  • 11. Data: 2019-02-28 08:32:17
    Temat: Re: Przekaźniki DPDT i overshoot
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > A podasz jeszcze producenta tych przekaźników? Ja chcę użyć RM50 Relpola.

    Oczywiście RM84-2012, nie RM50.

    Napisałem do Relpola, odpisali mi że "nie ma takiej możliwości, styki
    powinny załączyć i rozłączyć jednocześnie".

    Zamówiłem RM84, będę chciał go zostawić na dobę albo dwie do testu -- od
    strony cewki generator (8 Hz; nota katalogowa podaje, że przekaźnik bez
    obciążenia będzie pracował poprawnie do 72 000 cykli / h, czyli wychodzi
    10 Hz, bo za ich "cykl" zakładam i załączenie i rozłączenie), od strony
    zestyków przerzutnik, który zapamięta, jeśli pojawi się taki overshoot.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 12. Data: 2019-02-28 10:45:03
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 26-02-2019 o 18:18, Queequeg pisze:

    > Jasne, dzięki.
    >
    > A podasz jeszcze producenta tych przekaźników? Ja chcę użyć RM50 Relpola.
    > Z drugiej strony zasada działania wszędzie sama...

    Są to przekaźniki na gotowych płytkach do montażu, z zaciskami
    śrubowymi, LED-ami, bezpiecznikami itp.

    https://www.pulsar.pl/PL_6144_moduly-przekaznikowe
    http://www.altom.net.pl/pokaz_oferte.php?id=3

    I innych producentów.

    yabba

  • 13. Data: 2019-02-28 11:15:35
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    yabba <g...@g...com> wrote:

    > https://www.pulsar.pl/PL_6144_moduly-przekaznikowe
    > http://www.altom.net.pl/pokaz_oferte.php?id=3

    Na powiększeniu widać firmę HUIKE... nie znam jej. Chyba po prostu
    pozostaje przetestowanie relpoli...

    Dzięki za info.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika