  • 101. Data: 2019-05-15 18:06:02
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości
    news:qbhbgp$ern$1@node2.news.atman.pl...
    > Dało, dało...

    Jak?

    Kiedyś, jeszcze na starym laptopie, na innym dysku, instalowałam
    na 30 dni Win 10 Pro i wtedy mogłam wpisać nieistniejący adres.
    Dzisiaj nie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 102. Data: 2019-05-15 18:25:20
    Od: ń <...@...n>

    No zobacz, nie mam konta MS i żyję.
    Jeszcze?

    -----

  • 103. Data: 2019-05-15 18:29:29
    Od: "Ewa" <.@.>

    > No zobacz, nie mam konta MS i żyję.
    > Jeszcze?

    Ja używając 30-dniowej wersji Win 10 Pro też nie miałam i żyłam.
    Napisz jak to ominąłeś przy instalacji, Win 10 Home na stałe,
    ,jak przypuszczam.

    Ewa

  • 104. Data: 2019-05-15 18:30:53
    Od: ń <...@...n>

    Ile partycji założyłaś na dyskach?

    -----

  • 105. Data: 2019-05-15 18:42:07
    Od: "Ewa" <.@.>

    > Ile partycji założyłaś na dyskach?

    To nie jest w tej chwili najważniejsze. Moim głównym
    celem jest sprawdzenie (przed ewentualnym zwrotem
    w ciągu 2 tygodni) czy laptop się grzeje i czy jest głośny.

    Ewa

  • 106. Data: 2019-05-15 18:57:07
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości
    >
    > To nie jest w tej chwili najważniejsze. Moim głównym
    > celem jest sprawdzenie (przed ewentualnym zwrotem
    > w ciągu 2 tygodni) czy laptop się grzeje i czy jest głośny.

    System (w momencie kupienia partycja recovery) jest na
    dysku SSD 240 GB i nie zamierzam jej dzielić na partycje.
    Będzie w całości na system i programy. Natomiast dysk
    HDD 1TB podzielę póżniej.

    Ewa

  • 107. Data: 2019-05-15 19:24:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-15 o 18:29, Ewa pisze:

    > Ja używając 30-dniowej wersji Win 10 Pro też nie miałam i żyłam.
    > Napisz jak to ominąłeś przy instalacji, Win 10 Home na stałe,
    > ,jak przypuszczam.

    Jak instalował win7 to nie musiał wpisywać adresu, telefonu
    i zakładać konta.

    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2019-05-15 19:37:01
    Temat: Re: Do Irokeza - Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.>

    Irokez, odpowiedz proszę na poniższy news, który wysłalam
    dzisiaj w południe.

  • 109. Data: 2019-05-15 19:38:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 11:52, Ewa pisze:

> [...]
    > Czy chodzi o to, że zaintsalowałeś z iso z Internetu bez korzystania z
    > partycji recovery? Nigdzie nie widzę nalepki z Product Key.  Jak to

    jest zaszyty w BIOS.
    Wystarczy przygotować Pendrive 8GB lub większy, pobrać z internetu
    MediaCreatolTool i przygotować nośnik.
    https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/wi
    ndows10

    Potem ze strony HP pobrać sterowniki:
    https://support.hp.com/pl-pl/drivers/laptops
    wpisując swój model.

    W moim przypadku lista/katalogi jest taka i w takiej kolejności
    instalowałem pobrane pliki (chodzi o sprzęt czyli do płyty głównej
    najpierw, potem wbudowana grafika a potem w miarę dowolnie):
    00. Intel Chipset Driver
    01. Intel MEI Driver
    02. Intel Dynamic Platform and Thermal Framework Client
    03. Intel HD Graphics
    04. Intel PROSet Wireless AC7265
    05. HP Wireless Button
    06. Intel Bluetooth Drivers
    07. Realtek HD Audio driver
    08. Realtek LAN Driver
    09. Realtek Card Reader Driver
    10. Intel Rapid Storage Technology Driver
    11. nVidia GTX1050M driver
    12. HP 3D DriveGuard
    13. ELAN TouchPad Driver

    Nie instalowałem żadnych innych aplikacji.

    Z takiego pendrive uruchomiłem komputer i instalator, wyczyściłem cały
    dysk i zainstalowałem na nowo system a po nim sterowniki.
    Windows sam się aktywuje po połączeniu z internetem. Żadnych kluczy nie
    trzeba wpisywać.
    Sprzęt dostał "kopa" po takiej czystej instalacji.
    Pendrive został następnie opisany i poszedł do pudełeczka.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 110. Data: 2019-05-15 19:46:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 18:57, Ewa pisze:

    > System (w momencie kupienia partycja recovery) jest na
    > dysku SSD 240 GB i nie zamierzam jej dzielić na partycje.
    > Będzie w całości na system i programy. Natomiast dysk
    > HDD 1TB podzielę póżniej.

    hmm.. jest tam i działa? Bo chyba SSD był raczej dokładany niż fabrycznie.
    W każdym razie zaleta recovery jest taka, że sterowników nie trzeba
    sobie samemu ściągać po instalacji windowsa. I tylko tyle. Instaluje
    niestety też cały Bloatware z którym właśnie walczysz.

    --
    Irokez