  • 11. Data: 2018-07-17 20:39:14
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Nie żebym cię czepiał, ale uważniej cytuj. :-)

    A wiesz, masz rację, przeskoczyłem o jeden za daleko niechcący.
    Sorki :) i THX za czujność.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2018-07-17 20:57:35
    Od: p...@g...com

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,areszt-
    zamiast-wakacji-w-singapurze-brza-zalegly-mandat-na-
    100-zlotych,248607.html

  • 13. Data: 2018-07-17 21:26:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Ale coś tu nie gra. Tak zawzięty był, że nie zapłaci. Wystarczyłoby, że
    > zapłaciłby będąc już zatrzymanym. No chyba, że fizycznie nie miał.

    Ale przecież funkcjonariusz zatrzymujący nie weźmie od niego kasy w
    gotówce, z aresztu kiepsko się wysyła przelewy, a osobie trzeciej nie
    wolno za niego mandatu zapłacić.

    MJ

  • 14. Data: 2018-07-17 21:27:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 20:57, p...@g...com pisze:
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,areszt-
    zamiast-wakacji-w-singapurze-brza-zalegly-mandat-na-
    100-zlotych,248607.html

    Ciekawe czy wydrukowane potwierdzenie przelewu wystarczyłoby?

    Robert

  • 15. Data: 2018-07-17 21:42:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Uzytkownik czasami pierdoli jak by sie maslanka opil.

    Od pierdolenia to jesteś ty.

    Powtarzam jeszcze raz.

    Miał niezapłacony mandat 50zł. US zablokował mu konto w banku oraz
    wysłał pismo do pracodawcy, że nie wolno mu wypłacić pieniędzy pracownikowi.

    Do kolegi nie zostało wysłane żadne pismo w tej sprawie. Chciał zapłacić
    kartą w sklepie i okazało się, że transakcja nie może być zrealizowana.
    Poszedł wypłacić gotówkę w bankomacie i tam też nie mógł nic wypłacić.
    Udał się więc do banku i tam tez nie chcieli mu wypłacić, bo US
    zablokował mu konto. Poszedł do US aby się dowiedzieć o co chodzi i
    tylko się dowiedział, że ma zablokowane konto za jakiś mandat. Musiał
    napisać pismo do US w celu wyjaśnienia za jaki to mandat i jak ma
    załatwić sprawę. Niestety trochę to trwało, bo US wykorzystywał do
    maksimum czas jaki przysługuje na odpowiedź. Działanie było celowe, żeby
    go upierdolić. W końcu US wysłał mu pismo i wskazał nr konta, na jaki
    mają być wpłacone pieniądze. Oczywiście konto nie zostało odblokowane i
    nie mógł on nawet pobrać pieniędzy żeby zapłacić ten mandat. Przez chyba
    3 miesiące nie miał dostępu do własnych pieniędzy, a zapłacić musiał.
    Było to w 2008 lub 2009 r.

    Sprawę znam bardzo dobrze, bo z kolegą pracowaliśmy w jednym pokoju,
    biurko w biurko i to ja mu pożyczałem pieniądze na przeżycie i zapłatę
    tego mandatu.

    Tak więc kogutek nie pierdol więcej jak nie znasz sprawy.

  • 16. Data: 2018-07-17 21:43:53
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ciekawe czy wydrukowane potwierdzenie przelewu wystarczyłoby?

    Lepiej. Robię przelew na ich oczach z komórki, trwa to 3 minuty, co
    wtedy, puszczą?

    Irek.N.

  • 17. Data: 2018-07-17 21:47:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Skad wiesz bucu ze nie prosili zeby zaplacil? A co do procedur w cywilizowanym
    swiecie. We Francji za razace naruszenie przepisow ichniego prawa drogowego policjant
    ma prawo zarekwirowac pojazd i ma w dupie ze ktos na wakacje z dziecmi jedzie. W USA
    zlapany ktos kto nie placi mandatow dalej porusza sie zbiorkomem albo na nogach bo
    samochod jedzie na policyjny parking i zostanie oddany po zaplaceniu wszystkich
    mandatow. Do tego jezdza patrole wyposazone w rozpoznawanie numerow tablic i wylapuja
    samochody ktorych wlasciciel ma niezapacone mandaty. Jako ostrzezenie zakladaja
    blokade i zdejma jak dostana iformacje ze mandaty zostaly zaplacone. Jesli w
    kreslonym czasie nie ma takiej informacji samochod jes odholowany na policyjny
    parking, zawsze znajdujacy sie na maksymalnym zadupiu. W Anglii samochod stojacy na
    ulicy i nie majacy waznego przegladu jest zlomowany na miejscu. Przyjezdza prasa
    ktora przerabia go na kostke. Marka ani stan nie maja znaczenia.

    Pierdolisz jak potłuczony i tyle.

    Najpierw idioto się dowiedz w jakich okolicznościach można zarekwirować
    samochód we Francji. Z całą pewnością nie za niezapłacony czy
    niezapłacone mandaty, ale za notoryczne uchylanie się od zapłaty, a przy
    tym brak konta lub  brak środków na koncie z którego można wyegzekwować
    należność.

  • 18. Data: 2018-07-17 22:11:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 21:42, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > tego mandatu.
    >
    > Tak więc kogutek nie pierdol więcej jak nie znasz sprawy.

    Moim zdaniem (nie musisz się z nim zgadzać) kolega ściemniał.
    Z taki tematem powinien iść do Jaworowicz. :-)

    Robert

  • 19. Data: 2018-07-17 22:12:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 21:43, Irek.N. pisze:

    > Lepiej. Robię przelew na ich oczach z komórki, trwa to 3 minuty, co
    > wtedy, puszczą?

    U nich zawsze liczy się papier.

    Robert

  • 20. Data: 2018-07-17 22:41:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Bzdura kompletna. Przychodzi pismo żeby część wypłaty (należną + koszty)
    > przelać na takie a takie konto i tyle. Jak pracodawca tego nie zrobi...
    > ma przesrane. Skutecznie, czysto i szybko.
    Napisz nam kto jest Twoim pracodawcom i do jakiej kwoty przelewa. SErio
    piszę. bo ja przynajmniej 2 razy w tygodniu dostaję do zapłacenia
    fakture od dhl albo od orange. ostatnio od jakiejś firmy ocieplenia coś
    tam na 900zł. wszystko ląduje w spamie. jeśli przyjdzie taki sam "nakaz"
    w formie papierowej - też poleci do kosza.
    jaką ma pewność że "urząd" to urząd? Bo jest pieczątka i podpis?

    ToMasz