  • 81. Data: 2014-01-06 23:01:36
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabi? dwie osoby w ?odzi
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-06 18:32, Piękny Marian postrach dziewic pisze:
    > Uprzedzając pytanie - dresu nie zakładam nawet
    > wrzucając węgiel do kotłowni.
    Dres to nie kwestia takiej czy innej garderoby - to stan umysłu :-)

    Maciek

  • 82. Data: 2014-01-06 23:04:19
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-06 14:30, KS pisze:
    > http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,15228117,Wypadek_
    na_Piotrkowskiej__Dwie_osoby_nie_zyja__Motorniczy.ht
    ml
    Mam tylko nadzieję, że aresztowano wszystkich pasażerów z pierwszych 20
    miejsc w pierwszym wagonie - jak nic są współwinni! Zresztą dla pewności
    lepiej aresztować wszystkich i obowiązkowo zbadać wzrok - jak dobrze
    widzą z daleka, to też do paki!

    Maciek

  • 83. Data: 2014-01-06 23:22:19
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.01.2014 23:00, Budzik pisze:
    /..../
    > Zastanawiałem się nad tym samym:
    > - zbieg okoliczności kilku takich przypadków czy codzienność ale gorliwiej
    > przekazywana przez media?

    Jakbyśmy mieli artykuły o wszystkich wypadkach śmiertelnych np. za
    ostatnie dwa tygodnie to byś pojął, że to wzmożenie.

  • 84. Data: 2014-01-06 23:30:16
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 23:04, Maciek pisze:

> [...]
    > pewności lepiej aresztować wszystkich i obowiązkowo zbadać wzrok -
    > jak dobrze widzą z daleka, to też do paki!

    Ci pasażerowie powinni pozwać do sądu MPK za narażenie życia.

    A Dyrektor MPK i jego świta na bruk na zbity pysk za to, że dopuścili do
    tego że nachlany wszedł na teren zakładu i w takim stanie mógł wyprowadzić
    tramwaj w miasto.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 85. Data: 2014-01-06 23:34:04
    Od: tá´Ź

    KS wrote:

    > Często bywa tak że nie ma czasu na prawo i sąd bo może być za późno. Ale
    > Twój problem.

    To już kwestia nieudolnego systemu. Oczywiście prawo, które nie jest
    stosowane nie ma sensu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 86. Data: 2014-01-06 23:35:57
    Od: tá´Ź

    Shrek wrote:

    > To nie temat na tą grupę, ale gówno prawda - Chiny mają duży wzrost...
    > bo startują z niskiego pułapu. Jak masz szałas i dostawisz sławojkę to
    > masz 50% wzrost, a jak masz mieszkanie i dostawisz sławojkę, to masz
    > gówno bez kanalizacji, jak masz willę z basenem... - ot różnica;)

    Dodatkowo, ze względu na manipulacje walutą mają tanią siłę roboczą, ale
    to tez już się kończy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 87. Data: 2014-01-06 23:56:38
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 23:00:47 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Zastanawia�em si� nad tym samym:
    >
    > - zbieg okoliczno�ci kilku takich przypadk�w czy codzienno�� ale gorliwiej
    >
    > przekazywana przez media?

    W polityce jedyne przypadki jakie się zdarzają to jak dziennikarze dorwą dwóch
    polityków w jednym łóżku. Polska ma chyba najgorsze wskaźniki jeśli idzie o
    bezpieczeństwo na drogach w UE. Una pewno kazała poprawić. Da się to zrobić bez
    specjalnej reklamy. Więcej patroli, więcej kontroli itp. Ale jak to zrobić tak żeby
    było pozytywnie odbierane przez ludzi to będzie duży zysk dla polityków. Politycy
    mają doradców co im mówią jaki krawat czy kolor szminki będzie dobry. Mają i takich
    co robić żeby ludzie ich lubili. To jak jest stworzone zapotrzebowanie społeczne żeby
    zrobili porządek to zrobią. Zdarzenia z ostatnich dni zaplanowane oczywiście nie były
    ale spadły władzy jak najlepszy prezent na gwiazdkę. I czy się komuś podoba czy nie
    podoba to zrobią porządek jaki im Unia kazała zrobić. Jak by komuna dysponowała
    takimi środkami propagandowymi jakie są dzisiaj to jak by rząd ogłaszał podwyżki
    żywności to by to było na życzenie ludu pracującego miast i wsi.

  • 88. Data: 2014-01-07 00:09:59
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 15:15, Tomasz Pyra pisze:

    > Inna sprawa też że na fali chwilowego medialnego zainteresowania
    > problemem, do rangi newsa dnia rośnie każdy taki przypadek nad którym
    > gdyby nie wypadek w Kamieniu Pomorskim, to media przeszłyby do
    > porządku dziennego.

    17-letnia dziewczyna zmarła 4 dni po porodzie, bo szpitale nie chciały
    jej przyjąć na leczenie? Pytanie zasadne, a temat szokujący w stopniu
    porównywalnym do tragedii z Kamienia Pomorskiego. Ale na stanie się
    "newsem dnia" w głównych polskojęzycznych mediach nie ma szans, bowiem
    dotyczy kwestii za którą pośrednio odpowiada ministerstwo zdrowia. W tym
    przypadku winy nie można zrzucić na pijanego kierowcę.

  • 89. Data: 2014-01-07 00:13:00
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-06 17:55, Megrims wrote:

    > S nie miałem. Jedynie dwa CL. Mnie się Beemkami dobrze
    > jeździ. Lancią nigdy nawet jako pasażer nie jechałem.
    > Ale dzięki za wyjaśnienia.

    Miałeś/masz CL - którego ja dopiero chcę kupić ;) (lub S 600 v12)

    Tak bardziej na serio, to nie jeździłem wieloma autami co
    by jeździły lepiej od serii 7 (e38).

    ale jak by wylistować to:
    -Lancia Thema 2012 3.6
    -Renault Safrane 2.5,3
    -Audi A8 D2 3.7 quattro (chyba)
    -Renault Vel Satis 3.5
    -Merc S airmatic

    a prawie to:
    -Toyota Camry ~2007
    -Lancia Kappa 2.5 ~1994
    -Lincoln SUV z okolic ~2002

    za to od F30 i e46m3 (tylko te znam z małych) prawie wszystko
    jeździ lepiej.

    m3 z plusów miało kopa, ale nie wiem czy większego od serii 7.

  • 90. Data: 2014-01-07 00:32:00
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-06 18:32, Piękny Marian postrach dziewic wrote:

    > Miałem w życiu 5 sztuk, ostatnie było E46 z 2004 i wszystkie dobrze
    > wspominam. No może akurat E46 najmniej, bo nie raz wystawiło moje
    > nerwy na ciężką próbę, ale jeździło całkiem przyzwoicie. W tej chwili
    > nie mam, jeżdżę Cytryną C5 - to się dopiero beznadziejnie prowadzi
    > (ale za to wygodne). Uprzedzając pytanie - dresu nie zakładam nawet
    > wrzucając węgiel do kotłowni.

    Czyżby tył wyprzedzał przód ;) ?

    C5 niestety nigdy mi się nie udało pojeździć, a już 2x
    rezerwowałem sobie w wypożyczalni C5 v6 hydro automat
    przylatuje, a tam:

    -BMW F30 325 czy jakoś tak (to chyba 2.0 R4 jest) (za to samo
    czytało znaki, było online i miało HUD i bajery ze starego C6).

    -BMW F30 330d cabrio (tu już kumpel mnie wyręczył, bo Citroena BRAK !!!)

    ale ani trochę mnie to nie skłoniło do lubienia BMW ;) (zwłaszcza
    serii 3) - fajna była różnica - bo wsiadłem do firmowej renówki
    2h po oddaniu BMW.

    ~140km/h po autobanie w BMW jest jak 170km/h w reno na dojazdówce do S1.

    za to rozważam zakup kolejnej 7 (760) żeby mieć na co narzekać ;) lol :)
    (i skończy się pewnie na C6 z silnikiem z safrane lub Vel Satis 3.5).

    A co do C5, to ono się gorzej prowadzi czy nie ma tych atrakcji
    a prędkość jest ?

    Bo moje odczucie co do francuzów jest takie: katedra na kołach bez
    emocji (i bez kopa), ale okrutnie, ale to okrutnie szybka i sprawna
    na drodze.

    po prostu w bmw to jest szaleństwo przejechać jakiś zakręt czy coś
    powiedzmy 110km/h, a we francuzie 125km/h kierowane jedną ręką
    i jeszcze gazu można dodawać na zakręcie.

    fakt jak je porównywałem to BMW przejedzie jeden łuk szybciej, ale
    cholernie trzeba uważać żeby nie wyleciał.

    Który model C5 masz ? bo poprzednik - Xantia v6 activia (ten sam
    silnik co c6 i safrane) to biło na łeb wszystko z audi R8, i Ferrari
    Enzo po zakrętach (i tylko po zakrętach - bo ma koło 7 do 100km/h).

    A na przykład Mercedesa SRL w safranie już mi się wziąć nie udało ;)
    (za to na mokrym porshe cayman - nowy model, nie odchodzi na łukach)