  • 11. Data: 2017-11-16 18:46:47
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-11-16 o 15:21, Kris pisze:
    > W laptopie wadliwie zaczął działać zawias
    > Z zewnątrz nie widać żadnych pęknięć czy innych uszkodzeń
    > Laptop odesłany do serwisu producenta
    > Serwis stwierdza:
    > "Wyłamane tuleje w górnej części obudowy - są to uszkodzenia mechaniczne które nie
    podlegają naprawie gwarancyjnej."
    > Skoro z zewnątrz nie widać uszkodzeń to wg mnie jeśli "tuleje" się wyłamały to było
    to spowodowane wadliwa konstrukcja tego zawiasu/obudowy
    > Mam rację czy nie bardzo?

    widziałem mnóstwo laptopów z popękanymi (zmęczeniowe) obudowami matryc.
    Widziałem też takie, które miały powyłamywane kołki na wkręty(owe
    tuleje). Większość ewidentnie od udarów, ale nie wszystkie. Trzeba by
    obejrzeć. Poprztykaj się mailami z nimi, a jak nie pomoże to oddaj
    sprzedawcy - niech on się prztyka.

  • 12. Data: 2017-11-16 19:03:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 listopada 2017 15:39:09 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Nawet jak masz racje to co Ci to daje? Do sadu oddasz sprawe?

    Nie będzie takiej potrzeby zapewne
    Temat przerabiam któryś raz z kolei i zakończenie znam
    Jak zobaczą że z frajerem do czynienia nie mają, ew jak mocno uparci będą to dopiero
    wtedy jak zobaczą na piśmie pieczątkę kancelarii prawnej(kolega gratis przystawi;))
    to dostane odpowiedź w stylu:
    "przeanalizowaliśmy ponownie... w trosce o dalsza dobra współpracę...
    naprawimy/wymienimy w ramach gwarancji"

    >Sa wkurwiajace sytuacje, postaw sie w pozycji serwisu?

    Postaw się w roli klienta który np odsyła laptop cały bo dysk nie działa nie działa a
    oni mu kosztorys na 1500zł że obudowa popękana i do wymiany
    Poszukaj w necie jest pełno takich przypadków

  • 13. Data: 2017-11-16 19:21:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

    > Skoro z zewnątrz nie widać uszkodzeń to wg mnie jeśli "tuleje" się
    > wyłamały to było to spowodowane wadliwa konstrukcja tego
    > zawiasu/obudowy Mam rację czy nie bardzo?

    Większość laptopów nie wytrzymuje szybkiego otwierania
    i ekran się kolibie przód tył.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 14. Data: 2017-11-16 19:28:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    Kris pisze tak:

    >Większość laptopów nie wytrzymuje szybkiego otwierania
    >i ekran się kolibie przód tył.

    Tyle, ze szybkosc otwierania nie powinna miec wplywu na sily/momenty w
    tych zawiasach.

    J.

  • 15. Data: 2017-11-16 19:55:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tyle, ze szybkosc otwierania nie powinna miec wplywu na sily/momenty w
    > tych zawiasach.

    przeczytaj coś napisał:D

  • 16. Data: 2017-11-16 23:53:35
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2017-11-16 o 19:55, sirapacz pisze:

    > przeczytaj coś napisał:D

    Eee tam, pewnie na lekcjach fizyki (nawet i w szkole średniej) przysypiał.

  • 17. Data: 2017-11-17 01:20:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Nov 2017 23:53:35 +0100, BaSk napisał(a):

    > Eee tam, pewnie na lekcjach fizyki (nawet i w szkole średniej) przysypiał.

    Sami przysypialiscie i teraz nie rozumiecie :-P

    J.

  • 18. Data: 2017-11-17 09:15:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-11-17 o 01:20, J.F. pisze:

    > Sami przysypialiscie i teraz nie rozumiecie :-P

    ja z fizyki orłem nie jestem, ale akurat szybkość otwierania klapy
    bezpośrednio przekłada się na moment/siłę oddziałującą na zawias.

  • 19. Data: 2017-11-17 11:02:40
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    sirapacz wrote:

    > ja z fizyki orłem nie jestem, ale akurat szybkość otwierania klapy
    > bezpośrednio przekłada się na moment/siłę oddziałującą na zawias.
    Na siłę to się przyśpieszenie przekłada. :)
    jp

    --

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl

  • 20. Data: 2017-11-17 11:14:07
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Kris wrote:

> [...]
    przystawi;)) to dostane odpowiedź w stylu:
    > "przeanalizowaliśmy ponownie... w trosce o dalsza dobra współpracę...

    ORAZ Inspekcja Handlowa.

    Pozdrawiam, Piotr