  • Data: 2018-11-24 12:10:42
    Temat: Obiektyw Sigma
    Od: Misiek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Z racji tego, że piszę w czyimś imieniu więc nie wszystko jest mi
    wiadome. Problem dotyczy zestawu Sony A6000 i obiektywu
    Sigma 30 mm 2.8. Pacjent zgłasza problemy z ostrzeniem.
    Między innymi coś takiego że "nieskończoność" nie jest końcem
    ostrzenia. Nie wiem czy jasno to wyraziłem. Teoretycznie jest ostro na
    nieskończoność a pierścień ma jeszcze zapas obrotu.
    Czy obiektywy Sigma do Sony mają jakieś minimalne różnice?
    Czy jest możliwe, że obiektyw jest w jakiś sposób niedopasowany do
    konkretnego modelu.
    Sprzęt nie jest mój, nie mam nawet do niego fizycznego dostępu.
    Jakieś sugestie?