  • 31. Data: 2015-07-03 00:00:08
    Temat: Re: nie.kija 6310 a bata kupuje! (kanal: teleDEWOCJONALIA)
    Od: eradicate predatory capitalism <e...@c...is.rotting.carcass.of.the.world>

    yabba wrote:
    > polecali zabierać do Afryki stare telefony
    > O ten: http://tinyurl.com/playrsh

    co za MASOCHISCI i obloznie chorzy na NIEdowartosciowanie.

    prywatnie zrobilem x-safari; na x-kontynentach; z x-setek
    tysiecy kilometrow, ale zeby sie tak jak te swistki przed
    calym swiatem-I.net-zbokow onanizowac...? ...? ...? TFU !

    na dodatek trajlowac tu w kolko na *przedpotopowy* temat,
    jak dewotki z turbanami na jevvskim bazarze...! TFU !

    ??????????????? http://tinyurl.com/psh8km9 ??????????????

  • 32. Data: 2015-07-03 11:52:18
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-02 o 14:39, Big Jack pisze:

    >W większości snoby, w mniejszości potrzebujący tego profesjonaliści.
    >Nie
    >zmienia to faktu, że aktualnie telefony robią zdjęcia takiej jakości,
    >jak kilka lat temu aparaty dla snobów.

    Lepsze, niz drogie lustrzanki sprzed kilku lat ?
    Troche bym polemizowal.

    Poza tym - snoby dawno sobie kupily nowe, lepsze lustrzanki ... bo ze
    starych nie byli calkiem zadowoleni ?

    >Kowalski dostaje więcej niż potrzebuje.

    Tez bym troche polemizowal.
    Mimo duzej ilosc Mpx, jakosc zdjec z komorki troche ustepuje nawet
    zdjeciom z taniego kompakta. Tzn kompakta co najmniej sredniej klasy

    >Mimo wszystko nieprawdą jest, że to, co robi teraz smartfon, robi
    >źle.
    >Poziom jest aż nadto dla Kowalskiego, można powiedzieć, że jest to
    >poziom "pro" sprzed kilku lat.

    No ... tez by mozna polemizowac. W zaleznosci od dziedziny.
    Foto przedyskutowalizmy, audio ... mp3 w porownaniu z discmanem to nie
    calkiem to.
    Ale przeciez nie musi byc MP3, teraz na byle karcie zmiesci sie wiele
    CD bez kompresji. A i baterie chyba podobnie starczaja.
    Turystycznego odbiornika GPS srednio zastapi, wlasnie z powodu
    baterii, ale tez i oprogramowania.
    Nawigacji samochodowej ... tu juz sie chyba zblizyl, a nawet
    przewyzszyl.
    Kindla w sloncu nie zastapi, ale Kindle na glos ksiazek chyba jeszcze
    nie czyta ..

    Tak czy inaczej - czy ktos chce chodzic obwieszony elektronika ?
    Choc przez te telefony teraz torba chodze pelna akcesoriow. ladowarki,
    kabelki, baterie ...

    J.

  • 33. Data: 2015-07-03 16:21:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > To jest telefon biznesowy. Biznesmen nie potrzebuje smartfona,
    > bo ma tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.
    >
    > Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem
    > bogatego jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego
    > dostępny online i nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.

    Cudowne zwierciadło do Twojej duszy... Naprawdę tak myślisz?
    Dla Ciebie synonimem bogatego człowieka to biznesman z tabletem?

  • 34. Data: 2015-07-03 16:36:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-03 o 16:21, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Cudowne zwierciadło do Twojej duszy... Naprawdę tak myślisz?
    > Dla Ciebie synonimem bogatego człowieka to biznesman z tabletem?

    To zależy, czy potrzebuje dostępu do internetu "w podróży".

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2015-07-03 17:37:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To zależy, czy potrzebuje dostępu do internetu "w podróży".

    Czyli znowu dla Ciebie bogaty człowiek to podróżujący biznesmen z tabletem?
    Wielu bogatych ludzi dobrze znasz? :-) Jak są bogaci?
    Biedniejsi czy bogatsi od np. takiego Marka Cubana?
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Cuban

  • 36. Data: 2015-07-03 17:54:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-03 o 17:37, Pszemol pisze:

> [...]
    > Wielu bogatych ludzi dobrze znasz? :-) Jak są bogaci?
    > Biedniejsi czy bogatsi od np. takiego Marka Cubana?

    A, już wiem o co chodzi, nie wiesz co to jest implikacja.

    Zatem już wyjaśniam.

    A -> B nie oznacza, że B -> A.

    Dla debili: to, że bogaci podróżują z tabletami nie oznacza, że
    podróżujący z tabletami są bogaci.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2015-07-05 18:56:29
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Mam rozumiec, ze potrafisz rozpoznać dobrze przygotowane mp3 od np. CD?
    > Nieźle.

    audiovoodo

    --
    http://db.org.pl/

  • 38. Data: 2015-07-06 11:15:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Jasne, a lustrzanki z wyjebanymi w kosmos obiektywami kupują snoby
    Niestety/stety tak właśnie się zdarza. Ogólnie aparat powinien być
    dobierany do wymagań, a nie "kupię lustrzankę, bo somsiad ma". Nie
    wyobrażam sobie robienia lustrzanką zdjęć rozdzielni, szaf z automatyką,
    maszyn itp. Takie zdjęcia robię komórką. Oczywiście mógłbym i lustrzanką
    "z wyjebanym w kosmos obiektywem", tylko po co? Żeby utachać się z
    ciężkim aparatem i jeszcze cięższą torbą z osprzętem? Podobnie ze
    zdjęciami "dokumentalnymi" dziecka nad morzem, czy w innych górach - w
    większości wypadków wystarczy komórka.

    > mp3 (format) to już jest porażka, jeszcze większa niż mp2. Ale nie można
    > mieć do kogoś pretensji, że mu to wystarcza, bez względu z czego tego
    > słucha
    Oczywiście. Bo muzyki powinno się słuchać z płyt analogowych obowiązkowo
    w domowej sali odsłuchowej i tylko przez wzmacniacz lampowy łączony z
    kolumnami przewodami z czystego złota :->

    Maciek

  • 39. Data: 2015-07-06 17:10:17
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Maciek
    naskrobał(a):

    > Oczywiście. Bo muzyki powinno się słuchać z płyt analogowych obowiązkowo
    > w domowej sali odsłuchowej i tylko przez wzmacniacz lampowy łączony z
    > kolumnami przewodami z czystego złota :->

    Du[pa nie jakość bedzie bo zapomniałeś o podstawkach pod przewody z granitu
    :->
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

  • 40. Data: 2015-07-07 22:30:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-02 o 11:34, J.F. pisze:

    > I to jest najbardziej ciekawe. Nokia jakies znakomite akumulatory
    > zamowila.
    >
    > Siemens ME45 degraduje baterie w ciagu ok 2 lat, tzn ma wtedy ok
    > polowy pojemnosci.
    > Oryginalnie byl tam Panasonic, ale potem rozne tajwanczyki, chinczyki
    > ... i ciagle podobnie.
    >
    > Inna sprawa, ze 13.5 roku z ladowaniem co ok 10 dni, to raptem 500 cykli.
    > Nowoczesne baterie maja wytrzymac 1000, ale to nie wiadomo czy na 3
    > lata starczy :-)
    >
    > J.

    Nie starczy. Samsung Galaxy ACE po 3 latach bateria coraz mniej trzymała
    a na końcu spuchła i była grubsza od telefonu.
    Samsung Galaxy S Advance ma 2,5 roku i zaczyna się to samo co w ACE,
    trzymał 3 dni teraz jeden dzień, czekam aż spuchnie.

    --
    Irokez