  • Data: 2020-02-03 17:08:44
    Temat: Re: Pilot do wzmacniacza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-02-03 o 16:05, J.F. pisze:

    >Głupi pilot. Wydawałoby się prosta sprawa.
    >To ja już wolę serwomechanizmy naciskające guziki od głośności,
    >albo robota androida reagującego na moje komendy i wciskającego je:

    Zrob to sam :-)

    >- Grzegorz, (tak nazwałbym androida), zdziepko głośniej poproszę.

    Ma swoj urok ... ale co - serwa, czy udawac pilota ? :)

    No coz, glupi pilot, ale:
    -albo jestes doswiadczony i zwracasz uwage, czy w ofercie jest pilot,
    -albo potrafisz znalezc zastepczy
    -albo sie doktoryzujesz w temacie,
    -albo plujesz sobie w brode, kupujesz nowy wzmacniacz, za to zdobywasz
    doswiadczenie.

    A gdzies tam dalej ... warto by miec backupy pilotow, tylko jak to
    zrobic ...

    J.