  • 21. Data: 2019-02-25 11:51:21
    Temat: Re: Napęd ze stałym momentem
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-24 o 23:41, Jacek pisze:

    > Najlepsze są najprostsze rozwiązania i tak chyba zrobię.

    Najprostsze są elektryczne klucze dynamometryczne.

    WM

  • 22. Data: 2019-02-25 15:47:45
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2019-02-25 o 11:33, WM pisze:

    > Tu jest pokazana ta sprężyna w akcji:
    > https://youtu.be/WKxbS7D34ao

    Działa niczym zwijacz do kabla w odkurzaczu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 23. Data: 2019-02-25 17:38:07
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-25 o 15:47, PeJot pisze:
    > Działa niczym zwijacz do kabla w odkurzaczu.

    Odkurzaczowa ma bardziej zmienną charakterystykę.

    Tu jest porównanie charakterystyk sprężyny stałego momentu i zwykłej
    sprężyny napędowej:
    http://www.powerspring.com.tw/images/product-table2.
    png

    WM

  • 24. Data: 2019-02-25 21:10:44
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.02.2019 o 11:51, WM pisze:
    > Najprostsze są elektryczne klucze dynamometryczne.
    Na 0,01 Nm?
    Jacek

  • 25. Data: 2019-02-26 00:04:32
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-25 o 21:10, Jacek pisze:
    > Na 0,01 Nm?

    Nawet klucze dynamometryczne do zegarków i mikrometrów mają większe momenty.
    Przekładnia też nie poprawi tu sytuacji, bo ma spore opory ruchu.

    WM

  • 26. Data: 2019-02-26 00:11:16
    Od: 4...@g...com

    Poniewaz wychodzi ze to ma byc do zatosowania komercyjnego zamiast glupio sie pytac
    wymien kwote wynagrodzenia za pomoc, zaprojektowanie, wykonanie. Jak znam zycie to
    jesli skorzystasz z ktorejs podpowiedzi to na urzadeniu nie bedzie tabliczki ze
    powstalo dzieki pomocy ....... .

  • 27. Data: 2019-02-26 08:57:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.02.2019 o 00:11, 4...@g...com pisze:
> [...]
    jesli skorzystasz z ktorejs podpowiedzi to na urzadeniu nie bedzie tabliczki ze
    Widzę, że Kolega także jest "wyznania finansowego" ;-)
    Na tabliczce nic nowego nie będzie. Nadal pozostanie stara z napisem 1960.
    Jacek

  • 28. Data: 2019-02-26 13:02:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Nawet klucze dynamometryczne do zegarków i mikrometrów mają większe
    >momenty.
    >Przekładnia też nie poprawi tu sytuacji, bo ma spore opory ruchu.

    Ciekawe ile ma licznik elektryczny - taki starego typu, z tarcza i
    cewkami.

    Na oko, to moze miec gdzies tyle.

    J.

  • 29. Data: 2019-02-26 19:08:02
    Od: 4...@g...com

    Mozesz wskazac dla jakiej idei mam Ci darmo pomagac?

  • 30. Data: 2019-02-26 20:43:43
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.02.2019 o 19:08, 4...@g...com pisze:
    > Mozesz wskazac dla jakiej idei mam Ci darmo pomagac?

    Ja tam czasem pomagam ludziom nie pytając o zapłatę, ale ja starej daty
    jestem.
    Mamy więc 3 możliwości:
    A - pomagasz licząc na to, że "zrób komuś dobrze, Tobie też ktoś zrobi"
    B - nie pomagasz
    C - podajesz nr konta i dane do wpłaty i wpłacam 20 PLN
    Jacek