  • 91. Data: 2015-07-09 12:54:57
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > Mie widzę związku. Ja miałem taki przypadek, że pojechałem na
    > przegląd, będąc w pełni przekonany, że przegląd mam za tydzień. A
    > jednak się okazało, że jeździłem bez przeglądu dwa dni. Dla Twojej
    > informacji, auto przechodzi przegląd bez żadnego problemu. Raz mnie
    > jeden filut odrzucił, bo się nie paliła z przodu żarówka od świateł
    > postojowych. No usterka tak zagrażająca bezpieczeństwu na drodze, że
    > klękajcie narody.

    A na jakiej stacji są takie obyczaje, że się klienta wyrzuca zamiast
    wymienić (lub pozwolić wymienić) żarówkę?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 92. Data: 2015-07-09 13:17:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    jerzu wrote:

    > Tu, gdzie obecnie jestem, kręci się sporo aut z Niemiec. Jakoś nalepek
    > na tablicach nie zauważyłem. Owszem, kiedyś takowe były, ale chyba od
    > dłuższego już czasu ich nie ma.

    a to musiałem przegapić zmianę :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2015-07-09 13:18:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-08 o 23:09, Pieszy pisze:

    > Użytkownik "yabba" napisał

    > Albo po 100.000 przebiegu; wystarczy zaszyć coś w kompurze, zeby samo
    > psuło; zresztą nie wiadomo czy juz nie ma, w sumie samochód to taka
    > większa drukarka. ;)

    No jak nie ma, jak jest? A w zasadzie było.
    Nie znasz tematu Mercedesa "okularnika", w którym był limit na ilość
    użycia pedału hamulca?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 94. Data: 2015-07-09 13:23:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello jerzu,

    >A na jakiej stacji są takie obyczaje, że się klienta wyrzuca zamiast
    >wymienić (lub pozwolić wymienić) żarówkę?

    Eee ... stacja nie serwis, zarowek nie ma.
    Klient tez nie serwis, podejrzewam ze wiekszosc zarowek przy sobie nie
    ma.
    Stacja ma zarabiac, a nie stac i czekac az klient zarowke zmieni.

    A jak wyglada zmiana zarowki w nowoczesnych samochodach, to chyba
    czytales.

    A tak nawiasem mowiac - czemu klient nie obejrzal swiatel przed
    przegladem ?

    J.

  • 95. Data: 2015-07-09 13:27:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >--Ale wiesz - ale to nie umozliwia kablowania przez sasiadow, a i
    >trzeba wydac na dodatkowy sprzet w policji - jedzie taki radiowoz z
    >kamera, patrzy po numerach na ulicy, sprawdza w bazie i znajduje -
    >skradzione, zajete i te bez oplaconego podatku :-)

    >radiowoz jest nieefektywny ...

    efektywny, bo takowe jezdza ...

    >Niemcy oficjalnie fotografuja wszystkie LKW (Maut) ale przy okazji
    >wyszlo ze PKW czasami tez :-)
    >jesli ktos mysli ze jeszcze nie sprzegli tego ze skanerami i baza
    >danych to musi byc niepoprawnym optymista ...
    >na razie nie zajmuja sie takimi duperelami jak przeglad czy oc ale to
    >tylko kwestia czasu ...

    Oczywiscie ze sprzegli, to jest podstawa ichniego Maut systemu.
    Byc moze tylko PKW nie sprawdzaja/zapisuja ... o ile rozpoznaja, ze
    PKW.
    No i byc moze zakres baz ograniczony.

    Tak nawiasem mowiac, to u nas tez juz kamery na drogach sprzezone z
    baza danych mamy.
    Ale baza chyba niezalezna i osobowych do niej nie wkopiowano ... co
    nie znaczy, ze nie da sie sprawdzic gdzie jechales :-)

    J.

  • 96. Data: 2015-07-09 13:41:48
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-07-09 o 12:10, Myjk pisze:
    > Thu, 09 Jul 2015 11:36:01 +0200, dddddddd

    > No jeśli są zapominalscy tudzież zapracowani, to jest spore
    > prawdopodobieństwo, że są też zbyt zapominalscy i zapracowani,
    > żeby zadbać o poprawny stan techniczny auta.

    brak związku

    > Rozczula mnie takie tłumaczenie. Rozumiem zapomnieć pierwsze 3 miesiące po
    > założeniu DG, ale później zapominać to już czysta ignorancja o którą się
    > także w tym wątku, odnośnie przeglądu, rozbiega.

    że tak powiem: gówno prawda
    bo składkę do zapłaty wylicza ci księgowa, możesz mieć niefart i
    otrzymać od niej wyliczenie 15-go czy nawet 14-go, a na maila zerknąć
    5-go po poludniu

    > Skoro ludziom brakuje instynktu samozachowawczego, w zamian muszą mieć bat
    > nad tyłkiem, to widać trzeba. Dlaczego nie zadbasz o to żeby się mieścić w
    > ustalonych od dawna i znanym wszystkim terminach -- czy to poważnie
    > przekracza Twoje możliwości? Przeciez to przez Takich właśnie ludzi to
    > prawo jest głupkowato zaostrzane.

    w 99% przypadków się mieszczę. Ale w tym przypadku karany mam być za ten 1%
    Odnośnie płatności - okazało się że za ten rok nie płaciłem w domu za
    wywóz śmieci - bo płacę to raz do roku, a żadnego pisma do kolejnej
    zapłaty nie otrzymałem i wyleciało mi z głowy. Zdarza się że firmy
    przesyłają mi fakturę kilkanaście dni po wystawieniu i pozostaje mi np 1
    dzień na zapłatę - a faktura, jak każda inna firmowa ląduje na stosie
    "do wprowadzenia w najbliższym tygodniu - bo nie mam zamiaru co noc
    siadać i wklepywać faktur...

    Łukasz

  • 97. Data: 2015-07-09 13:43:29
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-07-09 o 13:23, J.F. pisze:

    > A tak nawiasem mowiac - czemu klient nie obejrzal swiatel przed
    > przegladem ?

    bo pewnie tak jak ja - jest pewny że auto sprawne i jedzie w ciemno, jak
    świeciła w poniedziałek to dziś pewnie też świeci...
    akurat żarówki dość często mają na SKP

    Łukasz

  • 98. Data: 2015-07-09 13:59:43
    Od: p...@g...com

    --Tu, gdzie obecnie jestem, kręci się sporo aut z Niemiec. Jakoś nalepek
    na tablicach nie zauważyłem. Owszem, kiedyś takowe były, ale chyba od dłuższego już
    czasu ich nie ma.

    wow az zszedlem na parking zeby sie upewnic i 10/10 ma plakietki :-)

    http://www.pneuhage.de/fileadmin/user_upload/pneuhag
    e.de/01_PKW_LLKW/KFZ-Service/Hauptuntersuchung/hu-pl
    akette_2013.jpg

    http://www.autokiste.de/service/kennzeichen/plakette
    nfarben.htm

    P.

  • 99. Data: 2015-07-09 14:00:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 9 Jul 2015 12:54:57 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >A na jakiej stacji są takie obyczaje, że się klienta wyrzuca zamiast
    >wymienić (lub pozwolić wymienić) żarówkę?

    Oficjalnie na każdej, to nie jest serwis. Na jednej przymkną oko, na
    drugiej nie. I za dodatkowe badanie 20 PLNów.

    P.S. SKP Renault Warszawa

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 100. Data: 2015-07-09 14:01:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 9 Jul 2015 13:23:33 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A tak nawiasem mowiac - czemu klient nie obejrzal swiatel przed
    >przegladem ?

    Przejrzał. Żarówki mają to do siebie, że potrafią się spalić w
    najmniej odpowiednim momencie :)