  • 81. Data: 2018-07-19 09:38:56
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Masz racje. Jest zlodziejem.

    Tez nie. Probuj dalej!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 82. Data: 2018-07-19 11:52:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2018 19:00:12 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Moznaby powiedziec ze wrecz szczescie ze nie zastrzelili...
    > Kto by sie przejmował takimi pierdołami jak proporcjonalnosc i
    > adekwatnosc zastosowanych srodków...

    Skoro ten mandat czy co tam była winna był już decyzją sadu zamieniony na odsiadkę to
    musiało to trwac z kilka lat
    Tyle lat bawiła się "procedurami" w ciuciubabkę i przegrała ponosząc tego koszty
    Teraz Sobie może ponarzekać przed kamerą ale mam podejrzenie graniczące z pewnością
    że ew. kolejnego mandatu nie zapomni zapłacić w wymaganym terminie.
    Tak samo jak duża część tych co również zabawy w chowanego uskuteczniają a przygodę
    kobiety zobaczyli/przeczytali a na lotnisku w wakacje się pojawić zamierzają

  • 83. Data: 2018-07-19 14:46:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-07-18 o 16:21, Kris pisze:

    > Niby jak?
    > Jak go patrol drapnie z szuara chociązby to mandat na kierowcę a nie na właściciela
    auta
    > Jak fotoradar fotkę strzeli to nie ma od razu mandatu tylko jest pisemna prośba do
    osoby która w wydz. komunikacji figuruje jako właściciel o wskazanie kierowcy
    > Póki co właściciel auta z automatu mandatów nie dostaje

    powiadomienia byly wysylane w kosmos >zamiast na adres podroznika.
    > Tak to nie działa

    Kolega sprzedał samochód, a potem wiele miesięcy się kopał z różnymi
    windykatorami, bo nabywca nie przerejestrował, a nabijał mandaty w
    Szwecji. Jak się trafi na takiego ssyna to trzeba mieć dużo cierpliwości
    i mocne nerwy.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2018-07-19 17:05:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 14:46, Miroo pisze:

> [...]
    > windykatorami, bo nabywca nie przerejestrował, a nabijał mandaty w
    > Szwecji. Jak się trafi na takiego ssyna to trzeba mieć dużo

    Masz rację, że jak się trafi na takiego ssyna urzędnika to trzeba mieć
    dużo cierpliwości. Normalnie powinna wystarczyć kopia umowy
    kupna-sprzedaży samochodu i dalsze windykacje powinny trafiać już pod
    właściwy adres.

  • 85. Data: 2018-07-19 20:36:10
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 17:05, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > dużo cierpliwości. Normalnie powinna wystarczyć kopia umowy
    > kupna-sprzedaży samochodu i dalsze windykacje powinny trafiać już pod

    Skąd ten właściwy adres?

  • 86. Data: 2018-07-19 20:39:03
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Efekt tego taki ze Ty i ci wszyscy co znaja historie i oczywiscie ten nieszczesnik
    juz nigdy nie spoznicie sie z zaplaceniem za mandat. I o to chodzi bo inaczej byscie
    grali w chuja z wlasnym panstwem.

    Przecież państwo to my

  • 87. Data: 2018-07-19 20:44:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 09:09, spider pisze:

    > Chciała wydymać system a tu system wydymał ją :)
    > Nawet trochę mi jej nie żal. Niech się cieszy że ją tak szybko puścili.
    > Chciała zaoszczędzić 100 zł a kosztowało ją to kilka kafli :)
    > Jak znam charakter takich ludzi to przez tą straconą kasę będzie miała i
    > tak spieprzony humor przez całe wakacje albo i dłużej. Chytry dwa razy
    > traci.

    > I właśnie o to chodzi. Nieuchronność kary, jaka by nie była. Ludzi nie
    > płacących swoich zobowiązań jest od groma.

    Mandaty to nie zobowiązania tylko urzędniczy haracz

  • 88. Data: 2018-07-19 20:51:43
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 14:19, Kris pisze:

    > Internety sa pełne tego typu opisów;)
    > Tylko jak się wczytasz głębiej to najczęściej wychodzi ze "poszkodowany" czegoś tam
    nie dopilnował albo olał. Jaworowicz czy inne "sprawy dla reportera" jednak to
    pomijają.
    > Nie tak dawny watek z sąsiedniej chyba grupy o kobiecie co to po kilku latach jej
    zaległy mandat za przejazd autobusem ściągnęli z odsetkami i kosztami. Bidulka grała
    w ciula z systemem i przegrała;)

    Szczególnie, że mandat za brak biletu przedawnia się po roku

  • 89. Data: 2018-07-19 20:54:21
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 11:12, T. pisze:

    > Kiedyś, dawno temu, stałem w kolejce do zapłacenia podatku drogowego -
    > to chyba był ostatni rok jego obowiązywania. Przede mną stał w kolejce
    > gość, który chciał w Wydziale komunikacji zarejestrować samochód. No i
    > mu przypomnieli, że nie zapłacił tego podatku kilka lat wcześniej (i to
    > kilka lat pod rząd). Miał coś ok. 500 zł zaległego podatku, 800 zł
    > odsetek. I dopóki nie zapłacił to urzędnicy nie chcieli nawet z nim
    > gadać. I tak właśnie to powinno działać :-)

    Szczególnie, że podatek to kradzież

  • 90. Data: 2018-07-19 20:59:10
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Mamy zdecydowanie różne podejscie do wolnosci obywatelskich.
    > Nie podoba mi sie sytuacja kiedy ktos za 2% srednich przychodów jest
    > zatrzymywany, wieziony itd.
    > Skoro oczekiwanym efektem było to zeby ta osoba zpałaciła, skoro daje sie
    > takie uprawnienia strazy granicznej to nic nie stoi na przeszdzie w XXI
    > w. zeby mozna było na miejscu wyciagnac karte, kliknac i zapłacic.

    Podstawowym problemem jest to doręczenie zastępcze