  • 11. Data: 2016-07-26 11:34:38
    Temat: Re: Opel Zafira I
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2016 10:54:34 +0200, sirapacz napisał(a):

    > to może niech obejrzy doblo? najlepiej wersję przedłużaną. Naprawdę
    > pakowne proste jak cep auto.
    > Dwumetrowa decha przy złożonych siedzeniach nie weszła bez ustawiania
    > jej między fotele ale wersji maxi która jest dłuższa chyba o 0,5m
    > wejdzie na plasko:) sa wersje 7 osobowe:P

    Nie wiem jak w nowszych, ale starszej generacji doblo były strasznie
    toporne i niewygodne.
    Ja jeżdżę Voyagerem. Nie jest to ideał, ale jak się zastanawiam, na co by
    tu go zamienić, to każdym razem wychodzi mi... kolejny Voyager.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 12. Data: 2016-07-26 13:57:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Sekunda mi gdzieś uciekła, za późno na hamulec nacisnąłem.
    > Mam przez to logo Vauxhalla na masce. Opel poszeł w miazgę. Maskę na
    > szczęście dorwałem w kolorze, więc lakierować nie trzeba było :)

    poszedlem w twoje slady - godzine temu wjechalem w dupę wywrotce. maska
    cała ale graty pod nią do wymianyt..... kuźwa jakbym mial malo rzeczy na
    glowie przed urlopem

  • 13. Data: 2016-07-26 14:01:34
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie wiem jak w nowszych, ale starszej generacji doblo były strasznie
    > toporne i niewygodne.

    toporne...hmm... lekka konstrukcja (choć duża) to telepie na
    nierównościach, ale wygodne to jest i to nawet bardzo (ale mam wersje po
    lifcie i nie wiem czy zmiany wplywające na komfort).

    > Ja jeżdżę Voyagerem. Nie jest to ideał, ale jak się zastanawiam, na co by
    > tu go zamienić, to każdym razem wychodzi mi... kolejny Voyager.

    ale voyager to chyba sporo ciezszy jest - doblo to 1320kg z silnikiem
    1.9jtd.

    Troche dupnie się nim jedzie po autostradzie(glośny i skokowo rosnie
    spalanie), ale jesli trzymasz sie limitów prędkości to nawet tam sie
    jedzie dobrze.

  • 14. Data: 2016-07-26 14:11:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2016 14:01:34 +0200, sirapacz napisał(a):

    > ale voyager to chyba sporo ciezszy jest - doblo to 1320kg z silnikiem
    > 1.9jtd.

    Zależnie od wersji, od jakichś 1700 do ponad 2100 kg.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 15. Data: 2016-07-26 14:17:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zależnie od wersji, od jakichś 1700 do ponad 2100 kg.

    no wlasnie - a to ma wplyw na komfort jazdy po nierównościach. z drugiej
    strony przy mojej ciężkiej nodze 6-6,5litra :)

  • 16. Data: 2016-07-26 14:53:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2016 14:17:31 +0200, sirapacz napisał(a):

    > no wlasnie - a to ma wplyw na komfort jazdy po nierównościach. z drugiej
    > strony przy mojej ciężkiej nodze 6-6,5litra :)

    To prawda, chociaż z tyłu voy ma piórowe resory i most, więc żeby było
    miękko, trzeba wozić pasażerów i bagaż.
    Co do spalania, to rację bytu w PL ma tylko z gazem. Mój zżera finansowy
    odpowiednik 8 l ON (w mieście, na trasie ze 25 proc. mniej) - czyli ok. 21
    i 15 l LPG/100 km.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 17. Data: 2016-07-26 23:48:59
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 10:54:25 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > sa wersje 7 osobowe [doblo]

    Ale tylko zwykłe, nie ma 7-os. maxi.

  • 18. Data: 2016-07-27 08:40:16
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2016-07-26 o 13:57, sirapacz pisze:

    > poszedlem w twoje slady - godzine temu wjechalem w dupę wywrotce. maska
    > cała ale graty pod nią do wymianyt..... kuźwa jakbym mial malo rzeczy na
    > glowie przed urlopem

    Mam nadzieję, że to z przypadku, że postem nic nie zasugerowałem :(
    Oby mało rzeczy było uszkodzonych, chłodnice na pewno, ale jak poszedł
    wentylator, to możesz mieć problemy z kupnem, drogie toto, a samego
    stelarza do wiatraka zwykle nie da się kupić. Zwykle właśnie stelarz
    leci w strzępy, a silnik wentylatora ma się dobrze.

    Życzę małego uszczerbku na kieszeni :)

    --
    viktorius

  • 19. Data: 2016-07-27 10:13:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mam nadzieję, że to z przypadku, że postem nic nie zasugerowałem :(

    śmieję się, że to wlasnie przez ciebie ;)

> [...]
    > stelarza do wiatraka zwykle nie da się kupić. Zwykle właśnie stelarz
    > leci w strzępy, a silnik wentylatora ma się dobrze.

    lekko cieknie chłodnica, przedni pas górny (gdzie siedzą reflektory i
    zaczep maski) lekko cofnięte ale częściowo już łapami wyciągnąłem.
    Chłodnica klimy natomiast nie puściła niewiedzieć czemu (a przejechałem
    10km tak). Poza tym plasticzki przy reflektorach i zderzak.
    Reszta wygląda dobrze - ani maska nie poszła ani błotniki nie oberwały
    (jeden nieco jest wybrzuszony ale powinien wrocic do pierwotnego
    kształtu). No i reflektory - poszly zaczepy.

    Szkoda ze rejestrator nie nagral zderzenia.
    Co ciekawe, pacnąłem go tak lekko (wywrotkę),że nie poczuł i pojechał
    dalej nawet nie wysiadając. Kurcze z 20cm mi zabraklo

  • 20. Data: 2016-07-27 10:36:58
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2016-07-27 o 10:13, sirapacz pisze:

    > śmieję się, że to wlasnie przez ciebie ;)

    Nie biorę za to odpowiedzialności, ani mentalnej, ani finansowej ;)

> [...]
    > Chłodnica klimy natomiast nie puściła niewiedzieć czemu (a przejechałem
    > 10km tak). Poza tym plasticzki przy reflektorach i zderzak.

    Chłodnica klimy może jest solidniejsza, w końcu większe ciśnienia w niej
    są, to wytrzymała.
    Ja zaczepy w listwie pod reflektorem dałem do pospawania. Taniej mnie to
    wyszło, niż kupować nową i lakierować.

    > Reszta wygląda dobrze - ani maska nie poszła ani błotniki nie oberwały
    > (jeden nieco jest wybrzuszony ale powinien wrocic do pierwotnego
    > kształtu). No i reflektory - poszly zaczepy.

    Reflektor kupiłem nowy, ale zamiennik Depo i żałuję. Plama światła
    mijania na ścianie jest faktycznie plamą, nie ma ostrego odcięcia na
    górze. Teraz bym jednak szukał używki, ale Valeo.

    > Szkoda ze rejestrator nie nagral zderzenia.
    > Co ciekawe, pacnąłem go tak lekko (wywrotkę),że nie poczuł i pojechał
    > dalej nawet nie wysiadając. Kurcze z 20cm mi zabraklo

    Zobacz jeszcze pod zderzak na pas przedni, czy nie pogięty. Jest
    odkręcany i można go dokupić.

    --
    viktorius