  • 11. Data: 2018-12-17 08:38:45
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote:

    > Zastanawialem sie co odpisze na inicjalnego posta.
    > Niereformowalny.
    >
    > I jeszcze ta uwaga o cwaniakowaniu. Zenada.

    No cwaniakowanie tak mamy we krwi że cwaniactwo u innych nas nie razi, jest
    normalką, nie? :-)

    Np. udawanie że auto jest unieruchomione podczas gdy można nim jeździć i
    tylko daje ostrzeżenie aby za mocno nie przyspieszać... dla mnie to
    cwaniakowanie: próba wykorzystania ,,na siłę" innej gwarancji gdy nam się
    wizyta w serwisie bez uprzedniego zapowiedzenia się i umówienia się nie
    udała.

  • 12. Data: 2018-12-17 08:38:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Obudź się! W jakim non-core country kupił samochód?
    > Kupił pewnie w Berlinie, w jak najbardziej CORE, a tylko użytkował u nas.
    > Ciekawe czy Niemcy widzą, że jak wyjadą swoją wybajerzoną Teslą za Odrę,
    > to Musk ma ich w doopie?

    Liczy się najwyraźniej to gdzie jest auto zarejestrowane.

  • 13. Data: 2018-12-17 08:38:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    >
    > --Owszem, poziom obsługi jest jeszcze ,,niedorozwinięty" i nie dorównuje
    > innym firmom nawet takim sprzedającym Hyundai czy Fiaty więc wielu kupuje
    > ten samochód chcąc poprzeć ,,EV rewolucję" jak to nazwał autor poprzedniej
    wypowiedzi.

    > w dupie mam czy Tesla to niedorowoj wzieli dobrze rozwiniete $$$ wiec
    > niech sie gamonie wyrabiaja :-)
    >
    > --A jeśli tak jest to nie oczekujmy jednoczesnie obsługi na poziomie BMW czy
    > Mercedesa.
    >
    > ogarnij sie Panda to nie jest ten poziom po prostu maja go w dupie :-)

    Moim zdaniem rozpoznali Polaczka-Cwaniaczka który im za autko nie zapłacił
    aby nagrodę wymusić no i utarli mu nosa...

  • 14. Data: 2018-12-17 09:29:50
    Od: p...@g...com

    --Liczy się najwyraźniej to gdzie jest auto zarejestrowane.

    yhy czyli jak przerejestruje na DE to nagle bedzie cacy ? Tesla nur für Deutsche ? z
    takim sloganem naprawde beda slawni :-)

  • 15. Data: 2018-12-17 09:30:34
    Od: p...@g...com

    --Moim zdaniem rozpoznali Polaczka-Cwaniaczka który im za autko nie zapłacił
    aby nagrodę wymusić no i utarli mu nosa...

    tak trzeba przyznac ze wizerunkowo na tym wygrali :-)

  • 16. Data: 2018-12-17 09:43:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-17, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
    > --Moim zdaniem rozpoznali Polaczka-Cwaniaczka który im za autko nie zapłacił
    > aby nagrodę wymusić no i utarli mu nosa...
    >
    > tak trzeba przyznac ze wizerunkowo na tym wygrali :-)

    Przemol ma trochę racji bo o ile faktycznie przy takiej kwocie za
    samochód jakośc serwisu Tesli okazała się mega do dupy, to w tej histori
    parę rzeczy kupy sie MZ nie trzyma, a i ze zrozumieniem jak działa
    brak dyskryminacji w UE tez chyba jest trochę nie do końca.

    Facet tu napisał, że się nie da jezdzić, ale pojechał. Na FB, że da ale
    <120km (czy jakoś tak), cała szamotanina z core-non core tez jakas
    dziwna... wymierza sam sprawiedliwość za brak jakis nagród... no dziwna
    historia i tak się trochę wydaje, że i po stronie klienta nie wszystko
    było ok. Generalnie nie specjalnie da się przypadek ocenić.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-12-17 10:00:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-12-17 o 08:38, Pszemol pisze:

    > Liczy się najwyraźniej to gdzie jest auto zarejestrowane.

    Kolejny emajzing baj Tesla.
    Ciekawe dlaczego reszta marek(z całego świata) jeszcze na to nie wpadała?
    A może Tesli prąd z węgla szkodzi?

  • 18. Data: 2018-12-17 10:05:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-12-17 o 08:38, Pszemol pisze:

    > Moim zdaniem rozpoznali Polaczka-Cwaniaczka który im za autko nie zapłacił
    > aby nagrodę wymusić no i utarli mu nosa...

    Co znaczy nie zapłacił, to Tesla teraz rozdaje samochody?

  • 19. Data: 2018-12-17 10:28:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-12-17 o 08:38, Pszemol pisze:

    > Myśle, że prawnicy Tesli lepiej obczaili literę prawa niż ja czy Ty.

    No więc raczej nie obczaili.
    Mam do Berlina jakieś 80km, mieszka w mojej okolicy trochę Niemców a po
    drugiej stronie Odry sporo Polaków. Już od kilkunastu lat ludzie ci
    kupują i rejestrują samochody w najróżniejszych konfiguracjach i
    serwisują je dowolnie po obu stronach granicy. Nie słyszałem jeszcze o
    przypadku żeby jakikolwiek serwis odmówił naprawy bo samochód ma
    nieprawilne blachy.
    A już przegięciem pały jest, to że odmawia serwis/salon, który samochód
    sprzedał i na 100% widział komu sprzedaje.
    A może Musk nie słyszał o UE i nie wie, że w XXI wieku można kupić
    samochód w jednym kraju i używać w drugim, coś jak telefon. No a
    samochody, nawet te emajzing, też się psują. Czyżby tego nie
    przewidział? I on się wybiera na Marsa???

  • 20. Data: 2018-12-17 11:45:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 00:30:34 -0800 (PST), p...@g...com

    > tak trzeba przyznac ze wizerunkowo na tym wygrali :-)

    Ale też nie przegrali. Ile takich przypadków jest ze spaliniakami że klient
    zajeżdża auto i potem afera że mu silnika/inne wymienić nie chcą?

    --
    Pozdor
    Myjk