  • 111. Data: 2019-05-15 19:46:25
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5cdc4e95$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...

    > jest zaszyty w BIOS.
    > Wystarczy przygotować Pendrive 8GB lub większy, pobrać z internetu
    > MediaCreatolTool i przygotować nośnik.
    > https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/wi
    ndows10

> [...]
    > 09. Realtek Card Reader Driver
    > 10. Intel Rapid Storage Technology Driver
    > 11. nVidia GTX1050M driver
    > 12. HP 3D DriveGuard
    > 13. ELAN TouchPad Driver
    >
    > Nie instalowałem żadnych innych aplikacji.
    >
    > Z takiego pendrive uruchomiłem komputer i instalator, wyczyściłem cały
    > dysk i zainstalowałem na nowo system a po nim sterowniki.
    > Windows sam się aktywuje po połączeniu z internetem. Żadnych kluczy
    > nie trzeba wpisywać.
    > Sprzęt dostał "kopa" po takiej czystej instalacji.
    > Pendrive został następnie opisany i poszedł do pudełeczka.

    Bardzo Ci dziękuję.
    Produkt Key już mam, dzięki podpowiedzi "ń", że w cmd należy wpisać:
    wmic path SoftwareLicensingService get OA3xOriginalProductKey.
    Otrzymałam ciąg złożony z 5 grup po 5 znakow . Myślę, że jest poprawny.

    "ń" - bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 112. Data: 2019-05-15 20:20:46
    Od: "Ewa" <.@.>

    > hmm.. jest tam i działa? Bo chyba SSD był raczej dokładany niż
    > fabrycznie.
    > W każdym razie zaleta recovery jest taka, że sterowników nie trzeba
    > sobie samemu ściągać po instalacji windowsa. I tylko tyle. Instaluje
    > niestety też cały Bloatware z którym właśnie walczysz.

    Wydaje mi się, że partycja recovery jest na dysku SSD na podstawie
    zajętości poszczegółnych partycji (dysków). Nie wiem jak to dokładnie
    sprawdzić pod Win 10, jeszcze słabo znam ten system.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 113. Data: 2019-05-15 20:49:21
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości

    > To nie jest w tej chwili najważniejsze. Moim głównym
    > celem jest sprawdzenie (przed ewentualnym zwrotem
    > w ciągu 2 tygodni) czy laptop się grzeje i czy jest głośny.

    Zdziwiała mnie jedna rzecz.
    Uruchomiłam program McAfee, którego wersję próbną otrzymałam
    "z dobrodziejstwem inwentarza". Zapuściałam Pełne skanowanie
    i bardzo się zmartwiłam. Chodził naprawdę głośno, słychać go
    bylo w całym (niedużym) mieszkaniu. Trwało to więcej niż kilka
    minut. Z tyłu wydobywało się całkiem ciepłe powietrze, natomiast
    spód był tylko lekko ciepły.
    Chciałam to powtórzyć, ewentualnie spróbować Szybkie skanowanie,
    ale to nie było możliwe. Przy ikonie Otwórz aplikcję McAfeeVirus Scan
    widniał napis "Stan niedostępny". Być może dlatego, że na etapie
    instalacji systemu przy "HP zaleca McAfee LiveSafe" nie wpisałam
    mojego adresu e-mail i nie zarejestrowałam się.
    Niepokoiło mnie to, więc pobrałam z Internetu AVG Free 2019 i
    zainstalowałam.
    Programu AVG Free używam od lat na starym laptopiepod Win XP.
    Pojawił się komunikat, że AVG działa w trybie pasywnym, bo na
    komputerze są 2 antywirusy. Mimo to uruchomiłam Dokladne
    skanowanie. Trwało to mniej więcej tyle ile w przypadku McAfee, ale ..
    BYŁO CICHUTKO, a wychodzące powietrze było zaledwie letnie. Uff.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 114. Data: 2019-05-16 01:18:57
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 11:52, Ewa pisze:
    > Nigdzie nie widzę nalepki z Product Key.  Jak to odczytać
    > z zaintsalowanego Windows 10 Home?

    Nie masz jakiegoś pudelka do tej płyty? Mam Professional i z drugiej
    strony pudełka jest nalepka jak "wół" z numerem KEY.

    --
    animka

  • 115. Data: 2019-05-16 01:20:48
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 13:32, Ewa pisze:

    > Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości
    > Jest HDMI.

    > Biorąc pod uwagę to, co Ty napisałeś powyżej i to, co kiedyś napisał
    > Irokez, mam do wyboru albo ślamazarny Win 10 z programikami HP,
    > albo rakietę bez tych programików. Marzy mi się rakieta.

    To odinstaluj i zainstaluj sobie swoje ulubione pogramiki.

    --
    animka

  • 116. Data: 2019-05-16 01:25:16
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 16:35, Ewa pisze:
    > Niewiele wiem o Windows 10, więc jeśli znasz adres jakiegoś dobrego
    > podręcznika, to też proszę podaj.

    Pierwsza pozycja na google:
    https://www.google.pl/search?source=hp&ei=FJ_cXIbEAv
    DDrgSCi6TACg&q=podr%C4%99czniki+instrukcja+do+window
    s+10+home&oq=Podr%C4%99czniki+instrukcje+do+Windows+
    10&gs_l=psy-ab.1.2.33i22i29i30l5.52414.78337..131316
    ...1.0..0.104.3116.32j5....2..0....1..gws-wiz.....0.
    .0i131j0j0i22i30j33i160j33i21.WLw7_AFJpfY

    --
    animka

  • 117. Data: 2019-05-16 05:36:50
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ...1.0..0.104.3116.32j5....2..0....1..gws-wiz.....0.
    .0i131j0j0i22i30j33i160j33i21.WLw7_AFJpfY

    Dziękuję, ale szukać w Google potrafię. Chodziło mi o dobry (sprawdzony)
    podręcznik zdaniem "ń", w nawiązaniu do jego wypowiedzi o innych
    wartościowych źródłach.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 118. Data: 2019-05-16 08:07:33
    Od: "Ewa" <.@.>

    Czy ktoś z Was zna jakieś wytłumaczenie dlaczego
    "Pełne skanowanie" programem "McAfee LiveSafe"
    jest zdecydowanie głośne i powoduje wylot
    zdecydowanie gorącego powietrza, a "Dokładne
    skanowanie" programem "AVG Free" jest cichutkie
    i z wychodzącym zaledwie letnim powietrzem ?
    Nie odinstalowałam jeszcze programu McAfee,
    więc AVG Free działa w trybie pasywnym, ale
    nie sądzę, żeby to miało wpływ. Skanowanie
    w obu przypadkach trwało mniej więcej tak samo
    długo.

    Jak znaleźć obiektywną odpowiedź na pytanie
    czy nowy laptop jest głośny i grzeje się czy nie?
    Czy ktoś to badał i może polecic wiarygodną
    metodę?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 119. Data: 2019-05-16 09:04:53
    Od: "Ewa" <.@.>

> [...]
    >
    > Jak znaleźć obiektywną odpowiedź na pytanie
    > czy nowy laptop jest głośny i grzeje się czy nie?
    > Czy ktoś to badał i może polecic wiarygodną

    Pobrałam i zainstalowałam program CPUID HWMonitor
    i zaktualizowałam go do wersji 1.40.
    Na jakie wartości zwrócić uwagę w stanie "spoczynku",
    podczas działania McAfee i podczas działania AVG Free?
    Myślę, że na Voltages (VID #0 - VID #3), Temperatures
    (Core #0 - Core #3) i Utilization (CPU # 0 - CPU # 7)
    procesora. Na coś jeszcze?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 120. Data: 2019-05-16 10:00:24

    Z Win to mniej więcej tak samo jak z podręcznikiem do dzieci i do męża.

    -----