  • 184. Data: 2015-07-11 15:00:43
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Wiesz, jak masz restaurować oldtimera to nie jest to jakiś duży
    > problem. Pomijam już fakt, że w czasie jak go robisz, to niby jakim
    > cudem miałbyść przejść przegląd;)

    A no wlasnie.
    Tu nie chodzi o to czy problem jest duzy czy maly - kazde 100zl dodatkowego
    podatku mozna przeciez zbyc stwierdzeniem - daj spokoj, to tylko stowa.
    Ale tej stowy jakos nikt za darmo nie chce dac. A 10 x 100 to juz 1000zl...

    Chodzi o to ze w Polsce jest wiele rzeczy ktore zamiast byc proste - sa
    upierdliwe.
    A glupi urzednicy zamiast chociaz jedna sprawe na rok uproscic - wymyslaja
    jakby tu jeszcze uprzykrzyc.
    Naklejka na szybe... noz pojebalo ich kompletnie!

    za chwile zmiana szyby bedzie wymagala odwiedzenia polowy urzedow.

  • 182. Data: 2015-07-11 15:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Skoro chce się wprowadzać sankcje w postaci podwójnej opłaty, to chyba
    > tak.

    Jeszcze raz powtorze - kilka miesiecy przetoczyla sie dyskusja wywolana
    przez wlascicieli coraz wiekszej liczby stacji diagnostycznej, ze 100zl za
    przeglad to za malo.
    Pomysl upadl, to przeforsowali (wylobbowali) cos takiego.
    Ta zmiana w kontekscie podwojonej oplaty nie ma nic wspolnego z dbaniem o
    nasze bezpieczenstwo.

    > To jakie ma znaczenie czy dowiesz się o tym po 356 czy 357 dniach? I
    > dlaczego nie na przykład po 250?

    Ma tylko takie ze w koncu sie dowiesz.
    Jakis zloty srodek trzeba bylo znalezc.

    > Z drugiej strony - jak już napisałem, ścieżkę zdrowia przeszedłem, a
    > po 2 miechach okazało się, że tylne hamulce są w stanie agonalnym,
    > mimo że dwa miesiące wcześniej było oficjalnie ok. Ba podejrzewam, że
    > na chwilę przed wymianą na ścieżce byłoby ok, bo ręczny nie odpuszczał
    > na jednym zacisku do końca i ścieżka tego nie wyłapała.

    Zgoda. Mysle, ze gdyby nie bylo obowiazkowych przegladow to taka usluge i
    tak by swiadczono. Ale czy jezdzilbys czesciej niz co rok?

    Podejrzewam, ze wielu by na nia nie jezdzilo.

    Na szcescie wiekszosc awarii mozna jednak wyczuc po zachowaniu samochodu
    jezeli jestes jakims w miare normalnym kierowca.

  • 181. Data: 2015-07-11 15:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Dla tych co chcą uczciwie, to wystarczyłby obowziązek przeglądu w
    > dowolnym warsztacie - przy okazji za jednym zamachem mógłby naprawić, co
    > miałoby większy wpływ na bezpieczeństwo;)

    Ale przeciezj uz teraz jest sporo stacji gdzie jednoczesnie jest warsztat.
    Wiec taka mozliwosc masz.
    Z drugiej strony przeglad w dowolnym warsztacie? Hmm... Tam raczej nie maja
    narzedzi do mierzenia sily hamowania.

    > Mnie osobiście wkurza, że mam LPG i płacę dodatkowo, za okazanie
    > certyfikatu butli - jakby przynajmniej wzieli i sprawdzili szczelność
    > instalacji...

    Dokladnie.

  • 183. Data: 2015-07-11 15:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To ja dorzucę

    W jakim sensie: dorzucisz?

  • 185. Data: 2015-07-11 15:05:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-11 15:00, Budzik wrote:

    > Ale np. 1000 amperow...

    A pan Om mówi, że nie bardzo:P

    > Zarejestrujmy wszystkie noze - one tez moga zrobic krzywde.
    > I penisy! :))

    Penisy masz z grubsza, poza przypadkami wątpliwymi zarejestrowane i
    możesz wyciągnąć z PESELa;)

    Shrek.

  • 186. Data: 2015-07-11 15:11:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-11 15:00, Budzik wrote:

    > No i?
    > Przeszkadza ci w czyms niejezdzacy samochod bez przegladu czy OC?

    Zasadniczo - różnie bywa. Jak ktoś sobie dłubie jakiś zabytek, to
    fajnie. Jak ktoś zastawia dwa miejsca parkingowe w mieście trupem
    cieniasa, to już trochę tak. Niby ma prawo, ale mnie osobiście wkurwa.

    Ale pytanie nie było o to czy mi przeszkadza, a o to czy sprawdzą. No
    wiec nie trzeba nawet z biura wychodzić.

    Shrek.

  • 187. Data: 2015-07-11 15:13:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > To ja dorzucę jeszcze że chcę za +10 zatrzymanie PJ na pół roku. Za +30 dwa lata
    zakazu kierowania, powyżej zatrzymanie PJ na stałe. Limit punktów zmniejszyć o
    połowę. Dopuszczalne stężenie alkoholu 0,00. Trzy dowolne mandaty w roku i
    uprawnienia wygasają.

    typowy komuch

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 188. Data: 2015-07-11 15:16:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > Pomysl upadl, to przeforsowali (wylobbowali) cos takiego.
    > Ta zmiana w kontekscie podwojonej oplaty nie ma nic wspolnego z dbaniem o

    dokładnie tak. A że jest to bardzo dobry biznes świadczy ilość otwartych
    stacji diagnostycznych. A jak wiadomo, skoro wpływa dużo kasy to chcesz
    jeszcze więcej.

  • 189. Data: 2015-07-11 15:17:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Mnie osobiście wkurza, że mam LPG i płacę dodatkowo, za okazanie
    > certyfikatu butli - jakby przynajmniej wzieli i sprawdzili szczelność
    > instalacji...

    hmm. u mnie zawsze sprawdzali. A legalizację butli za pierwszym razem
    wrzucili do komputera i sami wiedzieli kiedy się kończy

  • 190. Data: 2015-07-11 15:18:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-11 15:00, Budzik wrote:

    > Zgoda. Mysle, ze gdyby nie bylo obowiazkowych przegladow to taka usluge i
    > tak by swiadczono. Ale czy jezdzilbys czesciej niz co rok?

    Własnie - próbował ktoś podjechać na stację "poza" harmonogramem? Ile
    taka usługa kosztuje, bez pieczątki?

    Shrek.