  • 71. Data: 2017-09-01 09:15:09
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-27 o 19:31, RadoslawF pisze:

> [...]
    trongs.android.pop&hl=pl

    > Zainstalowałem, dziadostwo przepełnione reklamami.
    > Widzi "pamięć wewnętrzna" i "pamięć zewnętrzna" co odpowiada stanowi
    > faktycznemu. Żadnych tajnych czy dodatkowych partycji nie odkrył.
    > Pacjent to tablet Samsunga T580. Sprawdzić nim coś jeszcze zanim wywalę?
    > Program wywalę, nie tablet.
    >

    > Pozdrawiam

    Dziadostwo to dziadostwo które np nie potrafi pokazać plików z partycji
    systemowej. Chyba nie powiesz że w standardowym menadżerze plików tego
    tabletu widzisz katalogi systemowe? Co sprawdzić? - dobrze przetestować
    - na pierwszy rzut oka nie da się zobaczyć wszystkich możliwości tego
    programu.

  • 72. Data: 2017-09-01 09:16:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-27 o 20:26, JoteR pisze:

    > Dość oględnie gospodarujesz prawdą - nie "widział" jej windziany
    > eksplorator plików, natomiast Windows - jako taki - jak najbardziej ją
    > "widział" - w Menedżerze urządzeń, w Zarządzaniu dyskami etc.

    Niestety nie, przynajmniej w win xp w "zarządzaniu dyskami" sam napęd
    był widoczny ale tylko jako pusty. Tak więc proszę mi tu nie zarzucać
    jakichś kłamstw.

    > Ale to jest zwykły (niegdyś zresztą całkiem dobry) eksplorator plików.
    > Jak chcesz policzyć "partycje" w pamięci wewnętrznej, to zainstaluj
    > sobie np. DiskInfo
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=me.kud
    er.diskinfo&hl=pl
    > i przygotuj palce do liczenia. Nie wiem, czy nie będziesz musiał
    > ściągnąć skarpetek ;->
    >
    > JoteR

    Niech ci będzie że zwykły, tylko jak wobec tego nazwać standardowy
    program zainstalowany fabrycznie w moim telefonie (czy tablecie) pod
    nazwą "menadżer plików"? Połowy tego co ES nie widzi..

  • 73. Data: 2017-09-01 09:16:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-28 o 09:19, Marek pisze:

    > Wcześniej było kilka partycji teraz często jest jedna kilkoma rootami
    > (podobnie jak w chroocie).

    Jakieś konkrety, tz jak rozumieć "kiedyś" a "teraz", od której wersji
    Androida jest praktykowany ten nowy podział pamięci przez producentów?

  • 74. Data: 2017-09-01 09:20:03
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-28 o 10:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie, ja tez mowie ze co najmniej dwie, a naprawde do trudno zliczyc -
    > mount na moim samsungu pokazuje kilkanascie.
    >
    > Z tym ze - jedna z nich jest widoczna jako "pamiec wewnetrzna", ale np
    > aplikacji sie w niej dopatrzec nie moge - wiec one sa w jakiejs
    > drugiej pamieci wewnatrznej, niewidocznej. A moze i w tej jednej,
    > tylko jakos sprytnie ukryte.
    >
    > J.

    A to przepraszam, najwidoczniej źle zrozumiałem.

    Sprawdź w "/", w katalogu "data APP", o ile nigdzie indziej jej nie ma
    to tam powinieneś znaleźć tą aplikację.

  • 75. Data: 2017-09-01 09:20:34
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-28 o 09:12, Marek pisze:

    > Tylko root i symlinki do katalogu data przeniedoonego do parytycji
    > ext4 na karcie sd. Do tego trzeba zmodyfikować inita.

    Chyba tak, wszystko się sprowadza do tego nieszczęsnego roota. Kumpel w
    parę minut "rootuje" swojego Samsunga, a mój telefon w tej kwestii jest
    nie do ruszenia.

  • 76. Data: 2017-09-01 10:36:51
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Niestety nie, przynajmniej w win xp w "zarządzaniu dyskami" sam napęd był
    > widoczny ale tylko jako pusty. Tak więc proszę mi tu nie zarzucać jakichś
    > kłamstw.

    Zaraz zaraz... zakładanie woluminu i przydzielanie (lub nie) literki jest
    operacją równoczesną. Chcesz zatem napisać, że po założeniu na karcie
    woluminu (zakładam, że narzędziami windzianymi, skoro mowa o windzianych
    "literkach") ów wolumin nie był widoczny spod tegoż narzędzia? Pozwolę sobie
    nie uwierzyć, chyba, że nie zatwierdziłeś tej operacji. Zresztą
    oprogramowanie windziane (zarówno systemowe Zarządzanie dyskami jak i
    programy firm trzecich) nie pozwala na nieprzydzielenie literki woluminom
    założonym na nośnikach wymiennych. W systemowym Zarządzaniu dyskami opcja
    "nie przydzielaj litery" jest wyszarzona, a w oprogramowaniu firm trzecich
    owszem, można wybrać "brak", ale założony wolumin i tak otrzymuje z urzędu
    windzianą literkę. Można ją "zabrać" woluminowi później. Więc "nie
    przydzieliłeś" czy "zabrałeś"? Podtrzymuję zarzut, że stwierdzenie, iż
    "wystarczyło sformatowanej partycji nie przydzielić literki aby Windows w
    ogóle nie widział takiej karty" jest zwykłą konfabulacją.
    Jak chcesz, to mnie pozwij... ;->
    Zresztą piszesz, że "sam napęd był widoczny ale tylko jako pusty". Więc albo
    bawiłeś się padniętym nośnikiem albo ktoś w międzyczasie cichcem
    podpiehdolił ci kartę ;->

    JoteR

  • 77. Data: 2017-09-01 11:39:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Sep 2017 09:15:09 +0200, w <59a908f6$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

> [...]
    > tabletu widzisz katalogi systemowe? Co sprawdzić? - dobrze przetestować
    > - na pierwszy rzut oka nie da się zobaczyć wszystkich możliwości tego

    Aby zobaczyć pliki systemowe musisz mieć roota.

  • 78. Data: 2017-09-01 11:40:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Sep 2017 09:20:34 +0200, w <59a90a3a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Chyba tak, wszystko się sprowadza do tego nieszczęsnego roota. Kumpel w
    > parę minut "rootuje" swojego Samsunga, a mój telefon w tej kwestii jest
    > nie do ruszenia.

    Kingroot

  • 79. Data: 2017-09-01 11:41:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Chyba tak, wszystko się sprowadza do tego nieszczęsnego roota. Kumpel w
    > parę minut "rootuje" swojego Samsunga, a mój telefon w tej kwestii jest
    > nie do ruszenia.

    Aha, i wypada wcześniej usunąć/dezaktywować antywirusa.

  • 80. Data: 2017-09-01 11:52:42
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <r...@k...pl> napisał:

    > Kingroot

    Odradzam. Jedynym efektem jego "działania" jest doklejenie się jakiegoś
    śmietnika do paska powiadomień.

    JoteR