  • 11. Data: 2014-12-20 17:15:43
    Temat: Re: Projektant obudowy metalowe.
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 17:04:18 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > "PeJot"
    >
    > Na gotowo ty tylko drukarka 3D. :-)
    >
    > Robert

    Może i są gdzieś w Świecie drukarki co stalowym drutem drukują.

  • 12. Data: 2014-12-20 17:52:05
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Może i są gdzieś w Świecie drukarki co stalowym drutem drukują.

    na świecie? w polsce już są

  • 13. Data: 2014-12-20 18:29:36
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 17:52:12 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    > na świecie? w polsce już są

    No i super. Już wiadomo gdzie skrzynkę wydrukować. W Polsce.

  • 14. Data: 2014-12-20 20:07:53
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > No i super. Już wiadomo gdzie skrzynkę wydrukować. W Polsce.

    już widzę jak się to opłaca :)

  • 15. Data: 2014-12-20 20:36:13
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 21:52:25 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Pracuje teraz w trochę specyficznej branży - teletechnika.
    > Potrzebuje obudowy metalowe takie siakie i owakie.
    > Okazuje się że niewiele firm to robi.
    > A tak naprawdę to jeszcze mniej niż nie wiele.
    > Natomiast dużo firm mówi OK.
    > Zrobimy to jak dostaniemy projekt.
    > Pytanie gdzie takiego człowieka znaleść.
    > Pomijam firmy które to produkują albo po prostu kradzież projektu.

    Teoretycznie każdy absolwent technikum mechanicznego powinien umieć zaprojektować
    blaszaną skrzynkę z dziurami i drzwiczkami.

  • 16. Data: 2014-12-22 01:04:19
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    k...@g...com pisze:

    > Może i są gdzieś w Świecie drukarki co stalowym drutem drukują.

    Nie drutem tylko proszkiem. Formy wtryskowe się już drukuje, tytanowe
    implanty (i te drukowane są najlepsze - bo drukując można stworzyć
    system porów polepszających łączenie się implantu z kością).

    Znów, Kogutku, jesteś nie na bierząco z wiedzą.

    --
    Darek

  • 17. Data: 2014-12-22 01:28:02
    Od: k...@g...com

    Na bierząco tylko Ty możesz być.

  • 18. Data: 2014-12-22 06:19:12
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-12-22 01:04, Dariusz K. Ładziak pisze:

    > Nie drutem tylko proszkiem. Formy wtryskowe się już drukuje

    To znaczy żywotność takiej formy osiągnęła akceptowalne rozmiary, przy
    konkurencyjnej cenie ?

    --
    P.Jankisz

  • 19. Data: 2014-12-22 08:05:20
    Od: s...@g...com

    > Teoretycznie każdy absolwent technikum mechanicznego powinien umieć
    > zaprojektować blaszaną skrzynkę z dziurami i drzwiczkami.

    Projekt "skrzynki do teletechniki"

    Teoretycznie tak
    Ale rozmawiałem w piątek z dwoma mgr inz którzy takimi rzeczami się zajmują i
    wychodzi że to nie takie proste.
    Bo chodzi nie tylko o techniczne sprawy ale i technologie wykonania.

    Mam dostawcę który robi takie rzeczy.

    W Polsce jest może z czterech.
    > Jeśli da się kątomierzem i miarka zwijaną zmierzyć
    > to żadna nie jest specjalna.

    Tylko jeden problem własność projektu?
    Sprawę w sądzie mam jak w Banku.

  • 20. Data: 2014-12-22 08:50:37
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-12-22 08:05, s...@g...com pisze:

    > Projekt "skrzynki do teletechniki"
    >
    > Teoretycznie tak
    > Ale rozmawiałem w piątek z dwoma mgr inz którzy takimi rzeczami się zajmują i
    wychodzi że to nie takie proste.

    Bo skrzynki zapewne muszą mieć jakieś atesty :)

    > Bo chodzi nie tylko o techniczne sprawy ale i technologie wykonania.

    Z doświadczenia, to najłatwiej współpracuje się z podwykonawcą który ma
    własne biuro konstrukcyjne, a w nim ludzi którzy robią projekty z
    uwzględnieniem własnych możliwości technologicznych.

    --
    P.Jankisz