  • 181. Data: 2015-09-09 23:33:56
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Mario"

    > Nie próbowałem. Ale rozwiązanie, które mają sens dla tabletów wciśnięto
    > na siłę użytkownikom zwykłych komputerów. ...
    > ---
    > Ktoś zainstalował Ci na starym kompie Win8 ?

    Co według ciebie definiuje kompa jako stary? To, że nie jest tabletem?
    Że jest używany do czegoś więcej niż przeglądanie internetów i
    puszczania muzyki?
    ---
    Ja nie o tym tylko o tym że nikt nie zmuszał tylko co najwyżej nie dał
    alternatywy. I o tym, że jak się robi system dla wszystkich to trzeba jakoś
    zapewnić pracę na urządzeniach palcowych. Stare aplikacje przecież działają.

    Ale to nadal nic wobec faktu, że Win8 ma na ekranie głównym kafelki ale
    aplikacje z dotychczasowym interfejsem obsługuje.

  • 182. Data: 2015-09-10 00:46:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Sep 2015 20:08:10 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Czyli gdyby świat był idealny i inne systemy by nie istniały,
    > to wtedy każde urządzenie (czy inaczej mówiąc: serwer), powinno
    > mieć swojego admina (bardziej lub mniej ograniętego)? Poprawnie
    > wyciągam wnioski?

    Nie bardzo się domyślam, do czego zmierza Twoja prowokacja.

    --
    Marek

  • 183. Data: 2015-09-10 00:57:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Nie bardzo się domyślam, do czego zmierza Twoja prowokacja.

    Bo to nie jest prowokacja, tylko pytanie. Żeby nie trzeba było
    się domyślać, przywróciłem historię cytowań.

    --
    Jarek

  • 184. Data: 2015-09-10 01:56:58
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 23:33, re pisze:

> [...]
    > puszczania muzyki?
    > ---
    > Ja nie o tym tylko o tym że nikt nie zmuszał tylko co najwyżej nie dał

    No w pewnym sensie nie zmuszał. Zawsze można pieprznąć te komputery i
    jechać w Bieszczady. Albo zostać Ninja.

    > I o tym, że jak się robi system dla wszystkich to trzeba
    > jakoś zapewnić pracę na urządzeniach palcowych. Stare aplikacje przecież
    > działają.

    Stare aplikacje jakoś tam współistnieją obok nowych. Ale interfejs
    preferuje nowe.

    > Ale to nadal nic wobec faktu, że Win8 ma na ekranie głównym kafelki ale
    > aplikacje z dotychczasowym interfejsem obsługuje.

    No ale z jakiegoś powodu te doskonałe rozwiązanie zostało dość szybko
    zamienione na jeszcze nowsze czyli takie z Menu Start.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 185. Data: 2015-09-10 08:51:25
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-09-09 o 19:48, re pisze:

    > Pierdoły. Wystarczy sprawdzić co plik złapało i normalnie czy tam mniej
    > normalnie ubić.

    Mało widziałeś - tyle tylko napiszę.

    Pozdrawiam

    DD

  • 186. Data: 2015-09-10 12:54:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Mało widziałeś - tyle tylko napiszę.

    Albo wręcz przeciwnie -- ma wciąż jakieś widzenia.

    --
    Jarek