  • 31. Data: 2019-07-10 00:01:49
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-09 o 23:22, r...@k...pl pisze:

    > Obecni wiceministrowie mają taką wiarygodność, że hoho -- z reguły trwa do
    > pierwszego orzeczenia sądowego.

    Orzeczenie, zgodne z w/w już było tutaj cytowane ale je olałes ciepłym
    moczem :]

> [...]
    >
    > W maju minionego roku, w Nieżychowie (powiat pilski) auto kierowane przez
    > Zubowicza potrąciło przechodzącego przez jezdnię 69-letniego mężczyznę. Pieszy
    > ,,przeleciał" nad pojazdem i spadł 25 metrów dalej. Nie udało się go uratować,
    > choć został przewieziony helikopterem do szpitala.
    >
    > Zubowicz był trzeźwy. Na drodze nie było śladów hamowania, świadkowie
    > twierdzili, że jechał szybko. Ale powołany przez prokuraturę biegły nie
    > potrafił ocenić z jaką prędkością. Poza tym uznał, że 69-latek wtargnął na
    > jezdnię, choć, gdy doszło do potrącenia, był na środku pasa ruchu.

    https://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/180519966-D
    zialacz-PiS-zabil-na-pasach-Wraca-sledztwo-po-interw
    encji-Krzysztofa-Brejzy.html
    Hmmm... :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 32. Data: 2019-07-10 00:23:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Debil jestes a nie bluzg. Z artykulu wynika ze na pewnym etapie kierowca zostal
    uznany za winnego. To ze zostal uznany winnym nic nie znaczy bo nie napisali ze wyrok
    jest prawomocny. Sedzia wydal lagodny wyrok liczac ze kierowcy nie bedzie sie
    chcialo, albo konczy mu sie kasa dla adwokata, ciagnac sprawe dalej. Calkiem mozliwe
    ze sedzia dostal polecenie zakonczyc sprawe bo za dlugo trwa.

  • 33. Data: 2019-07-10 00:28:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego mnie pizdziak nie dziwi ze znalazles akurat sprawe czlowieka z pisu.
    Niedawno wybitny przedstawiciel czerwonej bandy tez potracil na pasach. Tego nie
    znalazles?

  • 34. Data: 2019-07-10 00:56:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Dlaczego mnie pizdziak nie dziwi ze znalazles akurat sprawe czlowieka z pisu.

    Pojebie:) radek go wykopał :] Pojebie :) Ale, ale. PiS go wyjebał :)
    więc raczej pierdolisz jak zwykle :)
    https://www.sejny.info/wiadomosci/117,w-sejnach-w-pi
    s-ie-go-nie-chca-ale-w-kolobrzegu-owszem

    Zenuś, jak to jest mieć Internety i być niedoinformowanym zjebem?
    Opowiesz? :)

  • 35. Data: 2019-07-10 01:07:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    ze sedzia dostal polecenie zakonczyc sprawe bo za dlugo trwa.

    Nono, całkiem możliwe że wyrok się uprawomocnił :]

  • 36. Data: 2019-07-10 01:15:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Dlaczego mnie pizdziak nie dziwi ze znalazles akurat sprawe czlowieka z pisu.
    Niedawno wybitny przedstawiciel czerwonej bandy tez potracil na pasach. Tego nie
    znalazles?

    Tak generalnie to w treści pierwszego posta w wątku (rozpoczynającym
    dyskusję) zawarłem przynętę i wymieniłem ją z nazwy. Widać w 100%
    trafioną :D:D:D Trolle przylazły, brak argumentów i wiją się jak pizda w
    occie :D
    #podobamisię :)

    No i jeszcze ty...po raz trzeci w tym kwartale pytasz się czy jestem
    jakiś Piździak, czy brat a odpowiedź dostałeś już 2x. Pewnie Alc CHajmer
    ci nawiedza powoli :) Hulajnoga jednak jest ci pisana zamiast ałta...ale
    ostatnio uznali ją za rower/prawie/prawnie więc jednak masz bardziej pod
    górkę :/

  • 37. Data: 2019-07-10 02:51:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za glupi jestes pizdziak zeby jakies przynety zarzucac. Roznica pomiedzy nami taka ze
    ja miewam migreny a ciebie leb napierdala. Co do hulajnogi przymule bagienny. Dobrze
    mi zrobili. Na drodze dla rowerow jest rowerem a w 99% przypadkow na chodniku dalej
    jest pieszym. A kiedy nie jest pieszym ani rowerem to jest pojazdem mechanicznym i
    moge sie nia poruszac po jezdni. Mam ja z miesiac i 200 kilometrow zrobilem. Troche
    wiecej niz zlotowke mnie to kosztowalo. Frajda taka ze dzisiaj do domu wracalem przez
    inna dzielnice bo slyszalem ze tam dobre lody sprzedaja.

  • 39. Data: 2019-07-10 05:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > po raz trzeci w tym kwartale pytasz się czy jestem
    > jakiś Piździak

    Zenek juz tak ma ze jak mu sie jakas wymyslona riposta sdpodoba to meczy
    ją jak Kryszak stare kawałki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 38. Data: 2019-07-10 05:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Nono, ostatnio jeden miał takie nagranie i wyszło że zamiast 50km/h
    > miał 60. Dostał w czapę i się skończyło :]
    >
    > https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polski
    e-drogi/wiadomosc
    > i/news-pijany-pieszy-na-czerwonym-wbiegl-mu-pod-kola
    -kierowca-winny,n
    > Id,2894089

    Nie sadzisz ze akurat ten wyrok jest absurdalny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 40. Data: 2019-07-10 06:51:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zamiatanie sie konczy jak kierowca ma rejestrator jazdy i uwaza ze jest
    poszkodowany.

    W przypadku potrącenia pieszego na przejściu w wiekszości wypadków
    lepiej dla niego, żeby się z tym rejestratorem nie wychylał.

    --
    Shrek