  • 111. Data: 2013-01-24 20:47:05
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 20:25:32 +0100, Jacek/Jaco/Jakubowski napisał(a):

> [...]
    monografii.html)

    > Jak na razie to widzę raczej dość zaawansowane "hejterstwo" połączone
    > z poklepywaniem się na wzajem po plecach, co wygląda dość żałośnie:
    > "Ale ten SSD do dupy, prawda? My to jesteśmy kuuul i trendi bo
    > nienawidzimy tych stadnych SSD. A reszta ludków to jak te przysłowiowe
    > miliony much..." itd.

    Dokladnie to wczoraj pomyslalem czytajac kolejne (po/w)pisy uczestnikow. Ale
    juz mnie nauczyli, ze lepiej sie z usmiechem przygladac niz cokolwiek
    twierdzic, bo w ich realu to co ja wiem jest tym co mi sie wydaje ;-)

    :D

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 112. Data: 2013-01-24 21:10:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

> [...]
    > juz mnie nauczyli, ze lepiej sie z usmiechem przygladac niz cokolwiek
    > twierdzic, bo w ich realu to co ja wiem jest tym co mi sie wydaje ;-)

    Z moich doswiadzczeń z SSD wynika, że "za" są głównie sprzedawcy,
    wynajęci klakierzy i mniej liczna grupa, która faktycznie odczuwa korzyści
    ze stosowania SSD.
    Zalecenia w stylu wyłącz hibernacje, wyłącz plik wymiany, wyłącz
    indeksację itp. swiadczą o ... wiecie o czym ;)
    Z w/w zaleceń nie stosuję się do pierwwszego (hibernacja). Szokującego
    niektórych wzrostu wydajności niestety nie zauważyłem.

    --
    marfi

  • 113. Data: 2013-01-24 21:13:55
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Teraz widzę tu kilka osób walczących z faktami, czyli z SSD, ciekawe
    > kiedy podkulą ogony...

    ja przejde na ssd wtedy gdy ich trwalosc zrowna sie z obecnymi hdd. poki
    co ssd jest dla mnie zlomem.

  • 114. Data: 2013-01-24 21:38:06
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:10:02 +0100, marfi napisał(a):

    > Z moich doswiadzczeń z SSD wynika, że "za" są głównie sprzedawcy,
    > wynajęci klakierzy i mniej liczna grupa, która faktycznie odczuwa korzyści
    > ze stosowania SSD.

    Prawda. Tylko czemu Ci co nie odczuli lub (o litosci!) SSD nie maja, neguja
    odczucia i korzysci innych?! Kompleksy?

    > Zalecenia w stylu wyłącz hibernacje, wyłącz plik wymiany, wyłącz
    > indeksację itp. swiadczą o ... wiecie o czym ;)

    Zalecenia zaleceniami, majac 3 lata (nie mowiac o 5!) gwarancji mozna olac
    wszelkie zalecenia i orac dyskiem do bolu. Padnie to wymienia, minie
    gwarancja to sie kupi nastepny, taniej. To narzedzie pracy, zuzywa sie - jak
    noze tokarskie, lemiesze w plugu, opony w ciezarowce etc.
    Mozna sie bawic i owijac opony szmatami, ale to swiadczy ...sam wiesz o czym
    ;-)

    > Szokującego niektórych wzrostu wydajności niestety nie zauważyłem.

    No, to tak jak moj syn, wpakowalem mu dodatkowe 4GB ramu, ma teraz 6GB. Nie
    zauwazyl roznicy :-)
    Tylko czy ganiam teraz po grupach i wmawiam wszystkim, ze dodatkowy ram nic
    nie daje i jest przereklamowany, a kazdy kto uwaza inaczej bredzi lub mu sie
    wydaje? Totez wlasnie...

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 115. Data: 2013-01-25 00:31:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-24 21:38, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> [...]
    > nie daje i jest przereklamowany, a kazdy kto uwaza inaczej bredzi lub mu sie

    I nie zauważyłeś że ganianie po grupach i wmawianie wszystkim za
    jest równie głupie jak wmawianie przeciw ?
    Nie zauważyłeś też że tzw. przeciwnicy zareagowali na bezsensowną
    propagandę zwolenników ?
    Sporo rzeczy nie zauważasz, uważaj jak będziesz przez ulicę
    przechodził.

    Pozdrawiam

  • 116. Data: 2013-01-25 17:12:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Dokladnie to wczoraj pomyslalem czytajac kolejne (po/w)pisy uczestnikow. Ale
    > juz mnie nauczyli, ze lepiej sie z usmiechem przygladac niz cokolwiek
    > twierdzic, bo w ich realu to co ja wiem jest tym co mi sie wydaje ;-)

    A co mają powiedzieć? Że są durniami i wtopili kilka stówek?

  • 117. Data: 2013-01-25 17:17:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup
    > ja przejde na ssd wtedy gdy ich trwalosc zrowna sie z obecnymi hdd. poki co
    > ssd jest dla mnie zlomem.

    Ceną, pojemnością i wydajnością.

  • 118. Data: 2013-01-25 17:23:22
    Od: Jacek/Jaco/Jakubowski <j...@p...fm>

    W dniu 2013-01-25 17:12, qwerty pisze:
    > Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A co mają powiedzieć? Że są durniami i wtopili kilka stówek?

    - Patrz! Dureń! - Powiedział chłop małorolny na widok gościa kupującego
    kawałek szynki parmeńskiej za 100zł - Przecież za 100zł można kupić
    4 worki ziemniaków na całą zimę i wszystkie gęby w chałupie wyżywić -
    dokończył z przekonaniem w glosie

    --
    Jacek/Jaco/Jakubowski

  • 119. Data: 2013-01-25 23:46:55
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-17 15:24, m4rkiz pisze:

> [...]
    > pc to rzadko ma co podpiac pod drugi post sata 6Gbps - obecny juz w
    > wiekszosci
    > plyt - zwykly hdd tego nie wysyci)
    >
    > kontroler wymagalby 4 zwyklych lini pcie na jeden port, przy
    > dzisiejszych domowych
    > chipsetach intela problem dosyc powazny
    >
    > jest to sprzet ktory musi byc o pare rzedow wielkosci dokladniej
    > zaprojektowany
    > i wykonany niz typowe chinskie gowno noname a to kosztuje, zwlaszcza przy
    > niewielkich nakladach
    >
    > a w niepowszechnej sprzedazy da sie znalezc wszystko, tylko taniej

    Tak? To wytłumacz to jeszcze Microsoftowi i jego posranej licencji OEM
    do Windows7 włącznie (pewnie >95% instalacji PC w domu to OEMy - nie
    znam nikogo kto miałby w domu system MS w wersji pełnej BOX - zazwyczaj
    jest to OEM + ew. upgrade). Druga sprawa wybitnie upierdliwa to
    ustawianie ponownie macierzy RAID0 na 3-4 współczesnych dyskach mających
    po 1-3 TB - trzeba mieć gdzie to upchnąć na czas zmiany płyty. Gdyby nie
    te dwie sprawy pewnie zmieniłbym jakiś czas temu mobo, a tak jakoś mi
    się do tego nie pali, tym bardziej że rozwój PC, zwłaszcza w obozie AMD
    mocno zwolnił i jakoś nie mam specjalnej motywacji do zmiany platformy z
    Phenoma X4 955 BE na FXa (poprzednio na tej mobo miałem PII X2 550 BE,
    ale to się łatwo zmienia).
    No chyba że dojdziemy do wniosku że 90% domowych userów jedzie na
    piratach, albo w najlepszym przypadku ma w głębokim poważaniu warunki
    OEM MS.

    --
    /MB

  • 120. Data: 2013-01-26 11:28:31
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-20 20:57, qwerty pisze:
    > Użytkownik "terjan" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No popatrz - a ja wczoraj przerzucałem prawie 500 GiB danych po USB 3.0. ;)

    jakie predkosci uzyskales?