  • 21. Data: 2015-07-08 10:20:32
    Temat: Re: Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-07-07 11:29, WW wrote:

    > Tak.
    > Nawet najbardziej podobał się nam ze wszystkich. Promień zawracania
    > wręcz fenomenalny. Jednak nawet po wymontowaniu trzeciego rzędu siedzeń
    > było kiepsko. Podłoga bagażnika nierówna (!), próg załadunkowy wysoko i
    > miejsca nie za dużo. Do tego brak możliwości porządnego zabezpieczenia
    > bagaży przed wpadnięci do środka.
    >
    > Dzięki i pozdrawiam
    > WW

    promień zawracania b.mały - faktycznie - to było pierwsze zdziwienie na
    plus, po przesiadce z Picasso, gdzie promień zawracania jet chyba z dwa
    razy większy :)

    Są wersje z i bez trzeciego rzędu siedzeń.
    Sam mam trzeci rząd i wiem, że po ich złożeniu podłoga jest co prawda
    płaska ale wyczuwa się te siedzenia - więc nie wiem jak coś naprawdę
    ciężkiego by to zniosło.
    Próg załadunku wysoko?
    Otwiera się ławeczka w dół i wóczas jest chyba najniżej ze wszystkich
    suwów jakie spotkałem + opcja użyteczna do siedzenia (200kg) (dotyczy
    wersji poprzednich, taką mam)

    Dodatkowo drugi rząd siedzeń możesz przesuwać zwiększając dod.
    przestrzeń bagażową. W opcji max przesunięcia do przodu (ok 20cm)
    pasażerowie na tylnej kanapie nadal mogą jechać z założoną noga na nogę ;)

    Z opisu wygląda jednak, że Ty bardziej szukasz dużego pickupa :-D
    (wyraźne oddzielenie przestrzeni pasażerskiej od towarowej)

  • 22. Data: 2015-07-08 10:29:11
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    0

    > Zaprawdę, trudno się z Tobą nie zgodzić. :-)
    >
    > Rzeczywiście by mi pasował.
    > Nikt nie robi czegoś podobnego obecnie?

    Czyżbym znalazł niszę na rynku motoryzacyjnym?
    Już szukam, kto ma prawa do marki Polonez i rozkręcam biznes. :)

    A na poważnie, to najbliżej są właśnie pick-upy. Modele wywodzące się z
    samochodów osobowych są przeważnie 2 miejscowe, a te wywodzące się z
    terenówek nie odpowiadają Ci ze względu na fotele.
    Są Polonezy z dużą paką, ale brakuje im 4x4:
    http://allegro.pl/szyba-boczna-zabudowa-bella-karawa
    n-wozek-polonez-i5513250193.html
    Jeśli nie musi być otwarta skrzynia, to może Caddy 4x4? Bywały też konwersje
    Berlingo, Doblo i Scudo (i ich pochodnych) na napęd 4x4.

    Obejrzyj L200, jak dla mnie tylna kanapa jest w nich pełnowymiarowa, a tylne
    drzwi szersze od konkurencji.
    Dlaczego nie mogą być furgonetki typu VW Transporter?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 23. Data: 2015-07-08 12:04:31
    Od: p...@g...com

    --Spróbowałem Amaroka, paka wielka, siedzenia wygodne, ale niestety tylko przednie.
    Drugi rząd siedzeń to porażka. Można tam dowozić robotników na pobliska budowę.

    VW juz tak ma :-) raz zrobilem niecale 500 km w Touranie (siedzac w drugim rzedzie) i
    wysiadlem tak polamany jakbym na drewnianym zydlu siedzial, porazka taka sama jak w
    starej Alhambrze ale tam byla podloga wyzej tak jak w Amaroku ... z miejscem szalu
    nie ma (patrz link) ale moze podejdzie lawka od Transportera a ta juz jest koszerna
    ... ogolnie dupowato to wyglada:
    http://www.allrad-magazin.de/_media/images/VWN/10/Am
    arok_rueckbank.jpg
    choc w bezstronnym tescie wypada najlepiej :-)
    "Im Amarok-Fond sitzt es sich am bequemsten."
    http://www.eurotransport.de/bilder/moderne-pick-ups-
    ueber-alle-berge-1067738.html?fotoshow_item=12

    https://umbauportal.de/documents/10156/1626772/pdf_T
    echnische_Zeichnungen_Amarok_DoubleCab_DE_06-2013.pd

    PS ten w srodku to siedzi okrakiem czy moze horyzontalnie wyciaga konczyny dolne ? wg
    dzialu marketingu siedza tam pewnie wygodnie 3 dorosle osoby ale nie wspomniano ze
    chodzi o 3 kolesi po 50 kg i 150cm w kapeluszu :-)

    P.

  • 24. Data: 2015-07-08 12:32:57
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 10:20, AL pisze:

    > Są wersje z i bez trzeciego rzędu siedzeń.
    > Sam mam trzeci rząd i wiem, że po ich złożeniu podłoga jest co prawda
    > płaska ale wyczuwa się te siedzenia - więc nie wiem jak coś naprawdę
    > ciężkiego by to zniosło.

    W wersji z automatem podobno nie było samochodu bez siedzeń. Dlatego
    wykręciliśmy jedno siedzenie, bo ja ich nie potrzebuje. Wtedy właśnie
    uwidacznia się nierówna podłoga bagażnika o której wspomniałem

    > Z opisu wygląda jednak, że Ty bardziej szukasz dużego pickupa :-D
    > (wyraźne oddzielenie przestrzeni pasażerskiej od towarowej)

    Bardzo podoba mi się funkcja wysuwanej platformy załadunkowej, dostępna
    w pikapach. Do tego rzeczywiście oddzielenie paki jest ważne, bo mój
    ładunek to też kilka ciężkich butli i w razie czego zwykła siatka
    zabezpieczająca ich nie utrzyma.
    Poza tym pociąga mnie prostota pikapów w porównaniu do napchanych
    elektroniką SUW-ów czy "terenówek".

    Dzięki i pozdrawiam.
    WW

  • 25. Data: 2015-07-08 12:45:45
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 10:29, yabba pisze:

    > Czyżbym znalazł niszę na rynku motoryzacyjnym?
    > Już szukam, kto ma prawa do marki Polonez i rozkręcam biznes. :)

    Wchodzę w to. :-)
    Kojarzysz El Camino?

    > Jeśli nie musi być otwarta skrzynia, to może Caddy 4x4? Bywały też
    > konwersje Berlingo, Doblo i Scudo (i ich pochodnych) na napęd 4x4.

    Wspomniałem o zalecanym większym prześwicie. Mój Passat nie przejeżdża a
    wyżej wymienione nie są od niego wyższe.

    > Obejrzyj L200, jak dla mnie tylna kanapa jest w nich pełnowymiarowa, a
    > tylne drzwi szersze od konkurencji.

    Jest tak paskudny, że aż zęby bolą, zwłaszcza z boku. Żona nawet
    obejrzeć go nie chciała.

    > Dlaczego nie mogą być furgonetki typu VW Transporter?

    Powód j.w. :-(

    W ogóle Amarok, i ogólnie pikap, wziął się stąd, że zobaczyła taki z
    zabudowanym tyłem i jej się spodobał.
    Najważniejszy to spokój w domu. :-P

    Dzięki i pozdrawiam
    WW

  • 26. Data: 2015-07-08 12:52:34
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 12:04, p...@g...com pisze:
> [...]
    budowę.

    > VW juz tak ma :-) raz zrobilem niecale 500 km w Touranie [...]

    Dlatego plan B, to wymiana tylnej ławki trzyosobowej ławki - bo kanapą
    tego nie nazwę - na dwa wygodne siedzenia i przedłożenie konsoli
    środkowej do końca kabiny.

    Coś w tym stylu:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6fcd592692eebde
    .html

    Oczywiście nie takie wypasione i zwykłe a nie "sportowe" fotele.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 27. Data: 2015-07-08 12:55:57
    Od: WW <w...@v...pl>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ae7e88a05e63987

  • 28. Data: 2015-07-08 13:04:20
    Od: tá´Ź

    WW wrote:

    > Mam prośbę o sugestie na temat wyboru modelu samochodu. Założenie
    > eksploatacyjne - wygodna podróż 4 dorosłych osób i dużego oraz ciężkiego
    > bagażu.

    Polecam Poloneza Trucka Roya. Jest to auto pakowne, szybkie i eleganckie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2015-07-08 13:40:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-07-08 12:32, WW wrote:

    > W wersji z automatem podobno nie było samochodu bez siedzeń. Dlatego
    > wykręciliśmy jedno siedzenie, bo ja ich nie potrzebuje. Wtedy właśnie
    > uwidacznia się nierówna podłoga bagażnika o której wspomniałem

    w wersji bez 3go rzędu siedzeń, jest ta sama płyta podłogowa, tylo tą
    dziurę po fotelach wypełnia dodatkowy schowek - pewnie do kupienia
    będzie w ASO jako dod. akcesoria.
    Na forum mitsumaniaków jest nawet parę przykładów projektów osób, które
    zabudowały sobie samodzielnie tą przestrzeń po tylnej kanapie.

    To tak gwoli wyjaśnienia tematu.

  • 30. Data: 2015-07-08 13:42:22
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-07-07 14:07, p0li wrote:

    > chevrolet astro (gmc safari) w wersji 4x4
    >
    > ciut większy od transportera, 4 kapitańskie fotele - a po wyjęciu tylnej
    > kanapy - mnóstwo miejsca
    > V6 dobrze znosi lpg, 200 kuników też wystarcza do sprawnego poruszania się

    mi się bardziej Pacifica podoba - jeśli auto miałoby mieś jeszcze jakieś
    pozostałości auta ucywilizowanego ;)