  • 21. Data: 2018-10-31 06:54:41
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jakie to ma znaczenie w kwestii wypadkow robionych przez premiera albo
    prezydenta?

    Dokładnie to samo co były prezydent z katasto0fą w smoleńsku. Dodatkowo
    dzięki nim pozwalniano kierowców z doświadczeniem i zatrudniano gang
    świezaków. Dwukrotnie w przypadku premier okazało się, prowadził koleś
    bez doświadczenia. Dodatkowo minister MSWiA zamiast wyciągnąć wnioski
    wpieprza się w kompetencję sądów.

    Oczywiście można twierdzić, że to bez związku i to był zamach.

    Shrek

  • 22. Data: 2018-10-31 07:25:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Oct 2018 00:42:38 +0100, kk napisał(a):
> [...]
    jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

    > A jak ktoś nie jechał jak Frog i nie brał udziału w wyścigu ulicznym a
    > jednak kogoś przejechał na pasach to co ma sobie zarzucić?

    No jak to co ?
    Spowodowanie zagrozenia katastrofa drogowa w wielkich rozmiarach.
    Bo np rozmawial przez komorke ..

    J.

  • 23. Data: 2018-10-31 08:05:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Oct 2018 00:40:37 +0100, kk napisał(a):

    > Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

    Masz 16 lat, prawda?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2018-10-31 10:35:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Oct 2018 20:25:54 +0100, w <5bd8b071$0$504$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No i "Usłyszeli również zarzut bezpośredniego sprowadzenia katastrofy
    > w ruchu lądowym, zagrażającej życiu i zdrowiu wielu osób, za co grozi
    > do 8 lat więzienia."
    >
    > prokurator przesadzil w zarzutach, czy nie ?
    > Bo gdyby tam pielgrzymka przechodzila ...

    Czyli jeżeli podłożę bombę w hipermarkecie i wybuchnie ona ok. 1:00 to
    właściwie nie ma sprawy -- najwyżej zniszczenie mienia?

  • 25. Data: 2018-10-31 10:59:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-31 o 10:35, r...@k...pl pisze:

    > Czyli jeżeli podłożę bombę w hipermarkecie i wybuchnie ona ok. 1:00 to
    > właściwie nie ma sprawy -- najwyżej zniszczenie mienia?

    Jeśli nastawisz na 1:00, a wiesz, że w nocy nikt nie pracuje...

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2018-10-31 10:59:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Tue, 30 Oct 2018 20:25:54 +0100, w
    ><5bd8b071$0$504$65785112@news.neostrada.pl>,

    >Czyli jeżeli podłożę bombę w hipermarkecie i wybuchnie ona ok. 1:00
    >właściwie nie ma sprawy -- najwyżej zniszczenie mienia?

    Jesli celowo nastawiles zegar na 1:00, zeby ludzi nie bylo ... to tak.
    Tylko ochrone narazasz, o ile tam spaceruje ...

    Oczywiscie dojda inne zarzuty, ale katastrofa zagrazajaca zyciu i
    zdrowiu w wielkich rozmiarach nie powinna byc zarzucana.

    A potem sie okaze, ze sklep promocje nocna zrobil :-)

    J.

  • 27. Data: 2018-10-31 14:35:02
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    kk <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html

    > Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

    To niech jeździ -- na zamkniętym torze.

  • 28. Data: 2018-10-31 14:44:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 października 2018 09:33:53 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-zl
    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html

    > jak Bozia da to moze trafi na prokuratora albo sedziego

    Ja czekam na Kapelusznika Cavallino Plonk Warninga jak tu się wypowie w obronie
    idiotów że to "normalna sytuacja drogowa"

  • 29. Data: 2018-10-31 15:04:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    p...@g...com napisał:
    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html

    >Ja czekam na Kapelusznika Cavallino Plonk Warninga jak tu się wypowie
    >w obronie idiotów że to "normalna sytuacja drogowa"

    Ale ktora ?
    Ze czlowiek z zakazem prowadzenia prowadzi ... to u nas normalne :-(

    Ze czlowiek z zakazem prowadzenia szuka terenu prywatnego zeby tam
    pojezdzic ... nie, to nie jest normalne, zwykle sie nie przejmuja
    tym, ze to droga publiczna :-)

    Ze kreci sobie baczki na pustym parkingu ... a to chyba nawet godne
    pochwaly ... ale powiedzmy ze lepiej byloby poza okresem zakazu.

    J.

  • 30. Data: 2018-10-31 18:30:55
    Od: p...@g...com

    5882,od-kuriera-do-kierowcy-beaty-szydlo-to-on-odpow
    iada-za-kolizje.html#s=BoxOpLink

    krótka ławka gamoni naprawdę jest krótka więc jutro łapanka wśród pizzermenow ;-)
    żałosne klauny są niereformowalne więc kolejne wypadki to niestety tylko kwestia
    czasu ...