  • Data: 2018-02-11 11:29:52
    Temat: Re: 3 pasy, 1 linia ciagla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Feb 2018 11:18:40 +0100, Maciek napisał(a):
    > Trochę mnie zdziwiło co tutaj nawiwijali.
    > Potem się zastanawiałęm jaki to ma sens i w sumie dalej nie wiem.
    > Jest sobie Modlińska w Wawie:
    >
    > https://goo.gl/maps/JgeuD2ayowR2
    >
    > No i jak tutaj skręcić w prawo jadąc wcześniej środkowym?
    > https://goo.gl/maps/d466VdizSES2
    >
    > 2 pasy i trzeci oddzielony p-2 lub p-7b, suwmiarkę trzeba by mieć, +
    > ograniczenia do 60km.
    > Oddzielony pas ma szerokość taką, że spokojnie mieszczą się 2 samochody.
    > WTF? Co według Was "autorzy" mieli na myśli?

    Patrzac na ilosc bud i wyjazdow po prawej - o to wlasnie chodzi, zeby
    nie skrecac :-)

    Dzieki czemu oni moga spokojnie wyjechac na ulice, nie zastanawiajac
    sie ktory szybki ze srodkowego zmieni pas.
    Podobnie jak ktos tam skreca w bok, to nie blokuje ruchu na prawym
    pasie, a przypominam ze jest obowiazek jazdy prawym.

    Tylko akurat przy tym skrzyzowaniu mogliby zrobic wyjatek, a w ogole
    to jakos oznakowac skrzyzowanie wczesniej, ze tu ostatni zjazd.

    Teraz pelno takich wezlow przy autostradach - zjazdy i wjazdy na
    osobnej jezdni, co w zasadzie jest dobre, tylko trzeba sluchac
    nawigacji - jak mowi ze "trzymaj sie prawego pasa", to sie trzymaj, a
    nie patrz ze do wezla 2 km ...

    J.