  • 11. Data: 2015-04-16 20:50:35
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-04-16 o 19:04, Maciek pisze:
    > Sęk w tym, że niezależnie, czy coś zrobią, czy nie, to z Rajdem
    > Katyńskim lub tp. mogą być problemy. To przecież tylko dobra wola władz
    > rosyjskich, że pozwalają odwiedzać groby pomordowanych przez
    > hitlerowskich zbrodniarzy.
    Jesteś pewien, że hitlerowcy?

  • 12. Data: 2015-04-16 21:47:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 20:50, nadir pisze:
    > Jesteś pewien, że hitlerowcy?
    No a kto inny jak nie oni?? Przecież z sojusznikami to my Berlin
    zdobywaliśmy, a sojusznicy się nie mordują.

    Maciek

  • 13. Data: 2015-04-16 22:53:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jesteś pewien, że hitlerowcy?

    Nie paniałeś aluzyi.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-04-17 05:43:22
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-16 12:30, J.F. wrote:
    > bedzie wojna ?
    > http://forsal.pl/artykuly/865335,nocne-wilki-putina-
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    > Kamerka i jedziemy ... przepisowo.
    > Czy kamerka i kalasznikow, bo wy Polacy zawsze na strzelanine
    > przychodzicie z szabelka :-)

    1. należy traktować ich normalnie - jak innych turystów (grupę
    zorganizowaną).

    2. Jak powiedział Dziewulski - zakaz jazdy w jednej kupie (jedynie
    małymi grupkamia w odległościach 30minutowych.
    Wówczas i ich TV nie nadąży nagrywać propagandowej szmiry na TVrussia
    (nie będą mieli tyle wozów retransmisyjnych ;)
    Z tego co wyczytałem, ma to być materiał propagandowy o dużej sile
    rażenia (jako odpowiedz, ze dzien pabiedy w tym roku bedzie na
    Westerplatte a nie w Moskwie ;)

    3. Po drodze - przestrzeganie wszystkich przepisów (bardzo sumienne :)
    Sumienne - znaczy się takie aby nie wyglądało, że się ktoś na nich uwziął.

    4. Motory z Rosji = nie wszystkie będą w super stanie - zorganizować
    kontrolę stanu technicznego, głośności z odebraniem dowodu i zakazem
    dalszej jazdy (chyba, że na lawecie) dla pojazdów nie spełniających
    norm. Taka platforma techniczna

    5. Nie robić zadymy w stylu naszych mediów - olać, bądź pokazywać
    szczątkowe relacje - ot turyści zza Buga

    6. Kazać Ruskim wjechać od strony Ukrainy a nie Białorusi (niech
    przejadą wpierw przez kraj, który zaatakowali - być może do polskich
    granic dotrze już mniejsza ich grupka)

    7. Na terenie PL niech dołączą do nich polscy motocykliści (fajnie gdyby
    było 1:1, aby rozmyć aspekt propagandowy ruskich moto.) - do każdej
    grupki ruskich, grupka polskich motorków (uwaga na p.4 :)

    8. Czy można jeździć po drogach publicznych z wielkimi flagami? (na
    filmach propagandowych z Krymu, mają przyczepione ruskie flagi wielkości
    niemal sztandaru 2x1m). Jeśli tak - to w p.7 dodać takie same insygnia
    do polskich motorów - dla zaciemnienia efektu propagandowego.

    9. jeszcze raz jak w p.4 tym ;)
    z dodatkiem kontroli alcotestami na paru skrzyżowaniach z pełną
    konsekwencją wykrytych promili :-D

    Reasumując:
    Traktować ich jak turystów a nie jak 'objawienie' czy wstęp do nowej
    wojny hybrydowej (zielone ludziki na motorach).
    Wystarczy respektować parę powyższych punktów i będzie OK - nie dać
    pretekstu do jakieś nowej nagonki dla ruskich mediów.
    Ot, pokazać, że sa W UE i dodatkowo w gosciach a nie na wschodzie u siebie.

  • 15. Data: 2015-04-17 07:06:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 05:43, AL pisze:
> [...]
    > pretekstu do jakieś nowej nagonki dla ruskich mediów.
    > Ot, pokazać, że sa W UE i dodatkowo w gosciach a nie na wschodzie u siebie.

    Kowal się z Dziewulskim nie zgadzał. Wpuszczenie ich będzie gorszym
    wyjściem niż zakaz. Ale zakaz z przyczyn "formalnych" Na pewno coś da
    się wymyślić. Będzie jęczenie w ruskich mediach przez 3 dni i ucichnie.
    Pamiętajmy że Rosja nie wpuściła polskiego marszałka na pogrzeb.

    A tak w ogóle.... to unia powinna się zebrać i uchwalić sankcje na tych
    wilków jako popleczników Putina i po zabiegu.
    Wiem... Unia to zgraja biurw które nic dobrego dla ludzkości nie zrobią
    a już dla Polski? :-)

  • 16. Data: 2015-04-17 08:08:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 05:43:22 +0200, AL napisał(a):
> [...]
    >
    > 2. Jak powiedział Dziewulski - zakaz jazdy w jednej kupie (jedynie
    > małymi grupkamia w odległościach 30minutowych.

    Jesli traktowac jak normalnych turystow (a w zasadzie nie ma podstaw
    do innego traktowania), to moga sobie jechac niemal dowolnie blisko.

    > 3. Po drodze - przestrzeganie wszystkich przepisów (bardzo sumienne :)
    > Sumienne - znaczy się takie aby nie wyglądało, że się ktoś na nich uwziął.

    To w Polsce wyglada, jakby sie uwzial :-)

    > 6. Kazać Ruskim wjechać od strony Ukrainy a nie Białorusi (niech
    > przejadą wpierw przez kraj, który zaatakowali - być może do polskich
    > granic dotrze już mniejsza ich grupka)

    O, to mi sie bardzo podoba :-)

    > 7. Na terenie PL niech dołączą do nich polscy motocykliści (fajnie gdyby
    > było 1:1, aby rozmyć aspekt propagandowy ruskich moto.) - do każdej
    > grupki ruskich, grupka polskich motorków (uwaga na p.4 :)

    Z bialo-czerwonymi flagami ... ale efekt moze byc odwrotny od
    spodziewanego. Zawrocimy na granicy - bedzie Moskwa grzmiala, ze nie
    chcemy wyzwolenia obchodzic, nie zawrocimy - to sobie Niemcy pomyslec
    ze pieprzyc tych Polakow, skoro oni z Ruskimi trzymaja :-)

    > 9. jeszcze raz jak w p.4 tym ;)
    > z dodatkiem kontroli alcotestami na paru skrzyżowaniach z pełną
    > konsekwencją wykrytych promili :-D

    O to to to - ugoscic pare razy serdecznie po drodze, to dojada na
    11-go :-)
    Ale Polska nie taka duza - pewnie jeden nocleg planuja :-)

    Ale to powinno wystarczyc, podstawic rano przyjacielski patrol z
    alkomatem - i wypuszczac tylko trzezwych. I juz sie grupa rozmydli :-)

    J.

  • 17. Data: 2015-04-17 10:32:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 15:25, MichałG pisze:
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    > czy komus w czyms przeszkadzaja?
    > Jesli nasi politykierzy zrobia jakiesz szykany to jak w banku będą
    > problemy z rajdem katyńskim lub tp. Na własną prośbę. Banda durniów....
    >

    > PozdrawiamM

    Kilka spraw:
    1. Jazda w kolumnie motocyklistów wymaga zezwolenie i pilotowania przez
    policję. Jeśli tego nie ma - jadą jak wszyscy użytkownicy drogi, a więc
    przede wszystkim nie blokują całej szerokości jezdni.
    2. Motocykle muszą spełniać normy hałasu. Jak nie to zabieramy dowód
    rejestracyjny.
    3. Nie mogą propagować symboli komunistycznych ani faszystowskich.

    T.

  • 18. Data: 2015-04-17 10:36:56
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > 6. Kazać Ruskim wjechać od strony Ukrainy a nie Białorusi (niech
    > przejadą wpierw przez kraj, który zaatakowali - być może do polskich
    > granic dotrze już mniejsza ich grupka)

    10/10 :-)

    > 7. Na terenie PL niech dołączą do nich polscy motocykliści (fajnie gdyby
    > było 1:1, aby rozmyć aspekt propagandowy ruskich moto.) - do każdej
    > grupki ruskich, grupka polskich motorków (uwaga na p.4 :)

    A każdy nasz motocyklista powinien mieć symbolikę związaną z datą
    17.09.1939, wspólną defiladą Niemców i Rosjan w Brześciu oraz
    przywiązywaniem przez Rosjan polskich dzieci do sowieckich czołgów w
    Grodnie w 1939 r. Dodałbym też rozstrzeliwania w Katyniu.

    T.

  • 19. Data: 2015-04-17 11:25:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    >Kilka spraw:
    >1. Jazda w kolumnie motocyklistów wymaga zezwolenie i pilotowania
    >przez

    Tego zapisu nie znalazlem, ale oczywiscie masz racje:

    >policję. Jeśli tego nie ma - jadą jak wszyscy użytkownicy drogi, a
    >więc przede wszystkim nie blokują całej szerokości jezdni.

    To chyba nadal nazywa sie kolumna.

    Przy czym - motocyklista w praktyce i tak blokuje jeden pas. Jest
    szeroki, pochyla sie na zakretach, trzyma rozsadny odstep od
    kraweznika - i nawet jak odstep jest niewielki, to wyprzedzic
    przepisowo go trudno bez wyjezdzania na sasiedni pas.
    Zazwyczaj to zaden problem, bo to nie on blokuje, tylko jego blokuja
    :-)

    >3. Nie mogą propagować symboli komunistycznych ani faszystowskich.

    faszystowskich nie chca, komunistycznych ... no, flaga ZSRR na
    obchodach dnia zwyciestwa jest uzasadniona.

    J.

  • 20. Data: 2015-04-17 12:11:41
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 05:43, AL pisze:

    > 6. Kazać Ruskim wjechać od strony Ukrainy a nie Białorusi (niech
    > przejadą wpierw przez kraj, który zaatakowali - być może do polskich
    > granic dotrze już mniejsza ich grupka)

    Jak widać z każdego farbowanego wolnościowca jednak duch Stalina wyłazi.
    Jak im zasady demokracji psują, to są demokratami a jak im nie pasują,
    to z chęcią sięgają po metody tow. Stalina i nie widza w tym nic zdrożnego!

    Kto i jakim prawem ma kazać im jechać określona trasą?

    A teraz wyobraź sobie, że tak samo postąpili by Rosjanie wobec
    uczestników rajdu do Katynia. Co wtedy mówiły by i pisały nasze media i
    celebryci?

    I na koniec jedno sprostowanie. Rosja nie zaatakowała Ukrainy.

    WW