eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAI atakuje › Re: AI atakuje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neost
    rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: AI atakuje
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <5e55a8b2$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e55af24$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e561d85$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    From: yabba <...@...pl>
    Date: Thu, 27 Feb 2020 11:41:36 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5e561d85$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 200226-0, 2020-02-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 25
    Message-ID: <5e579ce4$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.74.4.142
    X-Trace: 1582800100 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17352 89.74.4.142:53442
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:751025
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 26-02-2020 o 08:25, AS pisze:
    > W dniu 26.02.2020 o 00:34, yabba pisze:
    >> W dniu 26-02-2020 o 00:04, J.F. pisze:
    >>>
    >>> Dzwoni do mnie call center i namawia.
    >>> Ale panienka ma mily glos i taki entuzjazm w glosie,
    >>> i troche automatem rozmowa zalatuje ...
    >> Też wygrałeś pobyt w hotelu na weekend?
    >>
    >> Ja dopiero po dłuższej chwili załapałem, że rozmawiam z automatem.
    > Spam telefoniczny z voucherem do hotelu w Karpaczu to pewien
    > technologiczny postęp. Bot siebie nazywa się Marcin Gajda. Ludzie
    > obsługujący callcenter już nie muszą sami nawijać i tylko wciskają
    > guziki, które powodują odczytanie przez automat odpowiedniego tekstu.
    > Tak więc nie jest to jeszcze sztuczna inteligencja.
    > A że kilka razy dzwonili i nie odbierałem dopóki nie sprawdziłem w
    > internecie kto to. Wiedząc już to co napisałem, sprawdziłem tego bota
    > zadając niezwiązane z tematem pytania więc dwa razy usłyszałem ten sam
    > identyczny tekst i w końcu rozłączyli nagle rozmowę w połowie mojego
    > trzeciego pytania :)

    Do mnie zadzwoniła "kobieta".

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: