  • 191. Data: 2015-07-11 15:21:07
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-11 15:17, masti wrote:

    > hmm. u mnie zawsze sprawdzali. A legalizację butli za pierwszym razem
    > wrzucili do komputera i sami wiedzieli kiedy się kończy

    Gdzie? I może jeszcze spaliny sprawdzali? Bo u mnie jak kiedyś
    zapytałem, to powiedzieli, że jak chcę to mi sprawdzą, ale co jak nie
    wyjdą? Wyszły... ;)

    Shrek.

  • 192. Data: 2015-07-11 15:42:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Gdzie?

    w warszawie

    >I może jeszcze spaliny sprawdzali?

    też

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2015-07-11 16:47:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-11 15:42, masti wrote:

    > w warszawie

    Ale gdzie - że w Warszawie, to się domyśliłem. Nie pytam złosliwie,
    tylko skoro już płacę, to może zrobię u nich.

    Shrek.

  • 194. Data: 2015-07-11 16:55:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A w ramach przeglądu zakaz podbicia dowodu rejestracyjnego jak w samochodzie są nie
    oryginalne części. Oczywiście żadne ulepszające przeróbki niedopuszczalne i karane
    grzywną do 5000.

  • 195. Data: 2015-07-11 17:10:44
    Od: "t" <t...@o...pl>

    Guzik prawda. W takiej np. Francji o ile mi wiadomo, to przeglądy są co 2
    lata. I jakoś auta jeżdża i nieraz w gorszym stanie niż u nas, a wypadków
    jakby mniej.

    Oczywiście nasi lobbysci muszą wyjść przed orkiestre. Co by było, jakby
    przegląd był co 2 lata, jak wyżej napisałem.
    A stacja to jak widzę dobry biznes. Jak gadałem z jednym diagnostą, to mimo
    że wszyscy narzekają jaka bieda, to w jego okolicy niedawno wyrosły 2 albo 3
    nastepne.
    Weźcie pod uwagę, ze na wybudowanie stacji trzeba wydać lekką reką jakies
    1,5mln zł + rózne pozwolenia do prowadzenia.

    Pozdrawiam
    Tor

  • 196. Data: 2015-07-11 17:12:05
    Od: "t" <t...@o...pl>

    >Własnie - próbował ktoś podjechać na stację "poza" harmonogramem? Ile taka
    >usługa kosztuje, bez pieczątki?

    Jak chcesz skorzystać ze ściezki zdrowia, to zwykle usługa od ok 50zł w
    górę.

    Pozdrawiam
    Tor

  • 197. Data: 2015-07-11 17:45:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Ale gdzie - że w Warszawie, to się domyśliłem. Nie pytam złosliwie,
    > tylko skoro już płacę, to może zrobię u nich.

    nie pamiętam już gdzie robiłem z gazem bo to trochę temu było. Ale
    bardzo porządnie sprawdzają na stacji przy Modlińskiej róg
    Kołacińskiej/Światowida

  • 198. Data: 2015-07-11 19:41:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 11 Jul 2015 13:00:43 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    >W jakim sensie: dorzucisz?

    Musisz dociekać? To i tak nieistotne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 199. Data: 2015-07-11 19:42:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 10 Jul 2015 15:10:20 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >Obstawiam że 1/4 samochodów w Polsce uczciwego przeglądu by nie przeszła. Niedużo
    jeżdzę, trochę widać z chodnika. 1/4 samochodów to wraki.

    Pztypomnij mnie, bo zapomniałem, z którego roku są Twoje wraki?

  • 200. Data: 2015-07-11 19:51:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 11 Jul 2015 15:45:36 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >nie pamiętam już gdzie robiłem z gazem bo to trochę temu było. Ale
    >bardzo porządnie sprawdzają na stacji przy Modlińskiej róg
    >Kołacińskiej/Światowida

    Mnie spalin nie sprawdzali nawet na dość upierdliwej SKP na
    Migdałowej. Ostatni raz to gdzieś koło 2000 roku w SKP przy ASO Fiata
    na 1-go Sierpnia.