  • Data: 2020-02-03 10:09:20
    Temat: Pilot do wzmacniacza
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam ci ja taki wzmacniacz Vincent SV-238, jeno bez pilota.
    Kupiłem używany bez pilota, ale normalnie on jest z pilotem.
    I teraz chciałbym jakoś mieć taki pilot do niego.
    Wystarczy mi, żeby chociaż regulacja głośności była w tym pilocie.
    Jak dorobić albo dokupić jakiś pilot, który by go obsługiwał.
    Kupno oryginalnego pilota odpada ze względu na bardzo, ale to powiadam Wam, bardzo
    niezoptymalizowaną cenę.
    Jak wykryć w jakim standardzie jest ten pilot?
    Jak zaprogramować pilot uniwersalny?
    Mogę porobić jakieś zdjęcia ze środka wzmacniacza,
    a jak to nie wystarczy, to mogę porobić jakieś inne zdjęcia -
    - na przykład ściany albo kuchni. Bo innych pomysłów na razie nie mam.