  • 211. Data: 2014-01-08 22:56:29
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Przygłupi jesteś z urodzenia czy to nabyte? Nie ogarniasz dziesięciu zdań.

    Ile to razy jeszcze bedziesz potwierdzial zes po prostu zwykly cham i prostak?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 212. Data: 2014-01-08 23:02:01
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 22:56:29 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Ile to razy jeszcze bedziesz potwierdzial zes po prostu zwykly cham i prostak?
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    wolę być chamem i prostakiem niż przygłupem co nie potrafi przeczytać i zrozumieć co
    było w dziesięciu zdaniach.

  • 213. Data: 2014-01-09 00:08:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 08 Jan 2014 22:33:39 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
    > W skali społeczeństwa:
    > 1. Alkomat przy mównicy sejmowej.
    > 2. Alkomat przy każdym poselskim fotelu.

    I co tydzien wypelnic oswiadczenie ze sie nie uzyskalo korzysci z
    pelnionej funcji.

    > 3. Alkomat we wszystkich samochodach rządowych. I GPS z automatycznym
    > pomiarem prędkości i mandaty za przekraczanie.
    > 4. Alkomat na posiedzeniach Rady Ministrów itp.

    W rzadzie sie pracuje, wiec kontrole alkomatem codziennie w biurze.
    Nie ma picia w pracy :-)

    J.

  • 214. Data: 2014-01-09 08:48:20
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-06 18:03, t? pisze:

> [...]
    > pewnie i tak nie dałoby się uniknąć. Poza tym sądy lubią widzieć winę
    > głównie u tych pod wpływem. Problem pijanych jest naprawdę mało istotny.
    > To temat zastępczy dla władzy i okazja do popisania się moralnością dla
    > przeciętnego Polaka, który może "potępiać pijanych kierowców wiozących
    > śmierć" i dzięki temu łatwiej mu usprawiedliwić jego własne występki.
    > Natomiast sytuacje w których jakiś totalnie napruty gość wjeżdża w grupę
    > pieszych totalny margines, którym nie należy się w ogóle zajmować,
    > pomijając oczywiście penalizację tegoż idioty.

    Zgadzam się.

    --
    pozdro

  • 215. Data: 2014-01-09 08:56:17
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-06 20:57, k...@g...com pisze:

    > Ludzi niedużo ale Polaków będzie duży odsetek.

    Nie uważasz się za człowieka, czy nie jesteś Polakiem?

    --
    pozdro

  • 216. Data: 2014-01-09 21:29:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KS" <"mekar[wytnijto] wrote:

    > Włożenie ręki do ogniska boleśnie poparzy (to jest kara za głupotę) i
    > ta świadomość jest w nas od dziecka bez względu na upojenie
    > alkoholowe. Więc gołej reki tam nie wkładamy nawet gdy jesteśmy
    > nagrzani. Rozumiesz co mam na myśli?

    w tym problem że jak ktoś jest nagrzany to potrafi wsadzić rekę w ogień i
    skakać z dachu do kubła na śmieci...

    swoją drogą to cała histeria jest z lekka bez sensu skor pijani powoduja
    tylko 7% wypadków.

    jeśli rozpoczenimy straszliwą walkę z pijakami to możemy realnie zmniejszych
    ten procent do np 4 % i co?

    walka z urojonym wrogiem.

    jestem ciekaw co by pa premier kazał zrobić jakby te 6 osób ukatrupił
    trzeźwy kierowca, może kazałby każdemu wozić w samochodzie flaszkę wódki.

  • 217. Data: 2014-01-09 22:12:04
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-09 21:29, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > ogień i skakać z dachu do kubła na śmieci... swoją drogą to cała
    > histeria jest z lekka bez sensu skor pijani powoduja tylko 7%

    Oczywiście nie ma recepty na 100%wy sukces. Ale 7% czy ile tego tam
    jest, to jest dużo, a odpowiednie konsekwencje jestem przekonany że były
    by skuteczne.

    > jeśli rozpoczenimy straszliwą walkę z pijakami to możemy realnie
    > zmniejszych ten procent do np 4 % i co? walka z urojonym wrogiem.

    Jaka straszliwa walka? To maja byc dotkliwe konsekwencje i zero zawiasów.

    > jestem ciekaw co by pa premier kazał zrobić jakby te 6 osób ukatrupił
    > trzeźwy kierowca, może kazałby każdemu wozić w samochodzie flaszkę
    > wódki.

    Czujesz absurd? Broniąc domu, rodziny i siebie ludzie dostają 10
    lat za przekroczenie obrony koniecznej.

    To może w takiej sytuacji - 6 trupów X 12 lat za trupa, to powinien
    dostać 72 lata kryminału + 5 lat za jeszcze dwoje w szpitalu w ciężkim
    stanie. Może tak powinno być.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 218. Data: 2014-01-09 23:28:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Jan 2014, Marek Dyjor wrote:

    > jestem ciekaw co by pa premier kazał zrobić jakby te 6 osób ukatrupił trzeźwy
    > kierowca,

    Sprawdzić w archiwach :>

    pzdr, Gotfryd

  • 219. Data: 2014-01-09 23:57:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Jan 2014, robot wrote:

    > Nie uważasz się za człowieka, czy nie jesteś Polakiem?

    A myślałby kto, że nisko latajace kwantyfikatory kaleczą.

    pzdr, Gotfryd

  • 220. Data: 2014-01-09 23:59:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-01-07 02:24, k...@g...com pisze:

    > masz racje. Trup to trup i życia mu się nie wróci. Zabijają i pijani i trzeźwi. To
    wyeliminujmy najpierw tych pijanych. Mniej ich jest to łatwiej powinno pójść. Policja
    nabierze doświadczenia sądy też i wezmą się za trzeźwych kierowców co zabijają.
    Doświadczenie jest miarą poznania Świata. Niech ćwiczą na pijanych. Łatwiej im będzie
    można na początku jakieś niedociągnięcia wybaczyć.

    A próbowałeś kiedyś z akwarium z 100 karpiami i 4 gupikami
    wyłowić te gupiki ? :)

    Moim zdaniem łatwiej nałapać karpi.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90