  • 21. Data: 2015-07-02 13:27:51
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-02 o 13:25, J.F. pisze:
    > Ale nie musi, tylko moze. I niekoniecznie o odpisywanie chodzi, ale
    > czesto o odebranie.
    > A im wiekszy biznesmen, tym wiecej te e-maile warte :-)

    Do pewnego-średniego momentu. Potem już się z grubsza dopatruje, od
    "wielowartych maili" ma się odpowiednich ludzi. Najcenniejszym aktywem
    takiego bogacza jest wolny czas i nikt nie oczekuje, że będzie
    natychmiast dla każdego dyspozycyjny; raczej na odwrót - to inni czekają
    na niego.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-07-02 14:39:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > A co to znaczy "żadnej dobrze"? Foto? Nie gorzej niż popularne
    > aparaty.

    Jasne, a lustrzanki z wyjebanymi w kosmos obiektywami kupują snoby

    > MP3 - nie gorzej niż dedykowane MP3.

    mp3 (format) to już jest porażka, jeszcze większa niż mp2. Ale nie można
    mieć do kogoś pretensji, że mu to wystarcza, bez względu z czego tego
    słucha

    Jeszcze brakuje żebyś powiedział, że słuchawki wielkości groszku będące
    w komplecie telefonu czy też smartfona grają równie dobrze jak te kufy
    na pół grejfruta
    Każdy używa telefonu jaki mu pasuje. Może to być nawet maszynka do
    mielenia mięsa z funkcją dzwonienia. Wisi mi to koło cysi. Gdyby ciągle
    były dostępne 6310 (6310i) to mojego Solida cisnąłbym w kąt. Z mojej
    strony EOT

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2015-07-02 16:25:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-02 o 14:39, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Jasne, a lustrzanki z wyjebanymi w kosmos obiektywami kupują snoby

    W większości snoby, w mniejszości potrzebujący tego profesjonaliści. Nie
    zmienia to faktu, że aktualnie telefony robią zdjęcia takiej jakości,
    jak kilka lat temu aparaty dla snobów. Kowalski dostaje więcej niż
    potrzebuje.

    > Jeszcze brakuje żebyś powiedział, że słuchawki wielkości groszku będące
    > w komplecie telefonu czy też smartfona grają równie dobrze jak te kufy
    > na pół grejfruta

    Przecież porównujemy telefon, a nie słuchawki. Jak ktoś potrzebuje
    wypasionych słuchawek, to nawet może je sobie do telefonu podłączyć.

> [...]
    > mielenia mięsa z funkcją dzwonienia. Wisi mi to koło cysi. Gdyby ciągle
    > były dostępne 6310 (6310i) to mojego Solida cisnąłbym w kąt. Z mojej

    Mimo wszystko nieprawdą jest, że to, co robi teraz smartfon, robi źle.
    Poziom jest aż nadto dla Kowalskiego, można powiedzieć, że jest to
    poziom "pro" sprzed kilku lat.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-07-02 17:57:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    > mp3 (format) to już jest porażka, jeszcze większa niż mp2. Ale nie można
    > mieć do kogoś pretensji, że mu to wystarcza, bez względu z czego tego
    > słucha

    Mam rozumiec, ze potrafisz rozpoznać dobrze przygotowane mp3 od np. CD?
    Nieźle.

  • 25. Data: 2015-07-02 17:57:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To menu jakies dziwne. Nienaturalne.
    > Wolalem Siemensa i (sony-)Ericssona.

    Moze to jest powód - nigdy nie miałem przed ta nokia ani siemensa ani SE.
    Natomiast przesiadka z 6310i na SEbodaj 501 czy jakos tak to bylo bolace
    przezycie.

    Widac - przyzwyczajenie.

  • 26. Data: 2015-07-02 20:03:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-02 o 16:25, Liwiusz pisze:

> [...]
    > zmienia to faktu, że aktualnie telefony robią zdjęcia takiej jakości,
    > jak kilka lat temu aparaty dla snobów. Kowalski dostaje więcej niż

    Nie robią i raczej nie będą robić.
    Profesjonalista używa dobrego obiektywu a nie plastikowej
    zaślepki jak to jest w telefonach.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2015-07-02 20:59:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Nie robią i raczej nie będą robić.
    > Profesjonalista używa dobrego obiektywu a nie plastikowej
    > zaślepki jak to jest w telefonach.

    ???
    Ktos twierdził, ze profesjonalista robi zdjecia aparatem w komórce?

  • 28. Data: 2015-07-02 21:38:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Big Jack wrote:

    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Jasne, a lustrzanki z wyjebanymi w kosmos obiektywami kupują snoby

    to jest telfon. nie profesjonalny aparat do robienia artystycznych
    zdjęć. Po co Ci więcej do szybkiej fotki?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2015-07-02 21:39:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > ???
    > Ktos twierdził, ze profesjonalista robi zdjecia aparatem w komórce?

    ajfoniarze :)

  • 30. Data: 2015-07-02 23:08:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > W porownaniu do obecnych do Poldek ma chyba jeszcze wiecej racji.

    To jest telefon biznesowy. Biznesmen nie potrzebuje smartfona, bo ma
    tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.
    ---
    Jak ma tę sekretarkę to po co mu telefon

    Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem bogatego
    jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego dostępny online i
    nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.
    ---
    Po co on w ogóle żyje