  • 21. Data: 2020-04-18 10:53:50
    Temat: Re: Palnik gazowy do termokurczy
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-01 17:29, PeJot wrote:
    [...]
    > Raz w życiu musiałem skorzystać z akumulatorowej szlifierki kątowej i
    > powiem krótko: nigdy więcej.
    Miałem okazję popracować trochę akumulatorową kątówką, wyrzynarką i
    młoto-wiertarką Makity i byłem zadowolony.

  • 22. Data: 2020-04-19 09:48:13
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Robert Wańkowski wrote:

    > Kupiłem taki:
    > https://abc-rc.pl/product-pol-6784-Palnik-gazowy-GF-
    827-mini-palnik-do-lutowania-z-zapalarka-piezo.html

    Do zastosowań nietypowych mam lutownicę Dremel Versatip, sprawdza się
    dobrze. Koszulki też nią skutecznie obkurczałem. Tylko robię to tak
    rzadko, że nie umiem powiedzieć, czy idzie wygodnie -- typowo urządzenie
    mam na biurku i koszulki obkurczam hotairem ustawionym na 150 stopni.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 23. Data: 2020-04-21 19:21:32
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Albo przynajmniej lutownicę. :-) Bo gazowe są słabe - spalinami
    > wylatującymi z dyszy wylotowej można coś przypalić a i z kontrolą
    > temperatury grota też jest raczej słabo.

    Mówisz, masz.
    https://grylewicz.pl/lutownica-ts100-i-alternatywny-
    firmware/ Opis
    lutownicy która może byc zasilana z bateryjek.
    Wojtek