  • Data: 2019-02-06 16:09:47
    Temat: Re: AMD DURON czy - co?
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 6 Feb 2019 13:31:15 +0000
    is the real date, MF <n...@n...noproblem.invalid> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Niezły hardkor. Nie wiem, czy są gdzieś dostępne tabele z rekordami w
    >tej dziedzinie, ale odpowiedź po 18 latach, 2 miesiącach i 27 dniach
    >musi być w czołówce.

    [ciach nostalgia, aż się łezka w oku zakręciła... :) ]

    Najstarszy zapisany w moim czytniku post jest z 16 stycznia 1998.
    Korci :P