  • 61. Data: 2013-07-16 23:24:00
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Idz do ZUSu i powiedz im że to co oni oferują tobie jest takim gównem, że
    > zamiast płacić im co miesiąc 1000zł będziesz płacić max 500zł.

    ZUS w ogóle nic nie ma do wiatraka. Zupełnie inna usługa dla zupełnie kogo
    innego. Mniej więcej tak samo droga jak 100zł za naprawę chłodnicy wartej np
    200 ale w relacji do zupełnie czegoś innego. Mówię, wszystko na miarę
    biznesu: firma prowadzi działalność, klient kupuje usługę. Nie wątpię, że
    jakoś tę działalność trzeba prowadzić, ale .. trzeba być trochę realistą.
    Jeśli coś nie jest dla klienta warte 100zł to się tego za tyle nie sprzeda.

  • 62. Data: 2013-07-16 23:30:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Przykro mi, nie place im nic i jestem z tego powodu bardzo szczesliwy.
    > Nie oferuja nic, wiec za "nic" nie bede placil :-)

    ZUS to składki na obecnych emerytów. Na mamę tatę. Emerytury przyszłych
    emerytów też będą z przyszłych składek. Bo to nie system kapitałowy w sensie
    inwestowania pieniędzy tylko co najwyżej zdobywania udziałów. Ciągle bardzo
    konkretna oferta choć niekoniecznie społecznie sprawiedliwa w sensie, że
    niektórzy jednak dostają tę emeryturę wcześniej mimo, że to nie nasi rodzice
    w podeszłym wieku tylko znajomi w kwiecie wieku.

  • 63. Data: 2013-07-16 23:33:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Ale ci co naprawiają oficjalnie chłodnice zmuszeni są tyle płacić i
    > takiego tekstu wstawić zusowi nie wstawią.

    No tak, i za prąd, narzędzia też muszą bo przecież ich nie ukradną. Automat
    spawalniczy też swoje kosztuje. Szkolenia. Monitoring spawania.

  • 64. Data: 2013-07-17 00:46:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Jak tam jest dziurka to dobierz nita zrywalnego. Pisać co dalej czy
    > już wiesz?

    ty naprawdę kompletnym idiotą jesteś...

    nit zrywalny ma w środku dziurę...

    to już lepiej jakby mu poradził żeby wystrugał kołek z drewna i wbił w tę
    dziurę :)

  • 65. Data: 2013-07-17 00:56:57
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 17 lipca 2013 00:46:29 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ty naprawdďż˝ kompletnym idiotďż˝ jesteďż˝...
    >

    > nit zrywalny ma w �rodku dziur�...
    >

    > to ju� lepiej jakby mu poradzi� �eby wystruga� ko�ek z drewna i wbi� w
    tďż˝

    > dziurďż˝ :)

    Jak Ty nitujesz to na pewno ma. Teraz się popisałeś wiadomościami i umiejętnościami.

  • 66. Data: 2013-07-17 02:50:21
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Rezultat grona trutniów (w tym
    > ciebie) jest taki, że legalnie działające firmy muszą podnosić ceny usług

    Wrecz przeciwnie, zeby konkurowac z szara strefa to moga to robic cenami
    troche i glownie jakoscia. Podniesienie cen powoduje jeszcze wiekszy
    odplyw klientow do szarej strefy. Mi jest obojetne, czy uslugodawca
    placi podatki, czy nie. I tak placi, bo cos z tymi pieniedzmi robi,
    czyli kupuje, czyli placi kosmiczny VAT. Tyle, ze taki gosc wyda te
    pieniadze sensowniej niz Donald z Vincentem, nawet jesli przepije. To
    tak teoretycznie akademicko dyskutujac.
    Praktycznie, to mam TIGa i za 100 by mi sie nie chcialo tego robic i nie
    dlatego, ze doswiadczenie mam mizerne, tylko argon (a musi byc czysty)
    kosztuje sporo, duza butle kupic nie sposob, mala wystarcza na pol
    godziny spawania. Gdybym mial firme gdzie masowo sie spawa, to co
    innego, tam sprzet sie splacil, gaz kupuje sie hurtowo itd.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 67. Data: 2013-07-17 08:18:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Jul 2013 19:47:55 +0200, Krzysztof 45

    > Przeczytaj ten wątek

    Czytałem i odnosiłem się do tego co wypłodziłeś. Chyba ci się wyrwało i
    przez przypadek przyznałeś, że jesteś trutniem (parę szczegółów intymnych o
    sobie pominę) i jeszcze wyszedł z ciebie cieć i buc. Klasa sama w sobie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 68. Data: 2013-07-17 08:28:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 17 Jul 2013 02:50:21 +0200, Pawel O'Pajak

    > Wrecz przeciwnie, zeby konkurowac z szara strefa to moga
    > to robic cenami troche i glownie jakoscia.

    Przecież obniżają ceny ile się da. Tylko poniżej pewnej wartości już nie są
    w stanie, gdy szara strefa może jeszcze sobie spokojnie zjechać z ceny.

    > Mi jest obojetne, czy uslugodawca placi podatki, czy nie.

    Tobie jest obojętne. Mnie robi różnice. Sam muszę konkurować z szarą strefą
    i szlag mnie czasem trafia jak mi klient wyjeżdża z tekstem, że kolega jego
    to robi za pół mojej ceny, albo czy mu nie sprzedam/zrobię taniej, bo jemu
    faktura nie potrzebna. Ale mnie potrzebna, bo nie lubię udawać greka.

    > I tak placi, bo cos z tymi pieniedzmi robi, czyli kupuje,
    > czyli placi kosmiczny VAT.

    Jaki VAT zapłaci skoro usługodawca go nie odprowadza?

    > Tyle, ze taki gosc wyda te
    > pieniadze sensowniej niz Donald z Vincentem,
    > nawet jesli przepije.

    Jeśli to jest wg ciebie sensowniej, to tylko pogratulować.
    I wcale mnie nie dziwi, że syf w tym kraju z takim podejściem.
    Widać skąd mamy polityków -- ze społeczeństwa, a jakże.

    > mala wystarcza na pol godziny spawania

    To oświeć jeszcze, ile czasu zajęłoby spawanie ubytku w chłodnicy AZ.
    I jeszcze jedno -- ile litrów ma ta twoja "mała" butla?

    > duza butle kupic nie sposob

    Nie sposób kupić, czy po prostu nie masz gdzie jej wykorzystać więc
    starczyłaby ci na 5 lat i ci się taki zakup zwyczajnie nie opłaca? Ja
    widzę, że duża butla 3m3 kosztuje 280 zł (z VAT!) i powinna starczyć na
    min. 8h CIĄGŁEGO spawania, a jak jeszcze zadbać o mniejsze straty, to i do
    10.

    --
    Pozdor Myjk

  • 69. Data: 2013-07-17 08:30:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Jul 2013 16:16:24 +0200, Maciek

    > Dzisiaj nie pieka juz takiego razowca,
    > jak w czasach Syreny...

    Samemu sobie można upiec. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 70. Data: 2013-07-17 09:35:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

> [...]
    > niektórzy jednak dostają tę emeryturę wcześniej mimo, że to nie nasi rodzice
    > w podeszłym wieku tylko znajomi w kwiecie wieku.

    Ty mnie tu nie mamuj i nie tatuj. To, ze teraz ci aktualnie pracujacy oddaja
    ciezko zarobione pieniadze na wyplaty dla aktualnych emerytow to tylko wina
    ZUSu, bo przejebali pieniadze wlasnie tych aktualnych juz dawno temu.
    Niczym sie to nie rozni od piramidy finansowej.

    No i przykro mi - nie skorzystam ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200