    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A po cholere to wysokie napiecie
    Date: Thu, 26 Feb 2015 21:38:03 +0100

    Powitanko,
    Dzieki wszystkim za odpowiedzi, troche zajasnialo mi w glowie.

    > Niedawno była tu dyskusja, w której było i o tym, jak
    > to w sprzęcie grającym stosunkowo niedawno pokonano wyraźnie słyszalne
    > szumy układów wzmacjanących.

    Staram sie w miare pilnie studiowac grupe, ale nie pamietam takiego
    watku. Moglbys przypomniec tytul, albo kiedy to bylo?
    Kiedys zlozylem taki przedwzmacniacz mikrofonowy na super niskoszumnym
    ukladzie, chyba INA 217, czy cos takiego, eksperymentowalem tez z jakims
    OP, cyferek nie pamietam i z NE5534. Ten ostatni okazal sie najlepszy,
    ale nie powalal (bralem pod uwage tylko szumy mierzone przy
    wykorzystaniu specjalistycznego sprzetu - ucha;-)) Wszystko starannie
    wykonane, zasilane do testow z akumulatorkow i przy wzmocnieniu tak ze
    20 razy szumialo slyszalnie (sam uklad, zwarte wejscie). Jak to robia
    najlepsi?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa