  • 291. Data: 2015-07-14 23:10:59
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co można dobrze albo źle zrobi jak jest ramka w którą wpisuje się tekst? Coraz
    więcej widzę takich co korzystają z tabletów albo smartfonów. Nie jest mi znana
    metoda jakigokolwiek formatowania tekstu na tych urządzeniach.

  • 292. Data: 2015-07-14 23:12:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    więcej widzę takich co korzystają z tabletów albo smartfonów. Nie jest mi znana
    metoda jakigokolwiek formatowania tekstu na tych urządzeniach.

    Kup sobie normalny komputer. Ale raczej nie licz na zrzutkę.

    --
    Liwiusz

  • 293. Data: 2015-07-22 01:59:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jul 2015, Budzik wrote:

    > Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Ale to jest podejscie od dupy strony.

    Zgadza się.

    > Czy uwazasz, ze przepis o instalacji ma sens?

    Jakbym uważał, to bym nie marudził :>
    Najzwyczajniej ktoś uznał że "czemu w autach ma byc inaczej".
    Można to nazwać równaniem w dół, oczywiście przepisogenerator
    będzie uważał że "w górę".
    Ja zaś jedynie stwierdziłem, że to jest "wyrównywanie"...

    pzdr, Gotfryd