  • 31. Data: 2015-03-23 15:03:24
    Temat: Re: Prowadnica do wiertła, prostopadłe wiercenie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "PeJot"
    > postaw i nie ruszaj, a co 2 lata dokręć śruby.

    Obecne złacza mimośrodowe są ok. Ale montaż wymaga precyzji.
    Amatorsko to najprościej kleić na lamelki. Praktycznie nie trzeba nic
    odmierzać.

    Robert

  • 32. Data: 2015-03-23 16:47:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-03-23 o 13:47, Marcin N pisze:
    >Lepsze dla fabryk, które robią mebel który musi dać się zmontować
    >przez mało rozgarniętego klienta. I to mebel działający na zasadzie:
    >zmontuj, postaw i nie ruszaj, a co 2 lata dokręć śruby.
    >Dla amatora tylko kłopot.

    Ale macie na mysli takie sruby, ktore wspolpracuja z mimosrodowym
    "zatrzaskiem" ?
    Je nawet przemysl uzywa tam, gdzie nie mozna wkrecic sruby, bo leb
    przeszkadza.

    Ewentualnie tam, gdzie nie ma miejsca na wkrecenie sruby ... tzn na
    operowanie srubokretem.

    J.

  • 33. Data: 2015-03-23 16:49:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał
    >No i zrobiłem. 9h w niedzielę.
    >http://sebobialy.net/szafa.jpg

    A w Ikei takiej nie ma ? :-)

    J.

  • 34. Data: 2015-03-23 19:39:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-03-23 16:49, J.F. wrote:
    > A w Ikei takiej nie ma ? :-)

    Nie ma, liczyły się milimetry rozmiaru. Fachowiec bierze 1200. Ja 600 za
    materiał i kilka przekleństw za zakwasy (!).

  • 35. Data: 2015-03-23 19:48:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-03-23 16:49, J.F. wrote:

    >Nie ma, liczyły się milimetry rozmiaru. Fachowiec bierze 1200. Ja 600
    >za materiał i kilka przekleństw za zakwasy (!).

    650, bo jedna polke trzeba dokupic :-)

    Ale zakwasy to dla zdrowia :-)

    J.

  • 36. Data: 2015-03-23 20:08:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-03-23 19:48, J.F. wrote:
    > 650, bo jedna polke trzeba dokupic :-)

    Nie trzeba :D To nie półka jest zła tylko mocowanie słupka przesunięte.

  • 37. Data: 2015-03-24 05:47:14
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-23 o 14:27, J.F. pisze:

    > A propos - skad ta nazwa "konfirmat" ?
    > To chyba nie jest jakas oficjalnie stosowana ?
    >
    > J.

    Wprowadzila je wraz z nazwa firma Hafele w 1970 roku.
    http://www.hafele.com/us/products/confirmat-screw-co
    nnector-hafele.asp

    WM

  • 38. Data: 2015-03-24 12:10:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-24 o 05:47, WM pisze:

    > Wprowadzila je wraz z nazwa firma Hafele w 1970 roku.
    > http://www.hafele.com/us/products/confirmat-screw-co
    nnector-hafele.asp

    O! Widzę, że są też czarne i brązowe. Nigdy takich nie widziałem.

    --
    MN