  • 21. Data: 2015-04-17 12:17:25
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: masti <g...@t...hell>

    WW wrote:

    > I na koniec jedno sprostowanie. Rosja nie zaatakowała Ukrainy.

    Bo tak Ci Putin powiedział?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2015-04-17 12:47:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-04-17 o 12:11, WW pisze:
    > Kto i jakim prawem ma kazać im jechać określona trasą?
    Nakazać im nie mogą, ale nie mają obowiązku ich wpuszczać, można na
    przejściach granicznych z Rosją i Białorusią zablokować lub mocno
    utrudnić im przekroczenie granicy.

    > I na koniec jedno sprostowanie. Rosja nie zaatakowała Ukrainy.
    No przecież wiemy, że to były zielone ludziki.

  • 23. Data: 2015-04-17 13:33:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-04-17 o 05:43, AL pisze:
    > 6. Kazać Ruskim wjechać od strony Ukrainy a nie Białorusi (niech
    > przejadą wpierw przez kraj, który zaatakowali - być może do polskich
    > granic dotrze już mniejsza ich grupka)

    >Jak widać z każdego farbowanego wolnościowca jednak duch Stalina
    >wyłazi.
    >Jak im zasady demokracji psują, to są demokratami a jak im nie
    >pasują, to z chęcią sięgają po metody tow. Stalina i nie widza w tym
    >nic zdrożnego!

    >Kto i jakim prawem ma kazać im jechać określona trasą?

    Skoro prosza o zgode na przejazd, to i mozna odmowic.
    I zasugerowac w odmowie, ze do przejazdu A4 nie byloby zastrzezen :-)

    >A teraz wyobraź sobie, że tak samo postąpili by Rosjanie wobec
    >uczestników rajdu do Katynia. Co wtedy mówiły by i pisały nasze media
    >i celebryci?

    Mowic to by mowili, ale kogo to obchodzi..

    >I na koniec jedno sprostowanie. Rosja nie zaatakowała Ukrainy.

    Taaaaa...

    J.

  • 24. Data: 2015-04-17 13:51:08
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 12:47, nadir pisze:
    > Nakazać im nie mogą, ale nie mają obowiązku ich wpuszczać, można na
    > przejściach granicznych z Rosją i Białorusią zablokować lub mocno
    > utrudnić im przekroczenie granicy.

    Dokładnie o takie bezprawne metody mi chodzi. Zważ, że oni nie złamali
    prawa!

    WW

  • 25. Data: 2015-04-17 13:58:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-17 o 10:32, T. pisze:

    > Kilka spraw:
    > 1. Jazda w kolumnie motocyklistów wymaga zezwolenie i pilotowania przez
    > policję. Jeśli tego nie ma - jadą jak wszyscy użytkownicy drogi, a więc
    > przede wszystkim nie blokują całej szerokości jezdni.
    > 2. Motocykle muszą spełniać normy hałasu. Jak nie to zabieramy dowód
    > rejestracyjny.

    Zabieramy dowód na pojazd spoza UE ? Jesteś pewny ?

    > 3. Nie mogą propagować symboli komunistycznych ani faszystowskich.

    Z tym propagowaniem symboli komunistycznych to też nie jestem
    do końca przekonany. Jest zakaz propagowania ideologii oraz
    rozpowszechniania symboli. Za chodzenie w koszulce z fizjonomią
    Czegewary (Ernesto Guevara pseudonim Che) jeszcze nikogo nie zamknęli.
    A te przepisy obowiązują od 2010 roku więc powinni kogoś z taką koszulką
    trafić.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2015-04-17 13:58:29
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 13:33, J.F. pisze:

    > Skoro prosza o zgode na przejazd, to i mozna odmowic.

    A kto powiedział, że nas prosili. Nie musieli!
    Mają wizy Schengen i to uprawnia ich do wjazdu na teren UE. Tak stanowi
    prawo.

    > Mowic to by mowili, ale kogo to obchodzi..

    A powinno!
    Podczas gdy oni nas przyjmowali bez problemów a nawet jechali z nami,
    nasze oszołomy nawołują władze do łamania prawa.

    > Taaaaa...

    Masz na to jakiś dowód, poza słowami pp. Obamy i Poroszenki?

    WW

  • 27. Data: 2015-04-17 13:59:26
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 12:17, masti pisze:

    > Bo tak Ci Putin powiedział?

    A Tobie pp. Obama i Poroszenko?

    WW

  • 28. Data: 2015-04-17 14:02:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    WW wrote:

    > A Tobie pp. Obama i Poroszenko?

    powiedz to matkom w rosji odbierającym Gruz 200

  • 29. Data: 2015-04-17 14:03:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > celebryci?
    >
    > I na koniec jedno sprostowanie. Rosja nie zaatakowała Ukrainy.

    No masz, dokładnie tak samo jak IIwś nie wywołali Niemcy
    tylko hitlerowcy. Taki wymarły w 1945 roku naród.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2015-04-17 14:04:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WW,