  • 11. Data: 2016-10-19 23:07:42
    Temat: Re: OC/AC 2015 24oo OC/AC 2016 37oo
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    Że tak zapytam: ta 2 letnia fura warta obecnie 90 tys. to Ci spadła z tira?

    ```
    oszczędzają bogaci - i nam się opłaci...

    niestety nie zarabiam 1000 zł dziennie
    żebym komuś miał tako dać za frajer

  • 12. Data: 2016-10-19 23:13:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.10.2016 o 23:07, wlasti pisze:

> [...]
    >
    > ```
    > oszczędzają bogaci - i nam się opłaci...

    Megrims czy jak mu tam było, jeździł droższymi, nawet fajnie opowiadał,
    ale na grupie się o najtańsze OC nie pytał....

    ToMasz

  • 13. Data: 2016-10-19 23:16:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Że tak zapytam: ta 2 letnia fura warta obecnie 90 tys. to Ci spadła z
    > tira?

    :)
    Tez mnie to zastanowiło.

  • 14. Data: 2016-10-19 23:16:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > a co powiesz na to z 269zł 2014 na 700zł 2016r

    Czyzby w tym roku zmusili mnie do sprzedazy zapasowego auta.
    Dotychczas płaciłem 300zł na rok to sobie stało i jesc nie wołało.
    Jak mi wylicza 700 to chyba nadejdzie czas na decyzje. :(

  • 15. Data: 2016-10-19 23:16:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wlasti w...@W...pl ...

    > Z OC możesz, ale z AC bym uważał.
    > A sprawdzałeś wszystkkie nie-internetowe TU?
    >
    > ````
    > też się trochę boję -
    > Jutro robię objazd brokerów -
    > ale ciekawi mnie tendencja - czy Wszystkim tak wzrosło? Bo to coś
    > podejrzane...

    Wszystkie.
    Ja ostatnio dostałem samo Oc z 760 na 3000. W roku była jakas stłuczka.
    Oczywiście zmieniłem na inna firme ale i tak zapłaciłem 200zł wiecej.

    Nie mam pojecia jak oni to licza, skoro oczekuja zapłaty 3000, to nawet
    jakby miał 70% znizek to wyszłoby to wyszłoby 900. Ale przez jedna stłuczke
    nie traci sie chyba 100% znizek?
    Wniosek - te procenty to o kant dupy rozbic.

  • 16. Data: 2016-10-19 23:40:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

> [...]
    > Dotychczas płaciłem 300zł na rok to sobie stało i jesc nie wołało.
    > Jak mi wylicza 700 to chyba nadejdzie czas na decyzje. :(

    Stajemy się takimi dziadami jak Anglicy i Niemcy. Obsesja oszczędzania.

    --
    Sortie. The biggest city in France.

  • 17. Data: 2016-10-19 23:43:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

> [...]
    > jedna stłuczke nie traci sie chyba 100% znizek?
    > Wniosek - te procenty to o kant dupy rozbic.

    Rozumiem to jako czarną polewkę. Nie lubimy cię już idź sobie stąd.

    --
    Sortie. The biggest city in France.

  • 18. Data: 2016-10-20 00:08:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Rozumiem to jako czarną polewkę. Nie lubimy cię już idź sobie stąd.

    Dokładnie tak.
    Ale przeciez te procenty coś oznaczaja.
    Sa jakies zasady, ze stłuczka to 10% straconych znizek etc.
    Czy nie ma?

  • 19. Data: 2016-10-20 11:20:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-20 o 00:08, Budzik pisze:
    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Dokładnie tak.
    > Ale przeciez te procenty coś oznaczaja.
    > Sa jakies zasady, ze stłuczka to 10% straconych znizek etc.
    > Czy nie ma?

    Są, ale oprócz procentów jest jeszcze suma bazowa, która się zmienia z
    roku na rok.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-10-20 14:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Są, ale oprócz procentów jest jeszcze suma bazowa, która się zmienia z
    > roku na rok.

    A ta suma bazowa od czego zalezy?