  • 81. Data: 2017-09-01 12:12:18
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    pl...
    "Trybun" napisał:

> [...]
    >windzianych "literkach") ów wolumin nie był widoczny spod tegoż
    >narzędzia? Pozwolę sobie nie uwierzyć, chyba, że nie zatwierdziłeś
    >tej operacji. programowanie windziane (zarówno systemowe Zarządzanie
    >dyskami jak i programy firm trzecich) nie pozwala na nieprzydzielenie
    >literki woluminom założonym na nośnikach wymiennych. W systemowym
    >Zarządzaniu dyskami opcja "nie przydzielaj litery" jest wyszarzona, a
    >w oprogramowaniu firm trzecich owszem, można wybrać "brak", ale
    >założony wolumin i tak otrzymuje z urzędu windzianą literkę.

    Zaraz zaraz. O ile na dyskach stalych mozna zalozyc wolumin i
    przydzielic literke, to na nosnikach wymiennych ... przydzielam
    literke na jednym komputerze, a potem wsadzam karte do drugiego, i
    jaka ma byc literka ?

    literki dla kart i pamieci USB winda jakos dynamicznie przydziela.

    J.

  • 82. Data: 2017-09-01 12:46:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 09:11, Trybun pisze:

    > I nie zawsze sama wielkość przekłada się na wydajność baterii. Np w
    > tablecie mam baterię wielkości telefonu, i mimo dużo rzadszego używania
    > tą baterię muszę ładować 2-3 razy częściej niż tą w telefonie. I żeby
    > nie było - ostatnio tabletu używam prawie tylko do słuchania
    > audiobooków, a więc z wyłączonym ekranem.

    Podepnij tę baterię do telefonu.
    Będzie jego wielkości czyli duża i na dłużej wystarczy.
    Jak w samochodzie zamontujesz duży silnik od motoru to szybko
    nie pojedzie, poza przypadkami kiedy za samochód uznasz malucha.

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2017-09-01 13:01:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 09:15, Trybun pisze:

    > Dziadostwo to dziadostwo które np nie potrafi pokazać plików z partycji
    > systemowej. Chyba nie powiesz że w standardowym menadżerze plików tego
    > tabletu widzisz katalogi systemowe? Co sprawdzić? - dobrze przetestować
    > - na pierwszy rzut oka nie da się zobaczyć wszystkich możliwości tego
    > programu.

    Dziadostwo to program który wpycha swoją ikonkę na ekrany innych
    programów. Dziadostwo to program który zawiadamia mnie o czymś
    czego ne zamawiałem. Dziadostwo to program wpychający mi jakieś
    niepotrzebne opcje. W dodatku nie mające nic wspólnego z zarządzaniem
    plikami.

    A tak dla twojej wiedzy, nie mam partycji wyłącznie systemowej.
    W linuxie wystarczy punkt montowania. Więc na partycji wewnętrznej
    mam punk montowania "/system" tylko do odczytu i z plikami systemowymi,
    "/data" na pliki użytkownika z prawem do zapisu i kasowania oraz
    "/cache" na cache. :-)

    Co do programu to już w komentarzach w sklepie poczytasz że poprzednie
    wersje były użyteczne a współczesna jest do dupy. Ale skoro lubisz to
    używaj. Do kopiowania plików i tak wolę TotalCommandera, otwiera
    dwa normalne okna a nie jedno jak gówniany windowsiany eksplorer.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2017-09-01 15:50:46
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

> [...]
    > komputerze, a potem wsadzam karte do drugiego, i jaka ma byc literka ?
    >
    > literki dla kart i pamieci USB winda jakos dynamicznie przydziela.

    Ale co powyższy wywód ma udowodnić? I jak się ma do tezy, że - cytuję:
    "wystarczyło sformatowanej partycji nie przydzielić literki aby Windows w
    ogóle nie widział takiej karty", z którą to tezą polimeryzuję?

    JoteR

  • 85. Data: 2017-09-01 16:24:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59a908c1$0$5152$6...@n...neostrada.pl

    > Moje oczekiwania prawie wszystko z tej listy odrzucają. Poza odpowiednio wydajną
    baterią i pojemną pamięcią oddaję wszystko za
    > odpowiednio czułą antenę GSM, tak abym miał sygnał również wewnątrz domu.

    Możesz postawić modem LTE (nawet stary telefon) połączony
    (drutem lub podobnie) z APkiem (telefon może zastąpić
    i modem, i zarazem APka) tam, gdzie jest zasięg LTE
    i APCka tam, gdzie chcesz mieć zasięg... Lub nawet
    obyć się bez tego APCka... Modem i APka może zasilić
    słońcem i akumulatorami...

    Telefon już ma akumulator, więc masz zarazem: modem, APka i akumulator...
    Potrzebny Ci jeszcze solarek dający około 5 V i 2 A... ;)

    Wiem -- takie solarki są trudne do pozyskania...

    Urządzenia (telefon czy modem i APka...) możesz włożyć do
    ,,hermetycznej'' puszki plastykowej i umieścić na drzewie?...

    I tak, i nie -- gałęzie i liście są fatalną przeszkodą.

    Ale możesz postawić plastykowy słup (możesz wykorzystać
    go przy okazji do oświetlenia) bądź posiłkować się czymś
    innym... Choćby ścianą ze stosownym wysięgnikiem...

    Solarek możesz od razu nabyć wodoodporny...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 86. Data: 2017-09-01 20:44:42
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-01 o 11:40, r...@k...pl pisze:

    > Kingroot

    Kingroot nie, ale zadziałał Kingoroot.  Odinstalowałem trochę
    "systemowych" aplikacji i w pamięci zrobiło się trochę luzu. Tak że
    ustawienia pamięci zostawiam na później. Teraz mam do załatwienia inną
    sprawę która nie daje mi spokoju od dawna. Ta sprawa to dioda
    powiadomień, która po którejś aktualizacji systemu z trójkolorowej stała
    się dwukolorową,. Jest jakiś sposób aby to naprawić? Dodam że programowo
    w niezrootowanym telefonie nie można z tym nic zrobić.

  • 87. Data: 2017-09-01 21:42:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 20:44, Trybun pisze:

> [...]
    > stała się dwukolorową,. Jest jakiś sposób aby to naprawić? Dodam że
    > programowo w niezrootowanym telefonie nie można z tym nic zrobić.

    Co to znaczy zrotowany, niezrotowany?

    --
    animka

  • 88. Data: 2017-09-02 12:41:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-24 o 15:58, J.F. pisze:

    > [...]
    >
    > I myslisz, ze na dlugo mu te 8G- starczy ?

    Widocznie, jak zwykle jesteś lajkonikiem i ci się to nie zmieniło,
    podobnie jak specjalny, systematycznie realizowany ruch wciskania spacji
    przed pytajnikiem. Nieuleczalne :)

    Otóż...te "mozliwości", drogi ignorancie i złośliwy wciskaczu spacji
    (celem samouwielbienia i dowartościowania siebie)...to możliwośc
    dołożenia i sformatowania karty SD tak, aby była przedłużeniem
    wbudowanej pamięci :)

    Możesz już odejść.

    > Trzeba kupic 32G + gniazdo na karte :-)

    Powinieneś się teraz przykładnie jebnąć w łeb :]
    --
    LordBluzg(R)

  • 89. Data: 2017-09-02 14:30:45
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    Wersja darmowa jest tylko taka dziadowska, natomiast wersja płatna
    wygląda i zachowuje sie jak te stare wersje
    I tylko ona jest "używalna"

    --
    KOMTUR

  • 90. Data: 2017-09-02 21:36:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 14:30, KOMTUR pisze:

    > Wersja darmowa jest tylko taka dziadowska, natomiast wersja płatna
    > wygląda i zachowuje sie jak te stare wersje
    > I tylko ona jest "używalna"

    I nikt im nie powiedział że opinie wyrobie sobie po osobistym
    zapoznaniu się z wersja darmową? To życzę im sukcesu na dalszej
    drodze zawodowej. I będzie on pewnie równie spektakularny jak
    stron www które blokują własny tekst nakazując mi jakiego
    oprogramowania mam nie używać. "-)