eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAI atakuje › Re: AI atakuje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border1.nn
    tp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <5e55a8b2$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e55af24$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e561d85$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5e561d85$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: AI atakuje
    Date: Thu, 27 Feb 2020 17:17:06 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 31
    Message-ID: <5e57ec44$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.56.104
    X-Trace: 1582820420 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 550 83.26.56.104:50093
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:751056
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "AS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5e561d85$0$560$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 26.02.2020 o 00:34, yabba pisze:
    > W dniu 26-02-2020 o 00:04, J.F. pisze:
    >>> Dzwoni do mnie call center i namawia.
    >>> Ale panienka ma mily glos i taki entuzjazm w glosie,
    >>> i troche automatem rozmowa zalatuje ...
    >> Też wygrałeś pobyt w hotelu na weekend?
    >
    >> Ja dopiero po dłuższej chwili załapałem, że rozmawiam z automatem.
    >Spam telefoniczny z voucherem do hotelu w Karpaczu to pewien
    >technologiczny postęp. Bot siebie nazywa się Marcin Gajda. Ludzie
    >obsługujący callcenter już nie muszą sami nawijać i tylko wciskają
    >guziki, które powodują odczytanie przez automat odpowiedniego tekstu.
    >Tak więc nie jest to jeszcze sztuczna inteligencja.

    Na to kiedys trafilem, czy moze raczej - oni na mnie trafili :-)

    Ale wtedy to bylo jakos latwiej rozpoznac, ze "z tasmy" i glos sie
    zmienial ...

    >A że kilka razy dzwonili i nie odbierałem dopóki nie sprawdziłem w
    >internecie kto to. Wiedząc już to co napisałem, sprawdziłem tego bota
    >zadając niezwiązane z tematem pytania więc dwa razy usłyszałem ten
    >sam identyczny tekst i w końcu rozłączyli nagle rozmowę w połowie
    >mojego trzeciego pytania :)

    Limit czasowy ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: