    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Obudowa z wysuwaną płytą
    Date: Wed, 1 Nov 2017 19:32:42 +0100

    Cześć.

    Dawno temu, koło roku 1998, kupiłem duża obudowę ATX którą używam do
    dzisiaj. Ma "bajer" - mianowicie cała płyta główna, wliczając w to karty
    jest wysuwana ze skorupy na szynach przez tył.

    Przyznaje że znacząco to ułatwia życie kiedy zmieniam płytę a robie to
    raz na jakiś czas.

    Niestety obudowa nie nadaje się dalej do pracy z powodu odpadającego i
    odbarwionego lakieru i wygląda nieestetycznie, wcielo gdzieś równiez
    panel boczny więc jest glośno. Rozglądam się za czymś podobnym, może
    bardziej współczenym np. z portami USB zamiast floppa ;).

    Czy obecnie praktykuje się takie "wysuwanie" płyty głownej z kartami?
    Może to się jakoś nazywa? Chciałbym pozerkać za ile mogę miec coś podobnego.

    Firmy która to cudo wyprodukowała nie pamiętam. Ale nie była droga.