  • 31. Data: 2019-09-29 17:45:30
    Temat: Re: Orange światłowód telewizja.
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > "I'm a bad troll, a very bad troll".
    > Choć jakąś tam rację masz, nie ma w vectra tylko w netii, nie na światłowodzie, a
    na miedzi...
    > "Polska język zaś trudna język" - zastanawiałem się często, po co jest wikipedia w
    języku "simple english" - i chyba się dowiedziałem.

    Taa... teraz już chyba nikt nie ma wątpliwości, że jesteś upośledzony.

    --
    Kaczin

  • 32. Data: 2019-09-29 18:02:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win,
    you're still retarded."
    Biorąc pod uwagę ten konflikt tragiczny oraz to, że troll zawsze będzie miał ostatnie
    słowo, pozostaje tylko EOT.
    Choć może jeszcze PS.: Przekonanie, że się wie, co myślą inni, jest jednostką
    chorobową.

  • 33. Data: 2019-09-29 22:02:29
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win,
    you're still retarded."

    Jakież to prawdziwe :-)

    --
    Kaczin

  • 34. Data: 2019-09-30 07:18:42
    Od: k...@g...com

    On Friday, September 27, 2019 at 3:48:21 AM UTC-7, sirapacz wrote:

    > O ile ma na jednej fazie gniazdka docelowe w różnych pomieszczeniach.
    > Przepływności mogą jednakże być lipne, rzędu kilkunastu max
    > kilkudziesięciu Mbps - w zależności od zestawu. Są takie które
    > (teoretycznie) gigabit ci wycisną.

    Obecne zestawy eth-over-power pójdą nawet po innej fazie, chociaż lepiej jak jest
    jedna. Ale to w razie czego łatwo przełożyć w rozdzielnicy.
    Natomiast zdecydowanie polecam takie rozwiązanie, używałem 6 lat zestawu na 100Mbit i
    bardzo sobie chwaliłem. Stabilniejsze niż radio, a obecnie nastąpił jeszcze jakiś
    postęp w tej kwestii.

    P.

  • 35. Data: 2019-09-30 09:57:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 29 września 2019 10:59:09 UTC+2 użytkownik Marek Wodzinski napisał:

    > To nie chodzi o żaden tajny protokół. Konsumenckiego sprzętu potrafiącego
    > przerzucić vlany po wifi to ja jakoś nie kojarzę. Multicasty pewnie by się
    > jeszcze znalazły. Ale jeżeli tam są multicasty, to w chwili przełączania
    > kanałów mogą lecieć 2 strumienie jednocześnie, więc pasmo x2. No i jak
    > ramka w multicaście Ci zginie, to będą kwadraty na ekranie. Wifi się do
    > takiej transmisji nie nadaje.
    > A jak znajdziesz taki sprzęt, który na to wszystko pozwala, to pewnie po
    > poznaniu jego ceny jednak okaże się, że możesz tam puścić skrętkę :-)

    Hmm, mostkowanie może sprawiać kłopoty jak ktoś marnie zrobi.
    Ale czy sam orange nie ma w ofercie dekodera łączącego się z "modemem" po wifi?
    Netia ma. Chyba że jest to bardzo zaawansowane eth-over-power - w każdym razie z
    dekodera idzie tylko kabelek do zasilacza w gniazdku - i tak samo z modemu (net
    używany jest tylko przez wifi).
    Więc albo sprzęt zaawansowany/specjalizowany albo mimo wszystko nie jest to "mostek"
    albo jednak protokół zwyczajny.

    > Albo zrób odwrotnie, załóż zakończenie łącza tam gdzie ma być telewizor, a
    > neta puść z powrotem tak jak Ci wygodnie.

    Przecież to dokładnie ten sam problem - z położeniem skrętki tam, gdzie jest
    telewizor.

  • 36. Data: 2019-09-30 13:32:42
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-30 o 07:18, k...@g...com pisze:
    > Obecne zestawy eth-over-power pójdą nawet po innej fazie,

    O, jakoś nie dowierzam, alem nie ekspert. Zerem?
    Czyli nie potrzebują 2 żył tak naprawdę, 1 wystarcza?

  • 37. Data: 2019-09-30 18:58:19
    Od: k...@g...com

    On Monday, September 30, 2019 at 4:32:41 AM UTC-7, JaNus wrote:
    > O, jakoś nie dowierzam, alem nie ekspert. Zerem?
    > Czyli nie potrzebują 2 żył tak naprawdę, 1 wystarcza?

    No potrzebujesz dwie, bo zasilanie. Nie mam pojęcia jak to działa, po zeru roboczym
    promieniuje czy co? Natomiast musi być za jednym licznikiem. Tak czy inaczej, gdyby
    się okazało że akurat te gniazdka są na innych fazach i działa niezadowalająco, to od
    biedy można to przełożyć na jedną faze w skrzynce rozdzielczej.

    P.

  • 38. Data: 2019-10-01 12:25:29
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    > A mierzyłeś przepływności - np. przy scp?
    > I takie 3 komputery "widzą się" jak podpięte do jednego huba (huva, nie switcha -
    zakładam, że ten grzeci widzi pakiety wymieniane między pozostałymi dwoma)?
    > Ciekawe czy sąsiad też możenje zobaczyć - i albo podglądać albo mieć wspólną sieć
    ;> Jaki model i ile kosztują?

    Jakiś TP Link, kupiony w lipcu chyba. Nie moje mieszkanie więc nie będę
    nic mierzył, ale zainstalowałem parę, potem szybko była dołożona 3
    sztuka (po wielu latach używania wi-fi w mieszkaniu).

    Co do bezpieczeństwa to producent deklaruje użycie AES 128 bit, więc
    chyba nie tak prosto przechwycić ruch. Jest cały panel webowy do
    zarządzania i można sobie ustawić listę dopuszczonych urządzeń.

    Piotrek