  • 201. Data: 2015-07-11 19:57:14
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 11 Jul 2015 17:12:05 +0200, "t" <t...@o...pl> wrote:

    >Jak chcesz skorzystać ze ściezki zdrowia, to zwykle usługa od ok 50zł w
    >górę.

    Są stacje, gdzie zrobisz to za darmo, albo prawie za darmo. Ostatnio
    widziałem taką promocję na SKP na Traktorzystów w Warszawie. Darmowe
    sprawdzenie auta jak przedstawisz paragon ze stacji Shell, która się
    tam znajduje. Nie wiem jaki mają w tym interes.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 202. Data: 2015-07-11 20:47:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    jerzu wrote:

    > Mnie spalin nie sprawdzali nawet na dość upierdliwej SKP na
    > Migdałowej. Ostatni raz to gdzieś koło 2000 roku w SKP przy ASO Fiata
    > na 1-go Sierpnia.

    ci na 1 sierpnia to luzaki były :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 203. Data: 2015-07-11 20:52:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-11 19:57, jerzu wrote:

> [...]
    > sprawdzenie auta jak przedstawisz paragon ze stacji Shell, która się
    > tam znajduje. Nie wiem jaki mają w tym interes.

    O dzięki.

    Shrek.

  • 204. Data: 2015-07-11 20:55:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-11 19:51, jerzu wrote:

    > Mnie spalin nie sprawdzali nawet na dość upierdliwej SKP na
    > Migdałowej. Ostatni raz to gdzieś koło 2000 roku w SKP przy ASO Fiata
    > na 1-go Sierpnia.

    No mi też tylko raz (tak sami z siebie)na Conrada, a diagnosta ogólnie
    upiardliwy (co akurat sobie cenię). Jak zapytałem czy mogą to
    zażartował? że może ale co będzie jak nie wyjdą. Wyszły;) Swoją drogą
    ciekawe co by zrobił jakby nie wyszły?

    Shrek.

  • 206. Data: 2015-07-11 21:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

> [...]
    > sprawdzenie auta jak przedstawisz paragon ze stacji Shell, która się
    > tam znajduje. Nie wiem jaki mają w tym interes.

    ze u nich zrobisz ewentualne potrzebne naprawy?

  • 207. Data: 2015-07-11 21:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A pan Om mówi, że nie bardzo:P

    > Penisy masz z grubsza, poza przypadkami wątpliwymi zarejestrowane i
    > możesz wyciągnąć z PESELa;)

    Ale nie musze robic regularnych przegladow! :)

  • 205. Data: 2015-07-11 21:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Musisz dociekać? To i tak nieistotne.

    Wierze w inteligencje czlowieka.

  • 208. Data: 2015-07-11 21:24:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie możesz sobie przypomnieć czegoś czego nie wiesz. Chyba że wizjoner jesteś to
    sobie z kuli wywróż.

  • 209. Data: 2015-07-12 00:16:54
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 08 Jul 2015 17:19:13 +0000, Budzik wrote:

    > Tomek Stiller bedzie zadowolony - kolejna naklejka - on to lubi -
    > onaklejkowałby wszystko i wszystkich.

    Budzik, ale tak serio. Co Ci przeszkadza ta nędzna wlepka na tablicy
    rejestracyjnej?

    IMO faktycznie może załatwić niektóre problemy. Banda cwaniaczków "taniej
    zapomnieć dowód" zniknie z automatu. Ten najbardziej parszywy wdupizm
    przestanie mieć rację bytu. Może niektórym, tym co bardziej zapracowanym
    pomoże pamiętać. Wiem, że niektórzy tutaj nie wierzą w sens tych badań -
    ich pełne prawo. Ja uważam, że mają sens.

    Tak się akurat złożyło, że jeżdżę w tej chwili 5 różnymi samochodami i
    przynajmniej raz w roku zdarza mi się spóźnić na któryś przegląd. Wcale
    nie dlatego, że mam w dupie. Co więcej, zdarza się, że na przeglądzie
    wychodzą pierdoły o których nie miałem pojęcia - a staram się dbać o
    wszystkie samochody.

    A to puszczający olej któryś amortyzator, a to totalnie niechwytający
    jeden z tylnych hamulców (bębny), a to uszkodzona guma przegubu. Wydawało
    by się, że pierdoły, ale nikt przecież nie kładzie się pod samochodem raz
    w tygodniu i nie robi szczegółowych oględzin. Co więcej, nie wszystkich
    to interesuje, a niektórzy po prostu nie mają o tym pojęcia. Dla nich są
    przeglądy. Takich jest niestety większość.

    Tomek

  • 210. Data: 2015-07-12 08:12:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie przeszkadza 50 w terenie zabudowanym, powinno być 40. Na dodatek bezwzględnie
    pilnowane przez odpowiednie służby. Oczywiście kary powiny być drakońskie za szybszą
    jazdę. Przeszkadza mi za krótki okres kiedy kierowcę uważa się za młodego. Powinno
    być minimum 10 lat. Jeśli w czasie tych dziesięciu lat zrobiłby taki kierowca trzy
    wykroczenia to PJ papa. A dla takich jhak Ty zrobił bym przeglądy takie że jak
    diagnosta znalazł by coś niesprawnego to za każdą usterkę dostawał by od tego co
    przyjechał na przegląd sto złotych wolne od podatku.