  • 231. Data: 2014-01-02 14:55:31
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    > Ten już nigdy nie ukradnie. To jest kara. A u nas niska szkodliwość
    > społeczna.
    > http://www.youtube.com/watch?v=d1gV6T-eIkI

    Jesli egzekwowalnosc maja na polskim poziomie to moga mu drabac
    wszystkie czlonki a i tak gowno to zmieni. Przeciez juz od wiekow
    wiadomo, ze dotkliwosc kar nie rzutue na ilosc popelnianych przestepst.

    --
    Pozdr

  • 232. Data: 2014-01-02 15:15:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.01.2014 01:00, J.F. pisze:
    /.../
    > 5%.
    > Na 37046 wypadkow w 2012, 1742 bylo spowodowanych przez nietrzezwych
    > kierowcow samochodow osobowych, 49 ciezarowych, 2 autobusow, 2
    > pojazdow uprzywilejowanych, 120 motocykli, 159 motorowerow, 206
    > rowerow, 23 traktorow.
    > Policja podkreca publike podajac liczbe wypadkow w ktorych
    > _uczestniczyli_ nietrzezwi. Trzezwy kierowca wymusi na nietrzezwym
    > pierwszenstwo, pijany pieszy wbiegnie pod auto, pijany rowerzysta
    > glowe sobie o slup rozbije - i to wszystko to tez "wypadek z
> [...]

    Żeby się nie okazało, że w przeliczeniu na łebkokilometr pijoki powodują
    mniej wypadków niż trzeźwi. Ergo pijaństwo za kółkiem zwiększa
    bezpieczeństwo.

  • 233. Data: 2014-01-02 15:27:01
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.01.2014 13:06, anacron pisze:

    > Zdarza się. Polskie sądy to niejednokrotnie parodia sądów.

    Nie raz i nie dwa dobij do Strasbourga....

  • 234. Data: 2014-01-02 15:31:19
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.01.2014 14:55, G Nowak pisze:
    /.../
    > Jesli egzekwowalnosc maja na polskim poziomie to moga mu drabac
    > wszystkie czlonki a i tak gowno to zmieni. Przeciez juz od wiekow
    > wiadomo, ze dotkliwosc kar nie rzutue na ilosc popelnianych przestepst.

    Rzutuje. Daj za mord karę 2 dni aresztu i zobaczysz.

    Rzutują konkretnie wykrywalność, dotkliwość i adekwatność.

  • 235. Data: 2014-01-02 15:35:55
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-02 14:55, G Nowak pisze:

> [...]
    > wszystkie czlonki a i tak gowno to zmieni. Przeciez juz od wiekow
    > wiadomo, ze dotkliwosc kar nie rzutue na ilosc popelnianych

    No zlikwidujmy policje i sądownictwo.

    Zadam pytanie na podstawie takiego przykładu.
    Polak w kraju nagminnie łamie przepisy.
    Standardem jest jazda na późnym pomarańczowym i często na czerwonym. +20
    w mieście i + 20-40km/h po za miastem to tez standard. Wyprzedzanie na
    ciągłej i podwójnej to tak powszechny element ze to nikogo nie bulwersuje.

    Dla czego ten Polak za granicą jeździ jak potulny baranek?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 236. Data: 2014-01-02 15:42:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

> [...]
    > ciągłej i podwójnej to tak powszechny element ze to nikogo nie bulwersuje.
    >
    > Dla czego ten Polak za granicą jeździ jak potulny baranek?

    Z tego samego powodu co Ruscy jezdzacy u nas spokojnie a nie jak na
    kompilacjach z jutuba.

    PS. "Dlaczego".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 237. Data: 2014-01-02 15:50:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.01.2014 12:41, Trybun pisze:

    > Zaczynam czuć się szczęśliwy że krajem rządzi tylko taki szkodnik jak
    > Tusk, Kaczyński czy Miller a nie niejaki Lawa czy Kogutek. Ty w ogóle
    > się czasem zastanowisz zanim cos palniesz.?

    Ooo, czyżby odezwał się ktoś lubiący zapierdalać "bumą" na podwójnym
    (czy wręcz potrójnym) gazie?

  • 238. Data: 2014-01-02 15:54:46
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-02 15:42, AZ pisze:

    > Z tego samego powodu co Ruscy jezdzacy u nas spokojnie a nie jak na
    > kompilacjach z jutuba.

    Ja wiem dlaczego. Tylko nie wiem czy G Nowak wie dlaczego tak się dzieje.

    > PS. "Dlaczego".

    OK :)

  • 239. Data: 2014-01-02 15:57:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.01.2014 10:31, J.F. pisze:

    > Poki w wiezieniu bedzie brakowac pracy to mozesz miec racje.
    > Obroza oczywiscie w celu rejestracji czy nie jezdzi samochodem :-)

    Nie tylko - także w celu... motywowania jakby się obijał.

    > A on ma 26 lat i majatek stanowi rozbite bmw ...

    Może ma coś jeszcze. Ma stracić WSZYSTKO.

    I do roboty - sprzątać psie gówna. Będzie się stawiał? Obijał? BZZZZZZZZ!

  • 240. Data: 2014-01-02 16:15:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To było tyle lat temu, ze o alkomatach dla pospólstwa nikt nie słyszał.
    >
    > A te alkomaty to jak pokażą mi 0 to wiemy na 100% że nie mam np. 0,25?
    > Są dokładne?

    Nawet z policyjnymi tak nie ma.