    From: Sezamka <p...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re[2]: Gość wjechał mi w tył i uciekł
    Date: Wed, 30 Jul 2014 21:56:17 +0200

    Hello P.B.,

    Wednesday, July 30, 2014, 9:32:13 PM, you wrote:

    > Nic nie tracisz: naprawa wykonywana jest z polisy OC sprawcy, a później
    > jego ZU dochodzi od niego tych pieniędzy w nagrodę za ucieczkę z miejsca
    > zdarzenia.
    > Jedna uwaga: na policję leciałbym od razu po zdarzeniu - może się okazać,
    > że sprawca wytrzeźwiał i zagrał vabank zgłaszając, że to ty byłaś sprawcą i
    > uciekłaś z miejsca zdarzenia.

    No przecież dzisiaj od razu i tak by go nie złapali, bo jak, odjechał,
    a to duże miasto.

    A na policję pojechałam od razu, najbliższą jaką znałam, czyli koło mojego
    miejsca zamieszkania, a nie miejsca zdarzenia (nie wiedziałam, że to
    ma znaczenie :]). Tam powiedzieli, że nie ich rewir, i szybciej sprawa
    będzie załatwiona, jeśli zgłoszę w komisariacie z rejonu zdarzenia, i
    że najlepiej jutro, bo już było koło 20:00.

    A jak chodzi o świadków, to ten pan, co spisał nr rejestarcyjny dał
    także swój numer telefonu, aby w razie co być świadkiem :)