  • 11. Data: 2015-07-07 15:26:55
    Temat: Re: Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 12:48, yabba pisze:

    > Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hi-Lux, ISUZU jakieśtam?
    > Wersje z pełną pięcioosobową kabiną. Są też wersje z ciasną tylną ławką.

    Dzięki
    Oglądałem je wszystkie, poza L200 bo jest paskudny, ale żaden nie mal
    pełnowartościowych tylnych siedzeń. Żaden sprzedawca nie wiedział też,
    czy jest możliwość ich zamówienia/zamontowania. Oglądałem też Toyotę
    Tundrę, ale ona, jak i Ford F350 jest za duży na nasze drogi a zwłaszcza
    miasta.

    Dzięki i pozdrawiam
    WW

  • 12. Data: 2015-07-07 15:32:56
    Temat: Re: Pro?ba o sugestie w wyborze samochodu - co? du?ego.
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 13:38, twistedme pisze:

    > To może f150? King Ranch albo Platinum? Kiedyś sobie kupię :)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=b-MksZbRhLg

    Wspaniałe, ale samochód u nas powyżej 6 m., to już ciężarówka. Nie do
    jazdy po naszych miastach.
    Tym jeździłem po stanach.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3d5a01d4d640c9b
    .html

    Pozdrawiam
    WW

  • 13. Data: 2015-07-07 15:59:08
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 15:32, WW pisze:

    > Wspaniałe, ale samochód u nas powyżej 6 m., to już ciężarówka. Nie do
> [...]
    hehe fajny, nie dziwię się teraz, że masz taki problem :)

  • 14. Data: 2015-07-07 17:55:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    >
    > Mam prośbę o sugestie na temat wyboru modelu samochodu.
    > Założenie eksploatacyjne - wygodna podróż 4 dorosłych osób i dużego oraz
    > ciężkiego bagażu.
    >
    > Dużego, to znaczy znacznie przekraczającego możliwości bagażnika SUW-a,

    A nie mylisz przypadkiem SUV-ów z vanami?
    Bo nie wynika z tego co pisałeś, że potrzebujesz suv, za to wynika że
    potrzebujesz coś w stylu van.
    Względnie sedana, albo jakiegoś liftbacka w stylu Skody.

  • 15. Data: 2015-07-07 18:52:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > jest możliwość ich zamówienia/zamontowania. Oglądałem też Toyotę Tundrę,
    > ale ona, jak i Ford F350 jest za duży na nasze drogi a zwłaszcza miasta.

    Ale co jest nie tak w tych siedzeniach? Wyglądają jak normalna samochodowa
    tylna kanapa.

    http://www.nissan.pl/PL/pl/vehicles/4x4/navara.html#
    vehicles/4x4/navara/discover/pictures/interior-view/
    3

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2015-07-07 20:07:08
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 18:52, yabba pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co jest nie tak w tych siedzeniach? Wyglądają jak normalna
    > samochodowa tylna kanapa.

    To prawda, wyglądają.
    Jednak z natury rzeczy pikapy służą do przewożenia towaru oraz ludzi na
    krótkich dystansach.
    Mają prawie pionowe oparcia i a siedziska są często krótsze od
    normalnych i znacznie cieniej tapicerowane. Przy 1500 km., a wiec
    kilkunastu godzinach jazdy, jest tam potwornie niewygodnie. Wiem, bo sam
    jechałem.
    Dotyczy to wszystkich pikapów wersji europejskiej. Przy 5 metrach
    długości i rozsądnej wielkości paki - euro paleta, w kabinie na drugi
    rząd siedzeń pozostaje bardzo mało miejsca.

    Pozdrawiam
    WW

  • 17. Data: 2015-07-07 20:26:19
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 17:55, Cavallino pisze:

    > A nie mylisz przypadkiem SUV-ów z vanami?
    > Bo nie wynika z tego co pisałeś, że potrzebujesz suv, za to wynika że
    > potrzebujesz coś w stylu van.
    > Względnie sedana, albo jakiegoś liftbacka w stylu Skody.

    To nie wykluczone, już gubię się w teorii.
    Oglądałem najpierw Nisana Patrola i X Traila i Toyotę Land Cruiser.
    Za luksusowe a więc za drogie i za bardzo wypakowane elektronika.
    Dlatego zwróciłem sie w strone prostszych pikapów: Nissan Navara, Toyota
    Hi-Lux i Amaroka.
    Do tego Amarok a dokładniej jego sylwetka, znalazła uznanie mojej żony,
    która do tej pory nawet nie chciała o pikapach słyszeć.

    Stąd pytanie, czy są na rynku wozy łączące prostotę i pojemność pikapów
    z przyzwoita wygodą jazdy 4 pasażerów.

    Dzięki i pozdrawiam
    WW

  • 18. Data: 2015-07-07 20:35:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > i rozsądnej wielkości paki - euro paleta, w kabinie na drugi rząd siedzeń

    Patrzę na zdjęcia AMAROK-a i rzeczywiście wygląda, że ma mało miejsca z
    tyłu. Jechałem w L200 i jak dla mnie to w środku nie odstaje od przeciętnej
    osobówki, a z tyłu miejsca jest tyle co w segmencie C lub D.

    Byłby idealny samochód dla Ciebie: duży, wygodny, 4x4, ze skrzynią. Ale nie
    wszedł do seryjnej produkcji.

    http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=1657&start=22
    0

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2015-07-07 21:13:12
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 20:35, yabba pisze:

    > http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=1657&start=22
    0

    Piękne! :)

  • 20. Data: 2015-07-08 08:08:10
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 20:35, yabba pisze:

    > Byłby idealny samochód dla Ciebie: duży, wygodny, 4x4, ze skrzynią. Ale
> [...]

    Zaprawdę, trudno się z Tobą nie zgodzić. :-)

    Rzeczywiście by mi pasował.
    Nikt nie robi czegoś podobnego obecnie?

    Dzięki i pozdrawiam.
    WW