  • 111. Data: 2017-09-27 22:35:40
    Temat: Re: Nissan lepszy od Tesli
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2017 o 08:06, miumiu pisze:

    > Jesli chodzi o obleganie takich chargerów, to codziennie przejezdzam kolo
    > tego superchargera koło Kostomłotów i z reguły nic nie stoi (są tam 4
    > stanowiska). Raz na parę dni widzę jedną teslę, a raz widziałem nawet dwie
    > naraz :)

    Bo to jest z grubasza tak, jak powiedział towarzysz Wiesław Gomułka.
    Gdybyśmy mieli superchargery to byśmy kupowali Tesle, ale nie mamy
    porządnych baterii:P

    Shrek

  • 112. Data: 2017-09-28 06:38:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Sep 2017 22:35:40 +0200, Shrek napisał(a):

    > Bo to jest z grubasza tak, jak powiedział towarzysz Wiesław Gomułka.
    > Gdybyśmy mieli superchargery to byśmy kupowali Tesle, ale nie mamy
    > porządnych baterii:P

    Ale widzisz - jedna Tesle co pare dni widzi :-)

    J.

  • 113. Data: 2017-09-28 07:44:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2017 o 06:38, J.F. pisze:

    > Ale widzisz - jedna Tesle co pare dni widzi :-)

    Za Wiesława też co jakiś czas widać było konserwy:P

    Dopóki jedyną zaletą elektryków będzie przyspieszenie w 2,5 do setki (co
    wcale takie przyjemne nie jest, a i co 50 tesla to potrafi) parę razy,
    bo potem trzeba naładować baterie i co sezon zmieniać kapcie, to nijak
    nie zrównoważy to gównianego zasięgu i kłopotów z ładowaniem.

    A to oznacza, że jest to technologia dla hipsterów. Ale im to możesz
    dowolne gówno sprzedać jak masz dobry marketing, więc to żaden argument.
    Ewentualnie możesz zakazać spalinek i dotować elektryki, ale patrz wyżej.

    Shrek

  • 114. Data: 2017-09-28 08:03:30
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Ale widzisz - jedna Tesle co pare dni widzi :-)
    >
    > J.

    A tak wygląda "tankowanie" tesli :

    https://zapodaj.net/50b1758626f6a.jpg.html
    https://zapodaj.net/cd89bfd0041d2.jpg.html

    ;)

  • 115. Data: 2017-09-28 08:13:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Sep 2017 08:03:30 +0200, miumiu napisał(a):

    > A tak wygl?da "tankowanie" tesli :
    > https://zapodaj.net/50b1758626f6a.jpg.html
    > https://zapodaj.net/cd89bfd0041d2.jpg.html

    Tankowanie jak tankowanie, gdybys jescze pokazal znudzonego
    wlasciciela z hotdogiem w rece :-)

    Ale widze ze Tesla zabezpieczyla teren i zadne inne auto sie tam nie
    zatankuje, chyba, ze bedzie mialo kompatybilne gniazdo :-)

    J.

  • 116. Data: 2017-09-28 09:20:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 września 2017 07:44:18 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > bo potem trzeba naładować baterie i co sezon zmieniać kapcie, to nijak
    > nie zrównoważy to gównianego zasięgu i kłopotów z ładowaniem.

    Ot
    W benzyniaku czy innym dieslu zabraknie paliwa to w baniaczku dowieziesz i jedziesz
    dalej, w przypadku tesli stoisz w polu i czekasz na lawetę. Aczkolwiek podobno do
    Muska można zadzwonić on odblokuje zdalnie ukryte zasoby energii w akumulatorze jak
    to niedawno zrobił podczas huraganu;)

  • 117. Data: 2017-09-28 18:23:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2017 o 08:03, miumiu pisze:

    > A tak wygląda "tankowanie" tesli :
    >
    > https://zapodaj.net/50b1758626f6a.jpg.html
    > https://zapodaj.net/cd89bfd0041d2.jpg.html

    Transformator nasłupowy, transformator w prefabrykacie i do tego
    generator, wszystko gustownie ustawione w architektonicznym ładzie;)
    Co tam się odpierdala? Będą Tesle generatorem ładować? :P

    Shrek

  • 118. Data: 2017-09-28 18:53:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Transformator nasłupowy, transformator w prefabrykacie i do tego
    >generator, wszystko gustownie ustawione w architektonicznym ładzie;)
    >Co tam się odpierdala? Będą Tesle generatorem ładować? :P

    Potrzebowali wiecej mocy, a wieksze trafo sie na slup nie zmiesci ?

    A generator ... przyda sie, jak pradu zabraknie.
    Tesli sie moze nie naladuje, ale paliwo i piwo sprzeda :-)

    P.S. Te ladowanie to platne, czy na razie wliczone w cene samochodu ?
    Bo nie widze licznika ... ale moze gdzies z boku jest :-)

    J.

  • 119. Data: 2017-09-28 18:54:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by to byla kwestia gniazda to zaraz by sie przejsciowki znalazly. Ale w moczu
    czuje ze tam jest jeszcze cos.

  • 120. Data: 2017-09-28 20:15:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Jak by to byla kwestia gniazda to zaraz by sie przejsciowki znalazly. Ale w
    moczu czuje ze tam jest jeszcze cos.
    ---
    No alternatywnych akumulatorów do Twizy też nie ma na rynku. Powinni tego
    zakazać :-)