eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAI atakuje › Re: AI atakuje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!b
    order1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Subject: Re: AI atakuje
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <5e55a8b2$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e55af24$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    From: AS <N...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 26 Feb 2020 08:25:59 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5e55af24$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 19
    Message-ID: <5e561d85$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.150.175.34
    X-Trace: 1582701957 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 560 91.150.175.34:51318
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:750987
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 26.02.2020 o 00:34, yabba pisze:
    > W dniu 26-02-2020 o 00:04, J.F. pisze:
    >>
    >> Dzwoni do mnie call center i namawia.
    >> Ale panienka ma mily glos i taki entuzjazm w glosie,
    >> i troche automatem rozmowa zalatuje ...
    > Też wygrałeś pobyt w hotelu na weekend?
    >
    > Ja dopiero po dłuższej chwili załapałem, że rozmawiam z automatem.
    Spam telefoniczny z voucherem do hotelu w Karpaczu to pewien
    technologiczny postęp. Bot siebie nazywa się Marcin Gajda. Ludzie
    obsługujący callcenter już nie muszą sami nawijać i tylko wciskają
    guziki, które powodują odczytanie przez automat odpowiedniego tekstu.
    Tak więc nie jest to jeszcze sztuczna inteligencja.
    A że kilka razy dzwonili i nie odbierałem dopóki nie sprawdziłem w
    internecie kto to. Wiedząc już to co napisałem, sprawdziłem tego bota
    zadając niezwiązane z tematem pytania więc dwa razy usłyszałem ten sam
    identyczny tekst i w końcu rozłączyli nagle rozmowę w połowie mojego
    trzeciego pytania :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: