  • 191. Data: 2018-07-22 16:05:13
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zalamales mnie. Napisalem o karach za brak meldunku i doczytalem pozniej ze takich
    kar nie ma. I ty tego nie wylapales? Przypierdalasz sie do czegos malo znaczacego a
    odpusciles sobie wyslanie mnie w kosmos. Schodzisz na psy.

  • 192. Data: 2018-07-22 18:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nic nowego nie wymysliles cytuje odpowiedz eksperta.
    >
    > Co robić gdy...
    > - Posiadam numer PESEL, nie posiadam nr NIP, nie prowadzę
    > działalności gospodarczej, nie widnieję w żadnym rejestrze płatników
    > podatku od towarów i usług VAT, a podatki odprowadza za mnie mój
    > pracodawca;
    >
    > Dane można zmienić na dwa sposoby: po pierwsze - zmiana w corocznej
    > deklaracji podatkowej lub w momencie, gdy rozliczamy inne sprawy
    > związane z podatkami (np. kupno samochodu).

    I wtedy sad bedzie kierował korespondencje na adres pdoany w PIT?
    hahahaha ciekawe

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 193. Data: 2018-07-22 18:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > zameldowania ale nie mozna go prosto i szybko zmieniać W moim
    > pomysle wchodzisz za pomoca epuap do bazy "adresów
    > korespondencyjnych" i wpisujesz sobie taki jaki chcesz Ci
    > nieinternetowi powinni mieć mozliwość wpisania/zmiany w kazdym
    > urzędzie Sądy i urzedy przed wysłaniem pisma sprawdzaja jaki adres
    > jest w tej bazie i wysyłaja Można by podać nawet adres firmy
    > zajmującej się obsugą korespondencji Znaczy papierowy list trafia do
    > nich, oni skanują i wysyłają na email jaki im podaleś Więc nawet na
    > drugim kocu swiata będąc mialbyś kontrole nad korespondencją

    Rozumiem. Czyli tak naprawde proponujesz po prostu dodanie do meldunku
    adresu kospondencyjnego z wieloma mozliwosciami typu:
    - na adres firmy
    - na adres elektroniczny
    - przez epuap
    - coś jeszcze?

    Gdyby jeszcze potem w epuapie była mozliwosc ustawienia powiadomiec na
    mail, koma etc...
    Ciekawe...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 194. Data: 2018-07-22 19:12:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego uwazasz ze nie jest tak ze us ma mozliwosc zmiany lub dopisania adresu do
    korespondencji w peselu? Uwazam ze sto procent zatrzyman takich jak opisywane w
    temacie wynika z niestosowania sie ludzi do przepisow i lub* z cwaniakowaniem.
    * niepotrzebne skreslic.

  • 195. Data: 2018-07-22 21:24:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 10:12:47 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > zatrzyman takich jak opisywane w temacie wynika z niestosowania
    > sie ludzi do przepisow i lub* z cwaniakowaniem.

    A czyja bylaby wina, gdyby podatnik zlozyl PIT i przemeldowal sie,
    zanim US PITa przetworzyl?

    Albo gdyby US wyszlo, ze brakuje 1 zl w rozliczeniu podatku, a
    podatnik zdazyl sie wczesniej znow przeniesc na inny adres ?

    Ciakawe - dawniej ludzie mandatow jakos masowo nie placili, a US nie
    mial problemow z wezwaniem czy sciagnieciem naleznosci (gdy odkryl, ze
    mandat czeka)
    A teraz musi aresztowac ?

    J.

  • 196. Data: 2018-07-22 21:49:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest obowiazek meldunkowy, czy to tak trudno zrozumiec. Jest wiele obowiazkow.
    Obowiazek szkolny, obowiazek robienia badan okresowych jak ktos pracuje, obowiazek
    obrony Polski, obowiazek posiadania uprawnien do prowadzenia pojazdow mechanicznych,
    obowiazek wyplacania wynagrodzen pracownikom itd. Obowiazek meldunkowy jest chyba
    najlatwiejszym i bezkosztowym obowiazkiem jaki ma obywatel do spelniania. To gdzie
    jest problem?

  • 197. Data: 2018-07-22 22:05:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 12:49:26 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Jest obowiazek meldunkowy, czy to tak trudno zrozumiec.

    no wlasnie, jest obowiazek meldunkowy, a ty jakies boczne drogi
    chwalisz.
    Podanie nowego adresu na PIT ma skutkowac przemeldowaniem ?

> [...]
    > meldunkowy jest chyba najlatwiejszym i bezkosztowym obowiazkiem
    > jaki ma obywatel do spelniania. To gdzie jest problem?

    W przepisach towarzyszacych.

    Jak obywatel ma swoje jedno mieszkanie, to istotnie - jakby
    najlatwiejszy. A w innych przypadkach ?

    https://www.youtube.com/watch?v=DA_DQRj6meM

    Cos sie zmienilo ? Niby wszystko ... a tak w praktyce ?

    Socjalizm wiecznie zywy, a w dodatku PIS z duma oswiadcza, ze go
    przywraca.

    J.

  • 198. Data: 2018-07-22 22:17:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W innych przypadkach ma podac adres do korespondencji. Doczytalem ze jest taka
    mozliwosc.

  • 199. Data: 2018-07-23 00:37:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 13:17:13 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > W innych przypadkach ma podac adres do korespondencji. Doczytalem ze jest taka
    mozliwosc.

    A gdzie ?

    https://obywatel.gov.pl/meldunek/obowiazek-meldunkow
    https://obywatel.gov.pl/meldunek/zamelduj-sie-na-pob
    yt-staly-lub-czasowy-dluzszy-niz-3-miesiace#scenariu
    sz-przez-internet

    I oczywiscie nie masz nic przeciwko temu, ze do wniosku trzeba
    dolaczyc wyciag z ksiegi wieczystej. Takie prawo, prawa trzeba
    przestrzegac.

    J.

  • 200. Data: 2018-07-23 05:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zatrzyman takich jak opisywane w temacie wynika z niestosowania sie
    > ludzi do przepisow i lub* z cwaniakowaniem. * niepotrzebne skreslic.

    Dlaczego tak nie jest to mnie sie nie pytaj.
    Ale nie jest tak na 100%.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby