  • 101. Data: 2015-04-19 12:14:13
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.04.2015 o 14:51, Trybun pisze:

    > Nie zapominaj kto i za czyim wsparciem wzniecił na Ukrainie rebelię.

    Ukraińcy. Z moralnym wsparciem demokratycznej części świata.

    > Zabraniasz mieszkańcom Krymu poprosić o pomoc przed, miejscowymi
    > faszystami i zagranicznymi terrorystami, Rosji?

    Teksty piszą ci w FSB?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 102. Data: 2015-04-19 12:15:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.04.2015 o 09:08, Trybun pisze:

    > Można znać powód? Co Cię tak rozśmiesza w mojej wersji przyczyn
    > rozpętania IIWŚ?

    Jej kompletne oderwanie od historycznych faktów.

  • 103. Data: 2015-04-19 12:16:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.04.2015 o 09:13, Trybun pisze:

    > Powiem tylko tak - nic nie twierdzę poza tym że ktos usilnie próbuje mi
    > zrobić wodę z mózgu. Widzę tylko fakty i TYLKO je przedstawiam. A fakty
    > wygladaja tak - to nie Rosja jest agresorem, Rosja tylko usiłuje się
    > bronić przed imperialistycznymi zakusami USA. Jednak wcal;e to nie

    Atakując Ukrainę??

    Ach, prawda, dla ciebie ZSRR wyzwoliło i uratowało wschodnią część
    Polski w 1939...

  • 104. Data: 2015-04-19 13:18:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Powiem tylko tak - nic nie twierdzę poza tym że ktos usilnie próbuje mi
    > zrobić wodę z mózgu. Widzę tylko fakty i TYLKO je przedstawiam.

    zapomniałeś tylko dodać, ze widzisz jedynie "fakty" przysyłane Ci z
    Kremla

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 105. Data: 2015-04-19 13:18:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Musialbyś potrafić rozróżniać nachalną propagandę od spokojnego
    > oponowania wobec takich bzdur jakie zalewają na okrągło, przez 24 godz.
    > na dobę Polaków, a także głosów ogłupionych tą propagandą ludzi, jednak
    > Ty z jakichś bliżej nieznanych powodów tego nie chcesz robić.

    to jak? wskażesz inna armię, która wysyła żołnierzy na urlop za granicę
    z całym wyposażeniem, zpleczem technicznym i amunicją?

  • 106. Data: 2015-04-19 13:19:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Przecież tylko odpowiedziałem na Twoje pytanie. I jeszcze raz powtórzę,
    > nie znam przypadków aby kiedykolwiek ktoś w swiecie płacił za głoszenie
    > prawdy. To tylko fałszywi propagandziści są sowicie opłacani. No,
    > oczywiście zdarzają się te tacy co robią to ze zwykłej swojej głupoty.

    czyli skoro Ci nie płacą to jesteś zwykłym pozytecznym idiotą

  • 107. Data: 2015-04-19 13:20:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Napisz, ale tak szczerze - wierzysz że władza ludowa musiała sfałszować
    > to referendum bo większość Polaków, a więc małorolni chłopi, parobczaki
    > jaśniepanów dziedziców, robotnicy na łasce jaśniepanów fabrykantów
    > generalnie byli za utrzymaniem przedwojennych porządków w których byli
    > dokładnie nikim, na łasce wielmożów, a na dodatek marzyli o utrzymywaniu
    > zgrai darmozjadów zwanych senatem?

    podobnie jak 1920 zamiast ramię w ramię z armią czerwoną poszli ją rżnąć

  • 108. Data: 2015-04-19 13:21:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Jasne, nie uznawaj sobie Krymu jako terytorium Rosji. Musisz jednak
    > wiedzieć że nieprzyjmowanie faktów do wiadomości nic nie zmiana w
    > istocie rzeczy.

    Fakt jest taki, że Rosja jest moją własnością. Nieprzyjmowanie tego do
    wiadomości nie zmienia istoty rzeczy.

    > A jednak z całą powagą twierdzę że ani Ty ani AL nie macie większej
    > wiedzy w tym temacie ode mnie. Z czego więc z czego ten wasz mentorski
    > ton i pouczanie m.in. mnie w tej sprawie?

    bo jesteś zwykłym idiotą siejącym propagandę kremla

  • 109. Data: 2015-04-19 13:22:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Ani władze Polski ani Berlina nie odnoszą się do terminu "demonstracja"
    > a sam wjazd Nocnych Wilków. Zresztą do Berlina ma wjechać tylko
    > 20osobowa grupa.

    nie używają?
    "- Ci ludzie na pewno nie wjadą do Berlina jako konwój - mówi dziennikarzowi "Die
    Welt" jeden z wysokich rangą przedstawicieli niemieckich służb bezpieczeństwa,
    zapowiadając, że Nocne Wilki nie dostaną zgody na motocyklową demonstrację na ulicach
    Berlina.

    Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75477,17762902,Nocne_Wilki_Puti
    na_maja_zakaz_wjazdu_do_Berlina.html#ixzz3XklsCv2L
    "

    a teraz pokaż, że umiesz czytać

  • 110. Data: 2015-04-19 13:55:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 10:25, Maciek pisze:
    > No tak. To referendum sprawiało, że ich sytuacja zmieniała się
    > diametralnie. Widać, że o sytuacji w tym okresie wiesz chyba tylko z
    > jedynie słusznych podręczników. Popytaj starszych (choć tych już coraz
    > mniej) co to w tym okresie było PSL, PPR, PPS, które z nich miały realne
    > poparcie, a które poparcie ludzi z bagnetami. Najlepiej zapytaj jakie w
    > społeczeństwie było zaufanie do sąsiadów i do wszystkiego co od nich
    > przychodzi :->

    Mam gdzieś w domu podręcznik do goegrafii - tak gdzieś do końca
    podstawówki. Nie pamiętam, wydany albo w roku 1946, albo raczej pod
    koniec dwudziestolecia międzywojennego.
    Zaczyna się ów podręcznik słowami: "Polska leży pomiędzy dwoma dyszącymi
    zemstą mocarstwami" i dalej, że z jednej Niemcy, z drugiej Rosjanie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam