  • 311. Data: 2018-07-28 13:59:46
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Nie wysyła dwa razy. Wysyła RAZ i czeka 14 dni w czasie którego
    > poczta DWA razy dostarcza awizo. To nie jest tylko problem tego
    > doręczenia zastępczego, ale skutków. Ktoś np wywodzi z doręczenia
    > zastępczego brak sprzeciwu co do wyroku zaocznego, który wcześniej z
    > d..y wydał nie sprawdzając danych stron i sprawy w ogóle nie
    > rozsądzając obiektywnie. Idiotyzm na idiotyźmie.

    Mi to tłumaczysz? Czy po prostu potwierdzasz ze sie ze mna zgadzasz...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 312. Data: 2018-07-28 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Urząd z okazji przesyłania korespondencji w ogóle nie powinien
    > wiedzieć, gdzie ktoś mieszka. To jest relikt wynikający z tego, że
    > kiedyś ludzie do miejsca zamieszkania byli przywiązani. Dzisiaj nie
    > są. Można mieszkać w jednym państwie a mieć potrzebę odbierania
    > korespondencji z drugiego.

    Dokładnie o tym cały czas pisze!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 313. Data: 2018-07-29 00:44:34
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-28 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Mi to tłumaczysz? Czy po prostu potwierdzasz ze sie ze mna zgadzasz...?

    Ty piszesz "pismo wysla dwa razy i doreczone", jak wyżej zacytowałem
    zresztą. A ja piszę, że raz, również jak wyżej.

  • 314. Data: 2018-07-29 00:59:27
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-28 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Dokładnie o tym cały czas pisze!

    Nie wiem o czym tam piszesz. Ja o tym, że wskazywanie adresu do
    powiadomień nic Ci nie da gdy przyjdzie z drugiego końca świata
    przyjechać bo kazio w komendzie chce Ciebie przesłuchać w sprawie
    zdjęcia pamiątkowego bo niczym innym sensownym zająć się umie a czymś do
    emerytury musi czas sobie zająć.

  • 315. Data: 2018-07-29 09:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

> [...]
    > zdjęcia pamiątkowego bo niczym innym sensownym zająć się umie a
    > czymś do emerytury musi czas sobie zająć.

    Informacja to jest podstawa!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 316. Data: 2018-07-29 09:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Ty piszesz "pismo wysla dwa razy i doreczone", jak wyżej zacytowałem
    > zresztą. A ja piszę, że raz, również jak wyżej.

    A, tu jest różnica. Rozumiem.
    Ale co do zasady, zgadzamy sie ze tak nei powinno byc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 317. Data: 2018-07-29 10:18:42
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-29 o 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Informacja to jest podstawa!

    A ja myślałem, że chleb

  • 318. Data: 2018-07-29 10:21:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-29 o 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > A, tu jest różnica. Rozumiem.
    > Ale co do zasady, zgadzamy sie ze tak nei powinno byc?

    Chyba oczywiste, że jak ktoś czegoś nie dostał to nie dostał.

  • 319. Data: 2018-07-29 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Chyba oczywiste, że jak ktoś czegoś nie dostał to nie dostał.

    Dla ciebie oczywiste, dla mnie oczywiste, dla urzednika nie oczywiste...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 320. Data: 2018-07-29 13:37:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 lipca 2018 13:00:01 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Dla ciebie oczywiste, dla mnie oczywiste, dla urzednika nie oczywiste...
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

    Zapytam w stylu jak pytałes J.F- co proponujesz w zamian?
    o wg mnie uznanie za doręczone po dwóch avizach/próbachdoręczenia jest ok/
    Obywatel podaje gdzie mu doręczać i tam doręczają. nie odbiera jego strata.
    Oczywiście teoretycznie lepiej by było zeby doręczać do rąk własnych ale tak się nei
    da
    W życiu byś się finału sprawy sądowej nie doczekał bo dłuznik druga strona ne odbiera
    korespondencji